ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM  می باشد.

 

 

 

 

 

ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان

سين، تسه و ييم عناصر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را به شرح ذيل برمي شمارند: (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

بعد نخست؛ تمركز بر مشتريان كليدي: شامل تمركز گسترده بر مشتري اصلي و تحويل مستمر ارزش افزوده و برتر به مشتريان كليدي منتخب از طريق عرضه هاي شخصي شده و دلخواه است. اين بعد شامل: 1. بازاريابي مشتري اصلي؛ 2. شناخت ارزش دوره  عمر مشتري كليدي؛ 3. سفارشي‌سازي (شخصي‌سازي)؛ 4. بازاريابي تعاملي خلق مجدد. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

بعد دوم؛ سازمان مدیریت ارتباط با مشتریان:CRM  ضرورتا به معني تغييرات اساسي در روش سازماندهي و فرايندهاي كسب وكار شركت هاست. شركت ها بايد به چالش هاي اصلي سازمان در رابطه با شروع و آغاز CRM  توجه بيشتري داشته باشند. اين بعد شامل: 1. ساختار سازماني؛ 2. الزام منابع سطح سازمان و 3. مديريت منابع انساني. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

بعد سوم؛ مديريت دانش: طبق ديدگاه مبتني بر دانش شركت، منطق اصلي براي وجود يك شركت، ايجاد، انتقال وكاربرد دانش است، از ديدگاه مديريت ارتباط با مشتري، دانش مي تواند به آنچه كه از تجربه يا مطالعه عملي داده مشتري ياد گرفته شده است، اطلاق شود. اين بعد شامل: 1. يادگيري و ايجاد دانش؛ 2.  انتشار و به اشتراك گذاري دانش؛ 3.  پاسخگويي دانش. (طاهرپور و طیبی، 1389) 

 

بعد چهارم؛ مدیریت ارتباط با مشتریان مبتني بر فناوري: داده مشتري دقيق، براي عملكرد موفقيت آميز CRM، حياتي است و در نتيجه، فناوري نقش مهمي درCRM  و در افزايش هوشمندي شركت بازي مي كند. قانون پارتو بیانگر آنست که 80 درصد درآمد و سود يك شركت به وسيله 20 درصد مشتريان آن تأمين مي شود، لذا اين مشتريان براي شركت از اهميت ويژه اي برخوردارند و براي خدمت رساني به اين مشتريان بايد سازماندهي شركت به نحوي باشد كه بتواند تمام منابع خود را در براي كسب رضايت آنها بسيج كند و از طرف ديگر اين امر مستلزم مديريت اطلاعات مشتريان و شناخت مطلوب آنهاست (مديريت دانش) و تمام اين فرآيند بدون وجود فناوري عملي نخواهد بود. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

 

 

 

انواع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)

الف- مدیریت ارتباط با مشتریان عملیاتی: در این روش تمامی مراحل ارتباط با مشتری، از مرحله بازاریابی و فروش تا خدمات پس از فروش و دریافت بازخورد از مشتری، به یک فرد سپرده می شود؛ البته به نحوی که فروشندگان و مهندسان ارائه خدمات بتوانند سابقه هر یک از مشتریان را بدون مراجعه به این فرد در دسترس داشته باشند. از ابزارها و روش های CRM عملیاتی می توان به سیستم قدرت فروش مکانیره اشاره کرد که تمامی عملیات مربوط به مدیریت تماس، بورس و مدیریت اداره فروش را بر عهده دارد.

 

 

بخشی عملیاتی CRM به طور معمول شامل سه حوزه عمومی کسب و کار یعنی خودکار سازی عملیات بخش فروش یا SFA، پشتیبانی و خدمت به مشتری یا CSS و خودکار سازی عملیات بازاریابی یا EMA می باشد. بخش بازاریابی فراهم کننده اطلاعاتی در خصوص رقبا، گرایش بازار و متغیرهای کلان محیطی است. بخش مدیریت فروش برخی از فرایندهای فروش و مدیریت فروش شرکت را خودکار می کند. این بخش به جمع آوری و دنبال کردن اطلاعات مربوط به عادات خرید، پسند و سلیقه و جمعیت شناسی مشتریان و کارایی کارکنان بخش فروش می پردازد. بخش خدمات مشتری نیز مامور خودکار سازی برخی خدمات از قبیل درخواست اطلاعات، شکایات، محصولات مرجوعی و …است.

 

 

 

ب- مدیریت ارتباط با مشتریان تحلیلی: در CRM تحلیلی، ابزارها و روش هایی به کار می رود که اطلاعات به دست آمده از CRM عملیاتی را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج آن را برای مدیریت عملکرد تجاری آماده می کند. در واقع، CRM عملیاتی و تحلیلی در یک تعامل دو طرفه هستند، یعنی داده های بخش عملیاتی در اختیار بخش تحلیل قرار می گیرد، پس از تحلیل داده ها، نتایج به دست آمده تاثیر مستقیمی بر بخش عملیات خواهد داشت. به کمک تحلیل های این بخش، مشتریان دسته بندی شده و امکان تمرکز سازمان بر روی بخش خاصی از مشتریان فراهم می شود. 

