ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری
نحوه پیاده سازی crm
مراحل پیاده سازی crm
نمونه های موفق crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

 

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن  می باشد.

 

 

 

مقدمه
سازمان‏های امروزی کالا و خدماتی را ارائه می‏دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تأمین و یا خدمات از طریق تکنولوژیست و نیز یک سیستم CRM فراتر از موضوع کیفیت خدمات و یا خدمات مشتری است، (دهمرده و همکاران، 1389، ص92).استراتژی‏های بازاریابی سنتی روی 4P تمرکز می کرد تا سهم بازار را افزایش دهد(قیمت،محصول،توسعه و مکان). هدف اصلی، افزایش دادن حجم معاملات بین فروشنده وخریدار است. حجم معاملات، یک راه اندازه‏گیری خوب برای وضعیت استراتژی‏ها و روش‏های فروش را فراهم می‏کند. CRM یک حرکت حرفه‏‏‏ای فراتر از افزایش حجم معاملات می باشد.

 

 

هدف آن افزایش سود، درآمد و رضایت مندی مشتری است. به منظور داشتن CRM موفق، یک مجموعه گسترده از ابزارها، تکنولوژی‏ها و دستورالعمل های ارتباط با مشتری ضروریست. بنابراین CRM اساسا یک استراتژی کاری و یک نقطه عملیاتی در مقابل دیدگاه فنی است. CRM یک استراتژی منظم برای ساختن و نگه داشتن دراز مدت ارتباط با مشتریان سودآور است. یک شروع موفقیت آمیز برای CRM، از استراتژی و فلسفه کسب و کار سرچشمه می گیرد که همه فعالیت‏های سازمان را بر روی نیازهای مشتری متمرکز می کند. تکنولوژی CRM به عنوان یک عامل تقویت کننده برای فرآیندهایی است که استراتژی‏ها را به سوی نتایج تجاری هدایت می کنند.(Tohidi & Jabbari,2012,p.565).

 

 

 

 

مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری

همانطور که اشاره شد اجرای موفق یک پروژه  CRM نیازمند یک رویکرد جامع با نگاه متوازن به فناوری، فرایندها و کارکنان است. بر این اساس مدل اجرایی CRM در سازمانها بدین صورت پیشنهاد می‏گردد و در ادامه با توجه به مدل ذیل در شکل2-5 به تشریح هریک از ابعاد پرداخته می شود.

 

 

•    عامل فناوری 
مدت زمان مدیدی است که فن آوری اطلاعات به عنوان ابزاری جهت بازمهندسی بنیادین فرایندهای کاری  و بهبود در عملکرد سازمانی شناخته شده است. با استفاده از IT می‏توان روشهای ابتکاری جدید خلق نمود، بنگاه را با مشتریان، تامین-کنندگان و ذینفعان داخلی مرتبط کرد.IT این قابلیت را فراهم نموده است که بسته‏های CRM از امکان جمع آوری و تحلیل الگوهای داده های مشتریان، بررسی رفتار مشتریان، توسعه مدلهای پیش بینی، ارائه پاسخ به مشتری با ابزارهای ارتباطی موردنظر او، برخوردار باشند. نوآوری در زیرساختهای شبکه، محاسبات سرویس دهنده/سرویس گیرنده و ابزارهای هوشمند تجاری از فاکتورهای اصلی در توسعه CRM می باشند. سیستمهای CRM دانش مشتری را جمع‏آوری، ذخیره، نگهداری و درکل سازمان توزیع می‏نماید. براین اساس مدیریت موثر اطلاعات، عنصر اساسی در موفقیت CRM می‏باشد. همچنین، انبارسازی داده، سیستم برنامه ریزی منابع سازمان  و اینترنت زیرساختهای اصلی در توسعه CRM می‏باشند.

