ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • بررسی مدیریت پسماندهای رادیواکتیو مراکز خصوصی و دولتی شهرستان اهواز در سال 96

    بررسی مدیریت پسماندهای رادیواکتیو مراکز خصوصی و دولتی شهرستان اهواز در سال 96 بررسی مدیریت پسماندهای رادیواکتیو مراکز خصوصی و دولتی شهرستان اهواز مدیریت پسماندهای رادیواکتیو شهرستان اهواز مدیریت پسماندهای رادیواکتیو پسماند ید پسماند گالیم پسماند تگنسیم پسماند تالیم رفتن…

  • پاورپوینت مدیریت تامین خریدهای داخلی و خارجی

    پاورپوینت مدیریت تامین خریدهای داخلی و خارجی پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی پاورپوینت انواع سیستم های خرید پاورپوینت مزایای خرید داخلی پاورپوینت مدیریت تامین و خرید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت تامین خریدهای داخلی و…

  • دانلود تحقیق در مورد اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی docx

    دانلود تحقیق در مورد اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی  با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد word بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد.  …

  • پاورپوینت نظام حسابهای ملی

    پاورپوینت نظام حسابهای ملی کلمات کلیدی : پاورپوینت نظام حسابهای ملی نظام حسابهای ملی حسابهاي كلان اقتصاد آمارهاي مالي دولت آمارهاي پولي و مالي جريان وجوه ترازپرداختها حسابهاي ملي نظريه حسابهاي ملي اهداف و كاربرد هاي نظام حسابهاي ملي دارايي…

  • پاورپوينت مدیريت فایل آشنایی با B+Trees

    پاورپوينت مدیريت فایل آشنایی با B+Trees پاورپوينت B+Trees دانلود پاورپوينت B+Trees پاورپوینت درباره B+Trees رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مديريت فايل آشنايي با B+Trees جهت رشته کامپیوتر و IT  در قالب 13 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • دانلود تحقیق فرهنگ و رفتار شهروندی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق فرهنگ و رفتار شهروندی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی فرهنگ و رفتار شهروندی با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث بی مهرگان

    پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث بی مهرگان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث بی مهرگان در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود پاورپوینت نمودار مونتاژ محصول

    دانلود پاورپوینت نمودار مونتاژ محصول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمودار مونتاژ محصول جهت رشته صنایع در 16 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         مراحل مونتاژ يک محصول…

  • پاورپوینت معیارهای انتخاب شیوه آموزشی مناسب

    پاورپوینت معیارهای انتخاب شیوه آموزشی مناسب پاورپوینت معیارهای انتخاب شیوه آموزشی مناسب تحقیق معیارهای انتخاب شیوه آموزشی مناسب معیارهای تعیین شیوه آموزشی اهداف و حیطه های آموزشی هدف کلی از تدریس میزان ماندگاری آموزش ها شیوه های آموزشی بر اساس…

  • دانلود پاورپوینت قانون مالیات های مستقیم

    دانلود پاورپوینت قانون مالیات های مستقیم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قانون مالیات های مستقیم جهت رشته اقتصاد در 92 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       كليه مالكين اعم…

  • دانلود پاورپوینت کمک منحنی طراحی سازه های نگهبان

    دانلود پاورپوینت کمک منحنی طراحی سازه های نگهبان پاورپوینت سازه های نگهبان پاورپوینت طراحی سازه های نگهبان دانلود پاورپوینت منحنی کمک طراحی سازه های نگهبان پاورپوینت نمودارهای کمک طراحی سازه های نگهبان خرپایی پاورپوینت روش های طراحی سازه نگهبان رفتن…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال افسردگی اساسی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال افسردگی اساسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال افسردگی اساسی مبانی نظری اختلال افسردگی اساسی پیشینه تحقیق اختلال افسردگی اساسی پیشینه داخلی اختلال افسردگی اساسی پیشینه خارجی اختلال افسردگی اساسی…

  • پاورپوینت درس سیستم های معین تصمیم گیری و خبره فصل هفتم با عنوان آشنایی با مفهوم و کاربرد عدم قطعیت در سیستم های خبره

    پاورپوینت درس سیستم های معین تصمیم گیری و خبره فصل هفتم با عنوان آشنایی با مفهوم و کاربرد عدم قطعیت در سیستم های خبره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس سیستم های معین تصمیم گیری و خبره فصل هفتم…

  • پاورپوینت بررسی تاخیر رشد در کودکان

    پاورپوینت بررسی تاخیر رشد در کودکان پاورپوينت تاخیر رشد در کودکان دانلود پاورپوينت تاخیر رشد در کودکان پاورپوینت درباره تاخیر رشد در کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بررسي تاخير رشد در کودکان جهت رشته پزشکی در قالب 21…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی 31 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب بینایی 31 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آسیب بینایی مبانی نظری آسیب بینایی پیشینه تحقیق آسیب بینایی پیشینه داخلی آسیب بینایی پیشینه خارجی آسیب بینایی پیشینه پژوهش آسیب بینایی پیشینه نظری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی حل مسئله اجتماعی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی حل مسئله اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حل مسئله اجتماعی مبانی نظری حل مسئله اجتماعی پیشینه تحقیق حل مسئله اجتماعی پیشینه داخلی حل مسئله اجتماعی پیشینه خارجی حل مسئله اجتماعی پیشینه پژوهش…

