استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

اهمیت ولزوم اجرای CRM
مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی
ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری
مدل های پیاده سازی CRM
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه CRM در آژانس های مسافرتی
پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با  مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM می باشد.

 

 

 

 

مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری

مزایایی که CRM برای دفاتر خدمات گردشگری به ارمغان می آورد را می توان به دو جنبه  تقسیم بندی کرد:

 

الف- مزایای سخت افزاری که شامل افزایش درآمد و کاهش هزینه هاست.

2-11-1) افزایش درآمد
 دفاتر گردشگری از طریق افزایش حجم فروش می توانند درآمدشان را افزایش دهند. روش های افزایش فروش که با کمک مدیریت ارتباط با مشتری CRM صورت می گیرد، عبارتند از:
1-    کسب مشتریان جدید
2-    ترغیب مشتریان فعلی به خرید خدمات بیشتر
3-    ترغیب مشتریان به خرید خدمات جدید
4-    حفظ مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها
5-    انجام برخی خدمات برای مشتریان به  صورت رایگان
6-    توسعه فروش از طریق تبلیغ مشتریان راضی و وفادار

 

 

 

2-11-2) کاهش هزینه ها 
با پیاده سازی CRM کاهش هزینه ها در بخش های مختلفی، برای دفاتر خدمات گردشگری به وجود می آید،که عبارتند از:
1-    کاهش هزینه هایی که مطلوب نظر مشتری نیست: بسیاری از خدماتی که به  صورت انبوه در قالب تورهای گروهی ارایه می شود، مطلوب نظر بسیاری از مشتریان نیست و علاوه بر تحمیل هزینه ها به دفاتر خدمات گردشگری در برخی مواقع موجب نارضایتی مشتری نیز می گردد. بدیهی است در صورت مطالعه سلیقه و نیاز مشتری و شناخت آنها می توان از این هزینه ها جلوگیری نمود و خدماتی باب میل مشتری با هزینه ای کمتر ارایه داد.

 

 

2-    کاهش هزینه های بازاریابی: در بسیاری مواقع به  علت عدم شناسایی مشتریان هدف هزینه های گزافی در خصوص بازاریابی برای جذب مشتریان جدید در دفاتر خدمات گردشگری رخ می دهد که با پیاده سازی CRM می توان با شناسایی و طبقه بندی مشتریان از میزان این هزینه ها کاست.

 

 

3-    کاهش هزینه های فروش: CRM درحوزه فروش نیز می تواند از طرق زیر منجر به کاهش هزینه ها شود:
–    مرور آسان اطلاعات مشتری قبل از ایجاد ارتباط با او جهت معرفی هدفمند محصولات و خدمات
–    استفاده از کانال ها و شبکه های فروش مناسب و ارزان
–    امکان فروش الکترونیک محصول و خدمات

 

 

4-    ارایه خدمات مناسب:
–    کاهش زمان پاسخ گویی
–    بهبود هماهنگی بین واحدهای گردشگری و پشتیبانی خدمات با بخش فروش
–    افزایش کارایی هزینه ها از طریق به کارگیری از امکانات و کانال های جدید

 

 

ب- مزایای نرم افزاری پیاده سازی CRM

2-11-3) افزایش رضایت مشتری
رضایت مشتری نتیجه خرید، مصرف کالا یا خدماتی است که از مقایسه عایدی و هزینه های خرید با نتایج مورد انتظار به دست می آید. رضایت مشتری  به حالت خوش آیندی که در مشتری پس از دریافت کالا یا خدمات ایجاد می شود، تعریف می کنند. به نظر می رسد رضایت مشتری احساسی است که در نتیجه ارزیابی خدمات حاصل می شود. مبنا و اساس رضایت هر مشتری، انتظارات و درک او از خدمات ارایه شده است که هر مشتری انتظار دارد. چنانچه در ارایه خدمات درک وی از خدمات کمتر از انتظاراتش باشد به نارضایتی وی منجر می گردد(زیویار،1391).

 

 

2-11-4) ایجاد وفاداری در مشتری
وفاداری ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالا و خدمات به طور مکرر توصیف می-شود(Larson& Susanna,2004). وفاداری تعهد عمیقی به خرید دوباره محصول یا خدمت برتری داده شده در آینده است، کهبه معنای خرید دوباره از یک برند علی رغم وجود تأثیرات محیطی و اقدامات بازار یابی رقبا برای تغییر رفتار است(Tylor at al,2004). وفاداری زمانی اتفاق  می افتد که مشتریان با اطمینان احساس کنند، سازمان مورد نظر به بهترین وجه ممکن می تواند نیازهای آنها را برطرف کند، به طوری گه رقیبان سازمان از مجموعه ملاحظات مشتریان خارج شده و تنها به خرید از سازمان اقدام نمایند(Eshghi at al,2007).  