 

 

•    فناوری انبارسازی داده    
انبارسازی داده  از جمله ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات است که به تصمیم گیران سازمانی اجازه دسترسی مستمر به اطلاعات را از طریق جمع آوری داده‏های مشتریان در سازمان و تلفیق تمام پایگاه های داده و سیستم عملیاتی نظیر منابع انسانی، فروش و فرایند معامله، امور مالی، موجودی ، خرید و سیستم بازاریابی می دهد. بویژه انبار داده با اخذ، پالایش، تغییر و مدیریت حجم زیادی از داده ها از سیستمهای ناهمگون یک سیر تاریخی از معاملات مشتری را در دسترس قرار می دهد. در نتیجه نیاز به ابزارهای سنتی تحقیقات بازار نظیر تحقیقات میدانی و گروههای کانون در استخراج دانش از مشتریان کاهش می یابد. بدین ترتیب امکان شناسایی و گزارش بر مبنای محصولات یا خدمات، مناطق جغرافیایی، کانون توزیع، گروه مشتری و یا مشتری خاص ممکن می شود. در نتیجه کلیه ارتباطات مربوط به تعاملات مشتریان در سازمان در دسترس می-باشد. در واقع فناوری انبارسازی داده، امکان اجرای CRM را فراهم آورده است. 

 

 

چراکه CRM با تلخیص، مرتبط نمودن و تغییر شکل داده های مشتریان به اطلاعات پردازش شده، منجر به درک بهتر مشتریان شده است. داده های مرتبط با مشتریان شامل داده های فروش، ترفیع و فعالیتهای مربوط به خدمات مشتری است. سایر اطلاعات تولید شده از خدمات داخلی، می توانند درک ما از مشتریان و الگوی خرید آنان را توسعه دهند. توانایی انبارهای داده در ذخیره سازی هزاران گیگابایت  اطلاعات، امکان تحلیل‏های کاربردی سریع را ممکن ساخته است.

 

 

 

 مزایایی که انبارسازی داده برای سازمانها دارند بطور خلاصه به شرح زیر است:
دسترسی دقیق تر و سریع تر به اطلاعات به منظور تسهیل پاسخگویی به سوالات مشتریان.
افزایش کیفیت داده و فیلتر سازی داده ها به منظور حذف داده های نامناسب و تکراری.
استخراج و دستکاری سریع داده ها برای تجزیه و تحلیل سودآوری، دسترسی مشتری و مدل سازی حفظ و نگهداری مشتری
ابزارهای تلخیص و تحلیل پیشرفته داده ها برای طراحی گزارشات سطوح بالاتر و امکان دسترسی به جزئیات گزارش.
محاسبه ارزش فعلی  و تخمین ارزش آتی هر مشتری(Chen & Popovich,2003)

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

 

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    
 
 

 

 

 
فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82
 
 

 

 
فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

 

  • پاورپوینت بررسی 3 ساختمان مختلف در اقلیم گرم و خشک

    پاورپوینت بررسی 3 ساختمان مختلف در اقلیم گرم و خشک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی 3 ساختمان مختلف در اقلیم گرم و خشک جهت رشته ی معماری در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تفکر استراتژیک

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تفکر استراتژیک فصل دوم پایان نامه تفکر استراتژیک مبانی نظری تفکر استراتژیک پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک پیشینه داخلی تفکر استراتژیک پیشینه خارجی تفکر استراتژیک پیشینه پژوهش تفکر استراتژیک پیشینه نظری تفکر استراتژیک ادبیات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک 31 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک 31 صفحه فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک مبانی نظری کسب و کار الکترونیک پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک پیشینه داخلی کسب و کار الکترونیک پیشینه خارجی کسب…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری

    پاورپوینت فصل اول کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری پاورپوینت کتاب اصول…

  • پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده

    پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده انواع تغییر کانونهای تغییر نیروهای تغییر دلایل مقاومت در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری پیشینه بهره وری مبانی نظری بهره وری ادبیات نظری بهره وری چارچوب نظری بهره وری پیشینه تحقیق بهره وری پیشینه پژوهش بهره وری پیشینه داخلی بهره وری پیشینه خارجی بهره وری فصل دوم…

  • پاورپوینت طرح درس آموزش نشانه اُ  ُ

    پاورپوینت طرح درس آموزش نشانه اُ  ُ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس نشانه اُ  ُ به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • تحلیل محیط کسب و کار استاد رضوی

    تحلیل محیط کسب و کار استاد رضوی تحلیل محیط کسب و کار استاد رضوی رفتن به سایت اصلی تحلیل محیط کسب و کار استاد رضوی دانشجویان مجازی دانشگاه شهید بهشتی 106 صفحه pdf مناسب مرور سریع و جمع بندی امتحانات…