 

 

‏ج- مدیریت ارتباط با مشتریان تعاملی: در این نوع ارتباط، مشتری برای برقراری ارتباط با سازمان، از آسان ترین روش ممکن مانند تلفن، تلفن همراه، فکس، ایتنرنت و سایر روش های مورد نظر خود استفاده می کند؛ CRM تعاملی به دلیل امکان انتخاب روش از سوی مشتری و اینکه بیشتر فرایندها (از جمع آوری داده ها تا پردازش و ارجاع مشتری)، در کمترین ‏زمان ممکن به مسئول مربوطه می رسد، باعث مراجعه مجدد مشتری و ادامه ارتباط با شرکت می شود.

 

 

مولفه‌های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان

2-2-9-1 فرآیندها
مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی درون‌سازمانی است که هدفش رضایت مشتری و برقراری ارتباط بلندمدت با مشتری است. یک عامل مهم این است که فرآیندهایی که در تعامل با مشتری هستند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. بنابراین، فرآیندهایی که شامل تعامل با مشتری می باشند عبارتند از: بازاریابی، فروش و خدمات. (کرامتی و نیکزاد، 1387)

•    بازاریابی
با در نظر گرفتن اینکه فرآیندهای بازاریابی در هسته قرار دارند و به طور وضوح در جهت نیازهای مشتری می باشند، استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری اثرش را بر یکپارچه کردن فرآیندهای سازمان می گذارد. مدیریت ارتباط با مشتری، درک نیازهای مشتری، دانستن رفتار خرید مشتری همه اینها فعالیت هایی هستند که در فرآیند بازاریابی اتفاق می افتند. (کرامتی و نیکزاد، 1387)

 

 

CRM راهبردي جامع و مشتمل بر فرايند تحصيل، نگهداري و مشاركت با مشتريان منتخب براي ايجاد ارزش عالي هم براي شركت و هم براي مشتريان است. مطابق اين ديدگاه هدف CRM بهبود بهره وري و عملكرد بازاريابي است و اين بهره وري از طريق افزايش كارايي و اثربخشي بازاريابي در براي كسب رضايت مشتريان و جلب اعتماد و وفاداري آنها حاصل مي شود و بالطبع سازمان نيز مي تواند به اهداف سودآوري خود برسد.

 

 

با توجه به شكل ذیل،  CRMاز طريق ايجاد، حفظ و تقويت رابطه با مشتريان اصلي، سعي در شناخت آنها و نيازها و خواسته هاي ايشان دارد و از طريق پاسخ مناسب و به موقع به اين نيازها، رضايت مشتريان را هر چه بيشتر جلب كرده و كم كم موجب افزايش وفاداري و اعتماد آنها به سازمان مي شود و بدين ترتيب عملكرد بازاريابي بهبود مي يابد. (رضايت و اعتماد دو شاخص اصلي عملكرد بازاريابي) و از طرف ديگر حفظ مشتريان و وفاداري آنها موجب كاهش هزينه هاي سازمان در جذب مشتريان جديد مي شود. زيرا مشتريان وفادار به تبليغات دهان به دهان مثبت دست زده و مشتريان جديدي را به سازمان وارد مي كنند و در نتيجه موجب افزايش فروش شده و سودآوري سازمان افزايش مي يابد. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

  • پاورپوینت آموزشی مکان یابی تسهیلات صنعتی خودرو سازی گروه بهمن با استفاده از روش fuzzy topsis و zolp

    پاورپوینت آموزشی مکان یابی تسهیلات صنعتی خودرو سازی گروه بهمن با استفاده از روش fuzzy topsis و zolp رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مکان یابی تسهیلات صنعتی خودرو سازی گروه بهمن با استفاده از روش fuzzy topsis و…

  • پاورپوینت شیوه کار با سازمان بین المللی استانداردسازی

    پاورپوینت شیوه کار با سازمان بین المللی استانداردسازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شیوه ی کار با سازمان بین المللی استاندارد سازی جهت رشته مدیریت در 32 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • معرفی روابط رسوبی رودخانه ها و تشریح فرضیات بنا نهاده شده بر آنها

    معرفی روابط رسوبی رودخانه ها و تشریح فرضیات بنا نهاده شده بر آنها روابط رسوبی روابط رسوبی رودخانه دوغ گلستان معرفی روابط رسوبی رودخانه ها و تشریح فرضیات بنا نهاده شده بر آنها رودخانه دوغ گلستان دانلود پایان نامه روابط…

