اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

مدیریت ارتباط با مشتری محور
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه مدیریت

اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

 

 

 

 

 

هدف از این پایان نامه بررسی اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن بصورت کامل و جامع می باشد

 

 

 

 

مقدمه

دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

تعاریف پیشنهادی مختلفی راجع به CRM توسط خبرگان بازاریابی و سایر متخصصان در زمینه های مشابه ارائه شده است  این تعاریف و مفاهیم تا حد زیادی شبیه به هم می باشند  در این بخش به منظور ایجاد دید روشن تر در مورد CRM به بیان دیدگاه های مختلف موجود درباره آن می پردازیم  دیدگاه های مختلف راجع به CRM به 5 دسته کلی تقسیم می شوند:

 

 

2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند
 فرآیند کسب و کار به گروهی از فعالیت ها اطلاق می شود که ورودی های سازمان را به خروجی های مطلوب و مورد نظر سازمان تبدیل می نمایند (Davenport and Beers,2005 ِ  ).  
سریواستاوا 1 (2009 ).، CRM را به‌عنوان یک فرآیند کلان تعریف می کند  فرایندی که زیر فرایند های متعددی از جمله شناسایی انتظارات مشتری، ایجاد دانش مشتری و    را در بر می گیرد  این زیر فرایندها می تواند به نوبه خود به فرایند های خردتری ( مانند جمع آوری و ذخیره داده که فرایند های خردتری از زیر فرایند ایجاد دانش مشتری می باشند  ). تقسیم می شوند  هنگامی که دید فرایندی در مورد CRM اتخاذ می شود، برخی آن را به صورت یک فرایند کلی و کلان می دانند که کلیه فعالیت های سازمان را در جهت نیل به اهدافی نظیر ایجاد روابط پایدار، سودآور و متقابل با مشتریان در بر می گیرند  برخی دیگر نیز آن را به‌عنوان فرایندی می دانند که شامل مدیریت تعاملات مشتری با هدف ایجاد، برقراری و حفظ رابطه سودآور با وی در بلند مدت می باشد مورد اول CRM را به‌عنوان یک فرایند کلی در نظر می گیرد در حالی که مورد دوم بر مدیریت تعامل با مشتری تمرکز دارد  تحقیقات آکادمیک طرفدار دیدگاه فرایندی است (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 68).

 

 

2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی
در این دیدگاه استراتژی به‌عنوان یک طرح کلی تخصیص منابع برای ایجاد وضیعت مطلوب تعریف می شود  دید استراتژیک درمورد CRM بر این حقیقت تاکید دارد که منابع برای ایجاد و حفظ روابط با مشتریان باید بر اساس ارزش چرخه عمر آنها برای سازمان تخصیص یابد .  این دیدگاه بیان می کند که همه مشتریان بطور یکسان با ارزش نیستند و بنابراین بیشینه نمودن سودآوری زمانی میسر است که منابع در روابط مشتریان سرمایه گذاری شود که بازده مطلوبی را به ارمغان آورد.  در دیدگاه استراتژیک اگر سازمان ها بخواهند رابطه بلند مدتی را با مشتری داشته باشند، باید بطور پیوسته مشتریان خود را براساس چرخه عمر مورد انتظار، ارزیابی و اولویت دهی قرار دهند و تمرکز بر این بعد از CRM در جهت چگونگی توسعه و حفظ روابط نیست بلکه بیشتر بر چگونگی ایجاد رابطه ” صحیحی ” است که می تواند اثر مثبتی بر سودآوری سازمان داشته باشد  از این رو در این دید از CRM روابط مشتری به‌عنوان پرتفولیویی از دارایی ها و سرمایه های مورد نیاز در نظر گرفته می شود که برای به دست آوردن حداکثر سود سازمان، نیاز به مدیریت موثر آنها می باشد(تارخ ، یزدانی قرد ، مهربان، 1391،ص 75)

 

 

2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه
تحقیقاتی که ریچهلد در سال 1966 داشت، نشان داد که ارتباط قوی بین وفاداری مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد  هنگامی که CRM به‌عنوان یک فلسفه مطرح می شود، مؤثرترین روش برای دستیابی به وفاداری مشتریان جستجوی پیش کنشی جهت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با آنان است  دید فلسفی CRM بر وفاداری مشتریان تاکید داشته و بطور غیر قابل اجتنابی با مفهوم بازاریابی در ارتباط است  براساس این دیدگاه سازمان باید نسبت به مشتریان و نیازمندی های متغیر آنان پاسخگو و تاثیرپذیر باشد  در واقع دیدگاه فلسفی راجع به CRM، بر این مسئله تاکید دارد که سازمان باید به طور پیوسته آنچه مشتریانش ارزش می دانند را ارائه داده و فرهنگ مشتری محوری را در خود ایجاد نماید (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 89).
این دیدگاه به طور مؤثر، پلی بین مفهوم بازاریابی و الگوی بازاریابی رابطه ای ایجاد کرده و بر اهمیت ایجاد ارزش مشتری تمرکز یابد  بایستی توجه داشت که این دیدگاه بر روابطی سودآور که در بلند مدت ایجاد می شود تاکید دارد 

