ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • پاورپوینت کوروناویروس عامل بیماری تنفسی

    پاورپوینت کوروناویروس عامل بیماری تنفسی پاورپوینت کرونا چیست پاورپوینت کرونا corona پاورپوینت روغن شل کرونا d68 پاورپوینت esrدر کرونا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کوروناویروس عامل بیماری تنفسی جهت رشته پرستاری در قالب 66 اسلاید و با فرمت pptx…

  • چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی آن

    چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی آن چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط…

  • پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی

    پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی پاورپوینت ضوابط و استانداردهای طراحی مجموعه ورزشی پاورپوینت ضوابط طراحی سالن ورزشی سرپوشیده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مطالعات و استانداردهای اماکن ورزشی جهت رشته معماری در قالب 48 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت و ارائه مطلب اطلاعات حسابداری مدیریت و تصمیمات قیمت گذاری

    پاورپوینت و ارائه مطلب اطلاعات حسابداری مدیریت و تصمیمات قیمت گذاری مدلهای اصلی بازار مبانی اقتصادی قیمت گذاری اطلاعات حسابداری مدیریت دانلود پاورپوینت و ارائه مطلب اطلاعات حسابداری مدیریت و تصمیمات قیمت گذاری مدلهای قیمت گذاری در تولید و تجارت…

  • نحوه اعمال مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی

    نحوه اعمال مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی و خدمات عمومی مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی مجازات محرومیت از خدمات عمومی نحوه اعمال مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی مصادیق مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی نحوه اعمال مجازات محرومیت از خدمات عمومی مصادیق…

  • باورپوینت آموزشی انتقال جرم در تقطیر غشایی اسمزی OMD

    باورپوینت آموزشی انتقال جرم در تقطیر غشایی اسمزی OMD رفتن به سايت اصلي دانلود باورپوینت آموزشی انتقال جرم در تقطیر غشایی اسمزی OMD جهت رشته مهندسی شیمی در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی

    مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی اقتصاد اسلامی نظام‌ اقتصادی صاحبان‌ مکاتب‌ مختلف‌ اقتصادی دانلود مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه…

  • Segmentation سریع تصویر با استفاده از شبكه فازی هاپفیلد

    Segmentation سریع تصویر با استفاده از شبكه فازی هاپفیلد تصویر Segmentation خوشه بندی فازی Cمیانگین فازی شبكه عصبی هاپفیلد رفتن به سایت اصلی

  • پاورپوینت معماری ایران قبل و بعد از اسلام و معاصر

    پاورپوینت معماری ایران قبل و بعد از اسلام و معاصر پاورپوینت معماری ایرانی پاورپوینت معماری ایران قبل از اسلام پاورپوینت معماری ایران قبل از اسلام و بعد از اسلام پاورپوینت معماری ایرانی اسلامی پاورپوینت معماری ایران بعد از اسلام دانلود…

  • دانلود پاورپوینت معماری مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک

    دانلود پاورپوینت معماری مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک پاورپوینت معماری مجتمع مسکونی پاورپوینت درمورد معماری مجتمع VM رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مجتمع مسکونی VM کپنهاگ دانمارک جهت رشته معماری در 20 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • معماری قصر الحمراء (بصورت کامل و جامع)

    معماری قصر الحمراء (بصورت کامل و جامع) قصر الحمراء کاخ الحمراء معماری سنتی معماری خارجی معماری قصر الحمراء نقشة كامل الحمراء سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه…

  • دانلود تحقیق در مورد مبانی نظری ارتباط موثر docx

    دانلود تحقیق در مورد مبانی نظری ارتباط موثر docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری ارتباط موثر با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • بررسی ارزیابی عملکرد زنجیره تامین و توانمندسازهای آن

    بررسی ارزیابی عملکرد زنجیره تامین و توانمندسازهای آن توانمندسازهای زنجیره تأمین مدل های ارزیابی عملکرد توانمندسازهای زنجیره تأمین مدل های ارزیابی عملکرد  ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین ارزیابی عملکرد زنجیره تامین پایان نامه ارزیابی عملکرد زنجیره تامین ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره…