 

 

 

2-11-5) بازاریابی دهان به دهان از سوی مشتریان(DLBOOK.NET,1393)
این نوع بازاریابی از طریق مشتریان وفادار صورت می-پذیرد، لذا تلاش سازمان را در جهت وفادار ساختن مشتریان می طلبد. بازاریابی دهان  به  دهان نوعی از بازاریابی است که مردم را در بازگو کردن پیام بازاریابی سازمان به دیگران برمی انگیزد. تنها نوع بازاریابی که بر پایه تفکر واقعی مشتری نسبت به شرکت باشد بازاریابی دهان به دهان است، این بازاریابی صادقانه تر و شریف تر از انواع دیگر بازاریابی است، در حقیقت تلاش برای راضی کردن مشتریان از طریق شناسایی و برآوردن نیازهایشان به منظور این که     تجربه-هایشان را به خانواده ها، دوستان وجامعه در میان بگذارند، فلسفه وجودی این نوع بازار یابی است. شرکت باید در جهت  خشنود ساختن مشتری تلاش کند، تا مشتری تجربه خشنودی خود را به دیگران در میان بگذارد.
این امر از طریق شناسایی نیازها، سلایق و خواسته های مشتریان با بکار گیری  CRMامکان پذیر می شود.

 

 

2-11-6) ایجاد تصویر مثبت از آژانس
عده ای معتقدند تصویر نوعی دانایی ذهنی است و حاصل ترکیب ویژگی های یک سازمان خاص است. این ویژگی ها شامل سنن، ایدئولوژی، نام شرکت، اعتبار، سطوح قیمتی، تنوع خدمت و کیفیت ارایه شده در تعامل های میان افراد و شرکت است(انگوین و لبلانک،1999). جمعی از نویسندگان عقیده دارند که تصویر سازمانی نتیجه تعامل تجربه ها، احساس ها، عقاید، عواطف و دانشی است که افراد در مورد یک شرکت دارند(گوپتا وپیرچ،2008).

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق

منابع

 

  • برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت بحران و ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات پرمخاطره در مدیریت

    برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت بحران و ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات پرمخاطره در مدیریت مدیریت بحران شرایط بحرانی وظیفه مدیریت بحرانی تصمیمات پرمخاطره در مدیریت دانلود مقالات رشته مدیریت برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی سرطان

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی سرطان فصل دوم پایان نامه سرطان مبانی نظری سرطان پیشینه تحقیق سرطان پیشینه داخلی سرطان پیشینه خارجی سرطان پیشینه پژوهش سرطان پیشینه نظری سرطان ادبیات نظری سرطان چارچوب نظری سرطان رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • بررسی فقهی و حقوقی ماده 1130 قانون مدنی

    بررسی فقهی و حقوقی ماده 1130 قانون مدنی قاعده عسر و حرج بررسی فقهی قاعده عسر و حرج بررسی حقوقی قاعده عسر و حرج پایان نامه قاعده عسر و حرج قاعده عسر و حرج در فقه قاعده عسر و حرج…

  • پاورپوینت تفاوت روغن و چربی

    پاورپوینت تفاوت روغن و چربی پاورپوینت فرق بین روغن و چربی پاورپوینت تفاوت روغن و اسید چرب پاورپوینت تفاوت چربی و روغن در چیست؟ پاورپوینت تفاوت بین چربی و روغن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تفاوت روغن و چربی…

  • دانلود پاورپوینت اصول طراحی پرسش نامه

    دانلود پاورپوینت اصول طراحی پرسش نامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول طراحی پرسش نامه جهت رشته علوم پایه 67 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       گرد آوري اطلاعات…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعارض

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعارض کلمات کلیدی : مبانی نظری تعارض پیشینه تحقیق تعارض پیشینه داخلی تعارض پیشینه خارجی تعارض پیشینه پژوهش تعارض پیشینه نظری تعارض فصل دوم پایان نامه تعارض مبانی نظری تعارض در سازمان پیشینه تحقیق تعارض…

  • دانلود پاورپوینت فصل 5 کتاب اخلاق اسلامی

    دانلود پاورپوینت فصل 5 کتاب اخلاق اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل 5 کتاب اخلاق اسلامی جهت رشته معارف اسلامی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود تحقیق در مورد یادگیری خودتنظیمی و مدل های آن  docx

    دانلود تحقیق در مورد یادگیری خودتنظیمی و مدل های آن  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی یادگیری خودتنظیمی و مدل های آن با فرمت docx در قالب 56 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت آموزش آمادگی خانوار برای بلایا

    پاورپوینت آموزش آمادگی خانوار برای بلایا پاورپوینت آمادگی پاورپوینت آمادگی در بلایا پاورپوینت آمادگی خانوار پاورپوینت آمادگی در برابر بلایا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش آمادگی خانوار برای بلایا جهت رشته علوم اجتماعی در قالب 44 اسلاید و…