  • دانلود پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای 51 اسلاید

    دانلود پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای 51 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای 51 اسلاید جهت رشته حسابداری در قالب 51 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های استرس شغلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های استرس شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های استرس شغلی مبانی نظری نظریه های استرس شغلی پیشینه تحقیق نظریه های استرس شغلی پیشینه داخلی نظریه های استرس شغلی پیشینه خارجی…

  • پاورپوینت مدیریت فرآیند مشارکت سازمانی

    پاورپوینت مدیریت فرآیند مشارکت سازمانی پاورپوینت مدیریت فرآیند مشارکت سازمانی نقاط تمرکز بر سازمان موفق فرآيند رشد در انسان مشارکت کارکنان تیم و تیم سازی فواید مشارکت راه های مشارکت مزایای مشارکت کارکنان سهیم نمودن کارکنان شرایط اجرای مشارکت ضرورت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی مبانی نظری یادگیری سازمانی دانلود مبانی نظری یادگیری سازمانی پیشینه تحقیق یادگیری سازمانی ادبیات نظری یادگیری سازمانی فصل دوم پایان نامه یادگیری سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری سازمانی ادبیات و مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی دانش آموزان فصل دوم پایان نامه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبانی نظری پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیشینه پژوهش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پیشینه نظری پیشرفت تحصیلی دانش…

  • مبانی نظری ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع

    مبانی نظری ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع بهبود کیفیت برنامه های بهبود کیفیت بهبود کیفیت صنایع صنایع کوچک ارومیه بررسی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع…

  • پاورپوینت رویکرد اقتصاد رفتاری برای سازمان های بیمه گر

    پاورپوینت رویکرد اقتصاد رفتاری برای سازمان های بیمه گر پاورپوینت رویکرد اقتصاد رفتاری برای سازمان ها پاورپوینت اقتصاد رفتاری برای سازمان های بیمه پاورپوینت استفاده از رويكرد اقتصاد رفتاری برای سازمان های بيمه گر پاورپوینت اقتصاد رفتاری رفتن به سايت…

  • ماشین کاری با لیزر

    ماشین کاری با لیزر لیزر ماشین کاری دانلود پایان نامه ماشینکاری با لیزر انواع لیزر برای ماشینكاری ماشین کاری با لیزر دانلود پایان نامه برق دانلود پایان نامه مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته برق ماشین…

  • دانلود پاورپوینت مهندسی معکوس و مهندسی مجدد

    دانلود پاورپوینت مهندسی معکوس و مهندسی مجدد پاورپوینت مهندسی معکوس و مهندسی مجدد پاورپوینت مهندسی معکوس دانلود پاورپوینت مهندسی معکوس پاورپوینت مهندسی مجدد کسب و کار دانلود پاورپوینت مهندسی مجدد پاورپوینت مهندسی مجدد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی…

  • دانلود تحقیق کیفیت زندگی و رویکردهای مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کیفیت زندگی و رویکردهای مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کیفیت زندگی و رویکردهای مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آشنایی با زخم فشاری

    پاورپوینت آشنایی با زخم فشاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با زخم فشاری جهت رشته پرستاری در قالب 19 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       زخم فشاري…

  • دانلود پاورپوینت انرژی هیدروالکتریک

    دانلود پاورپوینت انرژی هیدروالکتریک پاورپوینت آشنایی با انرژی هیدروالکتریک پاورپوینت نیروگاه های انرژی هیدروالکتریک پاورپوینت نقش انرژی هیدروالکتریک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انرژی هیدروالکتریک جهت رشته برق در 29اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

    پاورپوینت رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم متوسطه (شاخه نظری) جهت رشته روانشناسی در قالب 88 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • حمایت کیفری از حقوق ثبت

    حمایت کیفری از حقوق ثبت حقوق ثبت انواع جرایم ثبتی جرایم و مجازات های ثبتی حمایت کیفری از حقوق ثبت جرائم و كیفرها در حقوق ثبت دانلود پایان نامه حمایت کیفری از حقوق ثبت دانلود پایان نامه ارشد حقوق جزا…

  • دانلود پاورپوینت مدلسازی تحلیل داده ها

    دانلود پاورپوینت مدلسازی تحلیل داده ها پاورپوینت مدلسازی تحلیل پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم ها پاورپوینت تجزیه و تحلیل داده ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدلسازی تحلیل جهت رشته IT در قالب  16 اسلاید و با فرمت pptx…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فناوری اطلاعات مبانی نظری فناوری اطلاعات دانلود مبانی نظری فناوری اطلاعات پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات ادبیات نظری فناوری اطلاعات فصل دوم پایان نامه فناوری اطلاعات مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات ادبیات و مبانی…

  • دانلود تحقیق ارزش های سیاسی و فرهنگ دموکراتیک با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ارزش های سیاسی و فرهنگ دموکراتیک با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارزش های سیاسی و فرهنگ دموکراتیک با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پروژه پایانی رشته عمران با عنوان بتن آرمه

    پروژه پایانی رشته عمران با عنوان بتن آرمه بتن آرمه دانلود پروژه بتن آرمه دانلود پایان نامه بتن آرمه آرماتور بندی مواد سفات تسریع كننده مواد كاهنده آب یا فوق روان كننده ها بتن ریزی دالها و سقف ها رفتن…

  • طراحی و استقرار سیستم مدیریت پروژه با استفاده از استاندارد PMBOK

    طراحی و استقرار سیستم مدیریت پروژه با استفاده از استاندارد PMBOK دانلود پایان نامه مدیریت پروژه استاندارد PMBOK حوزه های مدیریت پروژه پروژه احداث واحد بهره برداری و نمک زدایی مسجد سلیمان طراحی و استقرار سیستم مدیریت پروژه با PMBOK…