  • دانلود تحقیق درباره شخصیت word

    دانلود تحقیق درباره شخصیت word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شخصیت با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب 2-2-12- شخصیت39…

  • پاورپوینت داروهای کمکی در درمان ناراحتی های محرومیت از الکل

    پاورپوینت داروهای کمکی در درمان ناراحتی های محرومیت از الکل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمان های دارویی الکل جهت رشته ی پزشکی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پاورپوینت کنترل و فرآیند ابزار دقیق براساس توصیه API 554

    دانلود پاورپوینت کنترل و فرآیند ابزار دقیق براساس توصیه API 554 پاورپوینت کنترل و فرآیند ابزار دقیق براساس توصیه API 554 پاورپوینت آموزش کنترل و فرآیند ابزار دقیق براساس توصیه API 554 پاورپوینت درباره ی کنترل و فرآیند ابزار دقیق…

  • پاورپوینت کامل بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی

    پاورپوینت کامل بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی پاورپوینت بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی رفتن به سايت اصلي پاورپوینت کامل بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی به تعداد 278 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و دانشجویان…

  • پرسشنامه بررسی رابطه بین ابتکارات شغلی،علائم فرسودگی و بهبود عملکرد کارکنان

    پرسشنامه بررسی رابطه بین ابتکارات شغلی،علائم فرسودگی و بهبود عملکرد کارکنان پرسشنامه ابتکارات شغلی پرسشنامه علائم فرسودگی پرسشنامه بهبود عملکرد کارکنان پرسشنامه رابطه ابتکارات شغلی و علائم فرسودگی پرسشنامه رابطه ابتکارات شغلی و بهبود عملکرد کارکنان پرسشنامه رابطه علائم فرسودگی…

  • وب کاوی و بررسی مراحل آن

    وب کاوی و بررسی مراحل آن وب کاوی الگوریتم های کاوش تکنیک های داده کاوی استخراج داده های وب سیستم های اطلاعاتی وب کاوی و بررسی مراحل آن دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر دانلود پایان نامه نرم افزار دانلود پایان…

  • پرسشنامه خرید آنلاین مشترکین دائمی شرکت مخابرات

    پرسشنامه خرید آنلاین مشترکین دائمی شرکت مخابرات پرسشنامه خرید اینترنتی پرسشنامه خرید آنلاین پرسشنامه خرید الکترونیکی پرسشنامه استاندارد خرید مشتریان آنلاین پرسشنامه خرید آنلاین مشترکین دائمی مخابرات دانلود پرسشنامه خرید آنلاین پرسشنامه استاندارد خرید آنلاین دانلود پرسشنامه استاندارد خرید آنلاین…

  • مستندات حکم حجاب در نظام قانونگذاری اسلامی

    مستندات حکم حجاب در نظام قانونگذاری اسلامی مستندات حکم حجاب حجاب در نظام حقوقی ایران ارزیابی فقهی حدود حجاب مستندات حکم حجاب در اسلام پایان نامه مستندات حکم حجاب پایان نامه مستندات حکم حجاب در اسلام پایان نامه حدود حجاب…

  • پاورپوینت افشای اشخاص وابسته

    پاورپوینت افشای اشخاص وابسته پاورپوینت افشای اطلاعات اشخاص وابسته پاورپوینت افشای معاملات با اشخاص وابسته پاورپوینت دستورالعمل افشای اطلاعات اشخاص وابسته پاورپوینت پاستاندارد افشای اطلاعات اشخاص وابسته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت افشای اشخاص وابسته جهت رشته حسابداری در قالب…

  • پاورپوینت تئوری های حسابداری

    پاورپوینت تئوری های حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تئوری های حسابداری جهت رشته ی حسابداری در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تئوری در ساده…

  • دانلود پاورپوینت سقف و انواع آن

    دانلود پاورپوینت سقف و انواع آن پاورپوینت در مورد انواع سقف پاورپوینت آشنایی با انواع مختلف سقف پاورپوینت معرفی سقف و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سقف و انواع آن جهت رشته معماری در 170 اسلاید و…