  • بررسی طرحواره های ناسازگار اولیه در نظریه یانگ

    بررسی طرحواره های ناسازگار اولیه در نظریه یانگ کلمات کلیدی : نظریه یانگ طرحواره های ناسازگار اولیه نظریه های طرحواره های ناسازگار اولیه تعریف نظری طرحواره های ناسازگار اولیه تعریف عملیاتی طرحواره های ناسازگار اولیه تحقیق کامل در مورد طرحواره…

  • دانلود تحقیق تعریف تفکر استراتژیک با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تعریف تفکر استراتژیک با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تعریف تفکر استراتژیک با فرمت docx در قالب 95 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • بررسی کارایی فنی 130 رشته فعالیت صنعتی مختلف و عوامل موثر بر عملکرد آنها در سطح صنایع کارخانه ای ایران

    بررسی کارایی فنی 130 رشته فعالیت صنعتی مختلف و عوامل موثر بر عملکرد آنها در سطح صنایع کارخانه ای ایران صنایع کارخانه ای تابع مرزی تصادفی عملکرد صنایع کارخانه ای ایران ارزیابی کارایی فنی صنایع کارخانه ای بررسی کارایی فنی…

  • دانلود تحقیق استعداد و مدیریت آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق استعداد و مدیریت آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی استعداد و مدیریت آن با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی ریسک

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی ریسک کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ریسک مبانی نظری ریسک پیشینه تحقیق ریسک پیشینه داخلی ریسک پیشینه خارجی ریسک پیشینه پژوهش ریسک پیشینه نظری ریسک ادبیات نظری ریسک چارچوب نظری ریسک رفتن به…

  • کاهش موقتی ولتاژ و بررسی عوامل آن

    کاهش موقتی ولتاژ و بررسی عوامل آن sag پدیده‌های کیفیت توان مدولاسیون بردار فضایی کاهش موقتی ولتاژ همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina مقالات ترجمه شده فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق برق…

  • پاورپوینت سهام عادی: تجزیه و تحلیل و استراتژیها

    پاورپوینت سهام عادی: تجزیه و تحلیل و استراتژیها پاورپوینت سهام عادی تجزیه و تحلیل و استراتژیها تحقیق سهام عادی تجزیه و تحلیل و استراتژیها تحلیلی بر برخی مباحث مهم در حیطه سهام عادی تاثیرات کلی بازار بر سهام عادی فهم…

  • پاورپوینت آشنایی با تولید بهنگام و تاریخچه آن

    پاورپوینت آشنایی با تولید بهنگام و تاریخچه آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تولید بهنگام و تاریخچه آن جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • عوامل موثر بر تعارض و مرگ عاطفی در زندگی زناشویی

    عوامل موثر بر تعارض و مرگ عاطفی در زندگی زناشویی تحقیق در مورد تعارضات زناشويي مراحل رشد تعارضات زناشويي روشهاي بهبود روابط زناشويي  رضايت زناشويي در مراحل مختلف زندگي ارتباط سازنده و موثر در زندگی زناشویی رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان (ABS)

    دانلود پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان (ABS) پاورپوینت درمورد مسائل چیدمان دانلود پاورپوینت مسائل چیدمان پاورپوینت آماده مدل های مسائل چیدمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان (ABS) جهت رشته معماری در 18 اسلاید…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه فرزندخواندگی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه فرزندخواندگی فصل دوم پایان نامه فرزندخواندگی مبانی نظری فرزندخواندگی پیشینه تحقیق فرزندخواندگی پیشینه داخلی فرزندخواندگی پیشینه خارجی فرزندخواندگی پیشینه پژوهش فرزندخواندگی پیشینه نظری فرزندخواندگی ادبیات نظری فرزندخواندگی چارچوب نظری فرزندخواندگی رفتن به سايت…

  • پاورپوینت وظایف و اهداف مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت وظایف و اهداف مدیریت منابع انسانی پاورپوینت مدیریت منابع انسانی چیست پاورپوینت مديريت منابع انساني پاورپوینت مدیریت منابع انسانی ppt پاورپوینت مدیریت منابع انسانی pdf پیام نور پاورپوینت مدیریت نیروی انسانی pdf رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وظایف…

  • تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی

    تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی شاخص اخلاق حرفه ای طراحی مدل اخلاق حرفه ای اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی اخلاق حرفه ای در مدیریت آموزشی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی اخلاق حرفه ای…