  • دانلود پاورپوینت معماری بیونیک

    دانلود پاورپوینت معماری بیونیک پاورپوینت معماری بیونیک پاورپوینت معماری بیونیک رایگان دانلود پاورپوینت معماری بیونیک دانلود رایگان پاورپوینت معماری بیونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری بیونیک در قالب 49 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • بررسی فراوانی و شدت عوارض روانی ناشی از حادثه در كودكان و نوجوانان روستا سفیلان و تأثیر مداخلات روانی

    بررسی فراوانی و شدت عوارض روانی ناشی از حادثه در كودكان و نوجوانان روستا سفیلان و تأثیر مداخلات روانی اختلال روانی بهداشت روان واقعه آتش سوزی مدرسه ابتدایی روستای سفیلان از توابع استان چهارمحال و بختیاری دانلود مقاله بررسی فراوانی…

  • پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت

    پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت جهت رشته ی مدیریت در قالب 67 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شخص یا واحدی…

  • پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع افشای اطلاعات مالی

    پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع افشای اطلاعات مالی پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با موضوع افشای اطلاعات مالی پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب تئوری حسابداری شباهنگ پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری…

  • پاورپوینت وسیله اندازه گیری و کالیبراسیون

    پاورپوینت وسیله اندازه گیری و کالیبراسیون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وسیله اندازه گیری و کالیبراسیون جهت رشته صنایع در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        …

  • دانلود پاورپوینت مصالح بتن، نحوه ساخت و انواع آن

    دانلود پاورپوینت مصالح بتن، نحوه ساخت و انواع آن پاورپوینت مصالح بتن پاورپوینت نحو ساخت بتن پاورپوینت انواع بتن و مزایای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصالح بتن، نحوه ساخت و انواع آن جهت رشته عمران در 70…

  • دانلود تحقیق درباره پرخاشگری و تاثیر آن بر روابط  word

    دانلود تحقیق درباره پرخاشگری و تاثیر آن بر روابط  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی پرخاشگری و تاثیر آن بر روابط با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • ریسک اعتباری و مطالبات معوق و الگو برای وصول آن

    ریسک اعتباری و مطالبات معوق و الگو برای وصول آن مطالبات بانکی چیست راهکارهای وصول مطالبات وصول مطالبات چیست وصول مطالبات بانک پروژه مطالبات معوق بانک راهکارهایی برای بهبود وصول مطالبات ریسک اعتباری در اعطای تسهیلات بانکی الگویی برای وصول…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد رضایت شغلی 42 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد رضایت شغلی 42 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت…

  • پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری خلاصه فصل 5 اندازه گیری در حسابداری

    پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری خلاصه فصل 5 اندازه گیری در حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کتاب تئوری حسابداری خلاصه فصل 5 اندازه گیری در حسابداری جهت رشته حسابداری در قالب 32 اسلايد و با فرمت pptx…

  • دانلود پاورپوینت مرمت مسجد شاه

    دانلود پاورپوینت مرمت مسجد شاه پاورپوینت مرمت مسجد شاه تهران پاورپوینت تحلیل مرمت مسجد شاه دانلود پاورپوینت درمورد مرمت مسجد شاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مرمت مسجد شاه در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت آشنایی با مدل اقتصاد پایه

    پاورپوینت آشنایی با مدل اقتصاد پایه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مدل اقتصاد پایه جهت رشته اقتصاد در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق منابع شناخت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق منابع شناخت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه منابع شناخت خود مبانی نظری منابع شناخت خود پیشینه تحقیق منابع شناخت خود پیشینه داخلی منابع شناخت خود پیشینه خارجی منابع شناخت خود پیشینه پژوهش منابع…

  • پاورپوینت آموزشی مهارت های زندگی

    پاورپوینت آموزشی مهارت های زندگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مهارت های زندگی جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 81 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • مبانی نظری تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون های 1982 و 1958 حقوق دریاها و حقوق ایران

    مبانی نظری تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون های 1982 و 1958 حقوق دریاها و حقوق ایران رژیم حقوقی تنگه هرمز مبانی نظری رژیم حقوقی تنگه هرمز تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1982 حقوق دریاها تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1958…

  • پاورپوینت انحرافات جنسی

    پاورپوینت انحرافات جنسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انحرافات جنسی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعريف اخلاقی: علاقه ی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه ساختار سازمانی و فناوری اطلاعات

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه ساختار سازمانی و فناوری اطلاعات مبانی نظری ساختار سازمانی مبانی نظری فناوری اطلاعات پیشینه تحقیق ساختار سازمانی پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات پیشینه تحقیق رابطه ساختار سازمانی و فناوری اطلاعات مبانی نظری رابطه ساختار سازمانی…