  • پاورپوینت سرویسهای الکترونیکی

    پاورپوینت سرویسهای الکترونیکی پاورپوینت سرویسهای الکترونیکی سرویسهای الکترونیکی فناوري اطلاعات جامعة اطلاعاتي شاخصهاي استقرار جامعة اطلاعاتي چشم‌انداز جامعه اطلاعاتي ويژگيهاي عصر اطلاعات دولت الكترونيكي مزاياي رٲی گيری اينترنتي مدلهاي تجارت الكترونيكي رفتن به سایت اصلی مشخصات فایل: عنوان: پاورپوینت سرویسهای…

  • پاورپوینت آشنایی با فولاد پیشرفته دانشگاه آزاد

    پاورپوینت آشنایی با فولاد پیشرفته دانشگاه آزاد پاورپوینت جزوه فولاد پیشرفته دانلود پاورپوینت جزوه فولاد پیشرفته پاورپوینت فولاد پیشرفته ارشد پاورپوینت درس فولاد پیشرفته رفتن به سايت اصلي  دانلود پاورپوینت آشنایی با فولاد پیشرفته  دانشگاه آزاد جهت رشته صنایع در…

  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مشتری

    فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مشتری کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت دانش مشتری فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش در…

  • تشریح کدهای ماکزیمال، گلد و کازامی و نحوه تولید آنها در سیستم CDMA

    تشریح کدهای ماکزیمال، گلد و کازامی و نحوه تولید آنها در سیستم CDMA کدهای CDMA دسترسی به کانال دسترسی چندگانه با تقسیم کد سیستمهای دستیابی چندگانه تقسیم کد تشریح کدهای ماکزیمال، گلد و کازامی و نحوه تولید آنها در سیستم…

  • نظریه های حوزه های مختلف استرس

    نظریه های حوزه های مختلف استرس منابع استرس تحقیق در مورد استرس تعریف مفهومی استرس تعریف عملیاتی استرس نظریه های استرس pdf نظریه های روانشناسی استرس نظریه های مربوط به استرس رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دیدگاه شادکامی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق دیدگاه شادکامی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دیدگاه شادکامی مبانی نظری دیدگاه شادکامی پیشینه تحقیق دیدگاه شادکامی پیشینه داخلی دیدگاه شادکامی پیشینه خارجی دیدگاه شادکامی پیشینه پژوهش دیدگاه شادکامی پیشینه نظری دیدگاه شادکامی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری مادام العمر

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری مادام العمر مبانی نظری یادگیری مادام العمر دانلود مبانی نظری یادگیری مادام العمر پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر ادبیات نظری یادگیری مادام العمر فصل دوم پایان نامه یادگیری مادام العمر مبانی نظری و پیشینه…

  • دانلود تحقیق درباره روان درمانی گروهی word

    دانلود تحقیق درباره روان درمانی گروهی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی روان درمانی گروهی با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری هزینه یابی بر مبنای فعالیت دانلود مبانی نظری هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیشینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت ادبیات نظری هزینه یابی بر مبنای فعالیت فصل…

  • سازمان تجارت جهانی

    سازمان تجارت جهانی حق مالکیت فکری ایران سازمان تجارت جهانی حقوق مالکیت فکری دانلود مقاله سازمان تجارت جهانی ساختار سازمان تجارت جهانی رفتن به سایت اصلی سازمان تجارت جهانی     مقدمه جهانی شدن و سازمان تجارت جهانی دو مقوله‌ای…

  • دانلود پاورپوینت بررسی راهبردها و راهکارهای اصلاح الگوی مصرف در بخش راه و ترابری

    دانلود پاورپوینت بررسی راهبردها و راهکارهای اصلاح الگوی مصرف در بخش راه و ترابری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی راهبردها و راهکارهای اصلاح الگوی مصرف در بخش راه و ترابری جهت رشته حمل و نقل در 26 اسلاید…