  • دانلود تحقیق در مورد اخلاق حرفه ای word

    دانلود تحقیق در مورد اخلاق حرفه ای word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اخلاق حرفه ای با فرمت docx در قالب 101 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و ارزش آفرینی 73 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و ارزش آفرینی 73 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری حاکمیت شرکتی و ارزش آفرینی پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی و ارزش آفرینی پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و ارزش آفرینی فصل دوم پایان نامه…

  • آموزش از طریق تلفن همراه

    آموزش از طریق تلفن همراه Mlearning آموزش سیار آموزش الکترونیک Mobile Learning آموزش مبتنی بر تلفن همراه دانلود مقالات رشته مدیریت آموزش از طریق تلفن همراه دانلود مقالات مدیریتی سیستم همکاری در فروش فایل رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

  • اندیشه های جرم شناختی در اسلام با تأکید بر فقه شیعه

    اندیشه های جرم شناختی در اسلام با تأکید بر فقه شیعه جرم مجرم جرم شناختی اندیشه های دینی اندیشه های عرفی عوامل وقوع جرم کارکرد و جایگاه دین در اندیشه های جرم شناسی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پاورپوینت آشنایی با فیبر نوری

    پاورپوینت آشنایی با فیبر نوری پاورپوینت آشنایی با فیبر نوری اجزای مختلف سيستم انتقال فيبرنوری مزايای سيستم انتقال فيبرنوری محدوديتها و نقاط ضعف فيبرهای نوری مقايسه کابل فيبرنوری و کابل مسی فيبر نوری چيست ساختار فيبرنوری فيبرنوری چگونه کار میکند…

  • دانلود تحقیق خودکارآمدی و ارزشیابی آموزشی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق خودکارآمدی و ارزشیابی آموزشی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی خودکارآمدی و ارزشیابی آموزشی با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت مشکلات بهداشتی برای کودک

    پاورپوینت مشکلات بهداشتی برای کودک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مشکلات بهداشتی برای کودک جهت رشته ی پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       دفع…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک

    دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک پاورپوینت مدیریت استراتژیک در سازمان ها پاورپوینت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پاورپوینت مدیریت استراتژیک برنامه ریزی های سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک جهت رشته مدیریت در 23 اسلاید و با…

  • پاورپوینت آموزش تدریس اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش زبان انگلیسی هشتم - شماره 2

    پاورپوینت آموزش تدریس اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش زبان انگلیسی هشتم - شماره 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش زبان انگلیسی هشتم - شماره 2 به دانش آموزان…

  • بررسی فقهی و حقوقی ثمن شناور در قراردادهای پیش فروش  و ارائه راهکارها

    بررسی فقهی و حقوقی ثمن شناور در قراردادهای پیش فروش  و ارائه راهکارها تحقیق ثمن شناور بررسی فقهی ثمن شناور بررسی حقوقی ثمن شناور اهمیت قراردادهای پیش فروش اموال اعتبار قراردادهای پیش فروش اموال بررسی فقهی و حقوقی ثمن شناور…

  • پاورپوینت نظریه های مربوط به بزهکاری جوانان

    پاورپوینت نظریه های مربوط به بزهکاری جوانان کلمات کلیدی : پاورپوینت نظریه های مربوط به بزهکاری جوانان نظریه های مربوط به بزهکاری جوانان نظریه های بزهکاری جوانان تحقیق نظریه های بزهکاری جوانان بزهکاری جوانان خرده فرهنگ بزهکار تبیین خشونت در…

  • بیکاری

    بیکاری بیکاری قانون بیمه بیکاری بیکاری و ناهنجاری‌های جامعه بحران اقتصادی تهدید كننده وقوع جنگ در كشورهای فقیر بیكاری‌ و اشتغال زنان بیكاری والدین و آسیب‌پذیری دختران بنگاههای زودبازده نرخ بیکاری انجام پروژه و پایان نامه علوم اجتماعی fileina فروشگاه…

  • پاورپوینت آموزش درس 11 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث همسایگان ایران