  • پاورپوینت آموزش پایگاه داده

    پاورپوینت آموزش پایگاه داده پاورپوینت انواع پایگاه داده پاورپوینت پایگاه داده pdf پاورپوینت پایگاه داده به زبان ساده پاورپوینت کاربرد پایگاه داده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش پایگاه داده جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 30اسلاید و با…

  • تأثیر بازی های پرورشی منتخب توپی و غیر توپی در دو زمان صبح وعصر بر اختلال بیش فعالی دانش آموزان پسرابتدایی شهر اراک

    تأثیر بازی های پرورشی منتخب توپی و غیر توپی در دو زمان صبح وعصر بر اختلال بیش فعالی دانش آموزان پسرابتدایی شهر اراک کودکان بازی های پرورشی اختلال بیش فعالی دانلود مقالات رشته تربیت بدنی دانلود مقالات تربیت بدنی سیستم…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 7 علوم هشتم - الفبای زیست فناوری

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 7 علوم هشتم - الفبای زیست فناوری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 7 علوم هشتم - الفبای زیست فناوری به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 9 اسلاید و با…

  • پاورپوینت روانشناسی اعتیاد

    پاورپوینت روانشناسی اعتیاد دانلود پاورپوینت روانشناسی اعتیاد دانلود پاورپوینت درمورد روانشناسی اعتیاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی اعتیاد جهت رشته روان شناسی در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری

    پاورپوینت رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری پاورپوینت رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری اهميت و‌ ضرو‌رت رهبري تعريف رهبري تمايز مديريت و رهبري نقش و وظيفه رهبري نظريه‌هاي رهبري نظريه‌هاي جديد رهبري نظريه‌هاي خصوصيات فردي…

  • پاورپوینت منشا حیات و چگونگی ظهور جانداران در روی کره زمین

    پاورپوینت منشا حیات و چگونگی ظهور جانداران در روی کره زمین پاورپوینت منشا حیات در زمین پاورپوینت منشا حیات چیست پاورپوینت منشا حیات انسان پاورپوینت منشا حیات در کره زمین پاورپوینت منشا حیات از نظر اسلام رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی و ضرورت خودکارآمدی و اثرات آن بر کارکردهای روانشناختی

    مبانی و ضرورت خودکارآمدی و اثرات آن بر کارکردهای روانشناختی احساس خودکارآمدی مبانی خودکارآمدی جنبه ها یی از خود پنداره پدیدار شناختی تعاریف و مفاهیم خودکارآمدی تعریف خودکارآمدی اهمیت و ضرورت خودکارآمدی مبانی روانشناختی خودکارآمدی اثرات خودکارآمدی بر کار کرد…

  • پاورپوینت همسر آزاری

    پاورپوینت همسر آزاری کلمات کلیدی : پاورپوینت همسر آزاری تحقیق همسر آزاری مقاله همسر آزاری تعریف همسر آزاری پایان نامه همسر آزاری تعاریف خشونت خانگی انواع خشونت خانگی انواع خشونت فیزیکی تئوری های ارائه شده به عنوان علل همسرآزاری تئوریهای…

  • اصول بهداشت و کمک‌های اولیه

    اصول بهداشت و کمک‌های اولیه اصول بهداشت و کمک‌های اولیه مقاله اصول بهداشت و کمک‌های اولیه تحقیق اصول بهداشت و کمک‌های اولیه پژوهش اصول بهداشت و کمک‌های اولیه پروژه اصول بهداشت و کمک‌های اولیه رفتن به سایت اصلی • •ظاهرآراسته…

  • پرسشنامه استاندارد محقق ساخته سنجش عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان

    پرسشنامه استاندارد محقق ساخته سنجش عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان پرسشنامه بهره وری سازمانی پرسشنامه استاندارد بهره وری سازمانی دانلود پرسشنامه بهره وری سازمانی پرسشنامه سنجش بهره وری سازمان پرسشنامه بهره وری در سازمان پرسشنامه محقق ساخته بهره…

  • مطالعه و بررسی انواع مدل های مدیریت دانش

    مطالعه و بررسی انواع مدل های مدیریت دانش مدل های مدیریت دانش مدل های مدیریت دانش چیست مدل های بلوغ مدیریت دانش مدل های ارزیابی مدیریت دانش مقایسه مدلهای مدیریت دانش مدل های اصلی مدیریت دانش انواع مدل های مدیریت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب امتحان مبانی نظری اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر پیشینه تحقیق اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر…

  • آثار اعمال کیفیات مخففه در مورد اطفال بزهکار

    آثار اعمال کیفیات مخففه در مورد اطفال بزهکار تعریف کیفیات مخففه آثار اعمال کیفیات مخففه کیفیات مخففه در قانون جدید کیفیات مخففه در قانون مجازات اسلامی آثار کیفیات مخففه در اعمال مجازاتها کیفیات مخففه در خصوص کودکان بزهکار پایان نامه…