  • دانلود تحقیق درباره ویژگی های بیمه گر word

    دانلود تحقیق درباره ویژگی های بیمه گر word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ویژگی های بیمه گر با فرمت docx در قالب 14 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • مبانی نظری مطالعه روش پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی در صنعت تولید برق

    مبانی نظری مطالعه روش پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی در صنعت تولید برق مبانی نظری erp مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی مبانی نظری پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی ERP در صنعت تولید…

  • مبانی نظری مدیریت دانش

    مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات و مبانی نظری مدیریت دانش…

  • بررسی انواع ساختارهای سازمانی

    بررسی انواع ساختارهای سازمانی تحقیق ساختار سازمانی تحقیق در مورد ساختار سازمانی تحقیق درباره ساختار سازمانی ابعاد ساختار سازمانی انواع ساختارهای سازمانی گروه بندی واحدهای سازمانی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انواع ساختارهای سازمانی می باشد.  …

  • پاورپوینت تاریخچه ی مسیحیت

    پاورپوینت تاریخچه ی مسیحیت پاورپوینت تاریخچه ی دین مسیحیت پاورپوینت تاریخچه ی مسیحیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخچه ی مسیحیت جهت رشته ی معارف در قالب 45  اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط بین فرسودگی شغلی و حمایت شغلی از دیدگاه پرستاران

    پرسشنامه ارزیابی ارتباط بین فرسودگی شغلی و حمایت شغلی از دیدگاه پرستاران کلمات کلیدی : ابعاد فرسودگی شغلی مسلش پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش (mbi) روایی پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش روایی و پایایی پرسشنامه فرسودگی شغلی مسلش پرسشنامه حمایت شغلی پرسشنامه…

  • دانلود پاورپوینت چندنمونه از معماری بیونیک

    دانلود پاورپوینت چندنمونه از معماری بیونیک دانلود پاورپوینت معماری بیونیک پروژه پاورپوینت معماری بیونیک پاورپوینت بیونیک در معماری پاورپوینت در مورد معماری بیونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چندنمونه از معماری بیونیک جهت رشته معماری در 22 اسلاید و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان های مردم نهاد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان های مردم نهاد مبانی نظری سازمان های مردم نهاد دانلود مبانی نظری سازمان های مردم نهاد پیشینه تحقیق سازمان های مردم نهاد ادبیات نظری سازمان های مردم نهاد فصل دوم پایان نامه سازمان های…

  • پاورپوینت آشنایی با بیمه بیمه بیکاری

    پاورپوینت آشنایی با بیمه بیمه بیکاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بیمه و بیمه ی بیکاری جهت رشته گوناگون در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت انواع مكالمات با استفاده از VOIP

    پاورپوینت انواع مكالمات با استفاده از VOIP پاورپوینت تکنولوژی voip چیست؟ پاورپوینت voip چیست و کاربرد آن پاورپوینت voip چیست ppt پاورپوینت voip چيست پاورپوینت سیستم voip چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع مكالمات با استفاده از VOIP جهت رشته…

  • بررسی و مطالعه عوامل اجتماعی موثر بر قانون گریزی در ایران پس از انقلاب اسلامی تا کنون

    بررسی و مطالعه عوامل اجتماعی موثر بر قانون گریزی در ایران پس از انقلاب اسلامی تا کنون قانون گریزی شهروند قانون مدار عوامل اجتماعی موثر بر قانون گریزی دانلود مقاله بررسی و مطالعه عوامل اجتماعی موثر بر قانون گریزی در…

  • پروپوزال تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

    پروپوزال تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان کلمات کلیدی : اعتبار برند پرستیژ برند تصویر برند قصد خرید مجدد قصد خرید مجدد مشتریان پروپوزال قصد…

  • دانلود پایان نامه روانشناسی با موضوع شادکامی

    دانلود پایان نامه روانشناسی با موضوع شادکامی کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه شادکامی پایان نامه های شادکامی پایان نامه مقایسه شادکامی پایان نامه بررسی شادکامی پایان نامه با موضوع شادکامی پایان نامه درباره شادکامی پایان نامه روانشناسی شادکامی پایان…

  • پاورپوینت مصرف و دريافت زنان از سريال های تلويزيونی غير رسمی

    پاورپوینت مصرف و دريافت زنان از سريال های تلويزيونی غير رسمی پاورپوینت سريال های تلويزيونی غير رسمی پاورپوینت سریال پاورپوینت در مورد سريال های تلويزيونی غير رسمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصرف و دريافت زنان از سريال های…

  • پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن

    پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی و بررسی نظریه های آن پیامدهای رضایت شغلی پیامدهای عدم رضایت شغلی پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی پیامد های رضایت وعدم رضایت شغلی رضایت شغلی و پیامدهای آن نظریه های رضایت…