    پاورپوینت آموزش درس 11 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث همسایگان ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات پنجم ابتدایی مبحث همسایگان ایران در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود تحقیق مفهوم تعادل در نظریات مختلف با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مفهوم تعادل در نظریات مختلف با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مفهوم تعادل در نظریات مختلف با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی گرایش پژوهشگری با عنوان بررسی عوامل موثر بر انحرافات دانشجویان دختر

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی گرایش پژوهشگری با عنوان بررسی عوامل موثر بر انحرافات دانشجویان دختر بیماری های اجتماعی انحرافات دانشجویان دختر دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی با عنوان بررسی عوامل موثر بر انحرافات دانشجویان…

  • دانلود پاورپوینت تبلیغات دینی

    دانلود پاورپوینت تبلیغات دینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تبلیغات دینی جهت رشته معارف اسلامی در 40 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعريف حضرت امام (ره) از تبليغات…

  • دانلود تحقیق بیماری دیابت و عوارض آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بیماری دیابت و عوارض آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بیماری دیابت و عوارض آن با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دیوار برشی و ترمیم و تقویت سازه های بتنی بوسیله آن

    دیوار برشی و ترمیم و تقویت سازه های بتنی بوسیله آن بتن مسلح دانلود مقاله دیوار برشی دانلود مقاله تقویت سازه های بتنی دانلود مقالات مهندسی عمران دانلود مقالات عمران دانلود مقالات رشته عمران دانلود مقاله ترمیم و تقویت سازه…

  • بررسی دیدگاه اسلام در مورد تغذیه

    بررسی دیدگاه اسلام در مورد تغذیه تغذیه از دیدگاه اسلام آداب تغذیه از دیدگاه اسلام اصول تغذیه سالم از دیدگاه اسلام نگاهی به غذا و تغذیه از منظر اسلامی بررسی دیدگاه اسلام در مورد تغذیه دانلود پایان نامه معارف اسلامی…

  • پاورپوینت آشنایی با خطوط HOV

    پاورپوینت آشنایی با خطوط HOV پاورپوینت خطوط HOV دانلود پاورپوینت خطوط HOV پاورپوینت درباره خطوط HOV رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با خطوط HOV جهت رشته حمل و نقل در قالب 42 اسلايد و با فرمت ppt به…

  • دانلود پاورپوینت اصول امنیت شبکه

    دانلود پاورپوینت اصول امنیت شبکه پاورپوینت اصول امنیت شبکه پاورپوینت اصول امنیت شبکه های کامپیوتری پاورپوینت اصول و مبانی امنیت شبکه پتورپوینت جزوه مبانی امنیت شبکه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول امنیت شبکه جهت رشته IT در قالب…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - هوازدگی

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - هوازدگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - هوازدگی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • مشارکت اجتماعی زنان و بررسی عوامل موثر بر آن

    مشارکت اجتماعی زنان و بررسی عوامل موثر بر آن تعریف مشارکت اجتماعی زنان مشارکت اجتماعی زنان در ایران پایان نامه مشارکت اجتماعی زنان نظریه های مشارکت اجتماعی زنان موانع مشارکت اجتماعی زنان عوامل موثر بر مشاركت اجتماعي زنان اهمیت و…

  • پاورپوينت فرایند تحلیل سلسله مراتبی

    پاورپوينت فرایند تحلیل سلسله مراتبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فرایند تحلیل سلسله مراتبی جهت رشته مديريت قالب 81 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         یکی از کارآمد…

  • پاورپوینت آشنایی با موضوع آشوب در مدیریت

    پاورپوینت آشنایی با موضوع آشوب در مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با موضوع آشوب در مدیریت جهت رشته مدیریت در قالب 24 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • بررسی روشهای اندازه گیری سرمایه فکری و طبقه بندی آنها

    بررسی روشهای اندازه گیری سرمایه فکری و طبقه بندی آنها پایان نامه سرمایه فکری اندازه گیری سرمایه فکری پایان نامه اندازه گیری سرمایه فکری طبقه بندی روشهای اندازه گیری سرمایه فکری روش های اندازه گیری سرمایه فكری مزایای اندازه گیری…

  • دانلود پاورپوینت ایمنی فردی

    دانلود پاورپوینت ایمنی فردی پاورپوینت در مورد ایمنی فردی پاورپوینت وسایل حفاظت فردی پاورپوینت بهداشت ایمنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایمنی فردی جهت رشته بهداشت در 40 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با…