 

 

 

2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی
گرانت ( 2001  ). بر رابطه بین منابع و توانمندی های سازمانی تاکید داشته است  منابع شامل فاکتورهای تولید مانندتجهیزات سرمایه ای، مهارت های ویژه کارکنان و دارایی های سازمانی است  همچنین توانمندی ها به ظرفیت گروهی از منابع جهت اجرای فعالیت ها مربوط می شود  به طوری که منابع منشاء توانمندی های سازمان و توانمندی ها منبع اصلی مزیت رقابتی هستند  توانمندی ها به مهارت هایی که به سختی می توان آنها را تقلید کرد و دانش گردآوری شده ای که سازمان برای اجرای فعالیت های مربوط به کسب و کار خود بکار می گیرد، نیز اطلاق می گردد (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 87).
دیدگاه CRM به‌عنوان توانمندی، بر این حقیقت تاکید دارد که سازمان ها باید برای اصلاح رفتار خود در جهت مشتریان ویژه و یا گروهی از مشتریان دائمی به توسعه و ترکیب منابع خود بپردازند (طرزی و بلوریان تهرانی، 1391، ص 83)

 

 

 

 

2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی
علی رقم پشتیبانی تحقیقات اخیر از این ادعا که تکنولوژی CRM اثر ضعیف تا متوسطی بر موفقیت کلی یک سازمان در ایجاد روابط با مشتریانش دارد، نقش اساسی و مهم تکنولوژی در یکپارچه سازی دپارتمان های پیشخوان ( مانند فروش  ). و پسخوان ( مانند لجستیک  ). سازمان برای مدیریت کارا و اثربخش تعاملات در نقاط مختلف تماس با مشتری ( اینترنت، تلفن و      ). انکار ناپذیر است (Chen and Popovich, 2003  ).  به علاوه ابزارهای CRM سازمان را قادر به ایجاد پایگاه داده، داده کاوی و تکنولوژی های تعاملی جهت جمع آوری و ذخیره داده ها، ایجاد دانش از آن و انتشار نتایج حاصل از این دانش در سازمان می سازد ( Greenberg, 2004  ).  اگرچه در هر یک از این دیدگاه های فوق الذکر بر یک جنبه خاص از CRM تاکید شده است، برخی از دیدگاه های دیگر نیز به طور همزمان به چند جنبه از آن اشاره نموده اند (همان)
 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: 
سیستم مدیریت مشتری محور    
2-2-مقدمه    
2-2-1-تعریف مشتری    
2-2-2-تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-3-تعریف مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM ).    
2-2-4- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM ).    
2-2-5-تاریخچه سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-6- ابعاد وعناصر CRM    55
2-2-7- اهداف CRM از دیدگاههای مختلف    56
2-2-7-1 اهداف CRM از دیدگاه بارنت    57
2-2-7-2 اهداف CRM از نقطه نظر نول    
2-2-7-3 اهداف CRM از نظر سویفت2    
2-2-7-4 اهدف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز1    
2-2-7-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون 2 :    
2-2-8-فرایند CRM    
2-2-8-1 ارتباط فروشنده-خریدار    
2-2-9-دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند    
2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی    
2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه    
2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی    
2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی    
2-2-10- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-11-مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتري    
2-2-12- اجرای CRM    
2-2-13-مدل نظري اجراي CRM    
2-2-14-ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-14-1 بعد فکري  CRM    
2-2-14-2-بعد فناوري اطلاعات CRM    
2-2-14-3 بعد اجتماعی CRM    
2-2-15-چالش های اجرایی CRM   
28-چرخه تجاري مديريت ارتباط با مشتري (CRM)    
2-2-16-درك نياز هاي مشتريان و تمايز بر مبناي مشتريان    

2-3پیشینه پژوهش    

منابع

 

 

  • مقاله رشته فیزیک با عنوان مغناطیس (Magnetic)

    مقاله رشته فیزیک با عنوان مغناطیس (Magnetic) مغناطیس الکترومغناطیس انرژی مغناطیسی مواد فرو مغناطیس میدان مغناطیسی تشخیص قطبهای یک آهنربا خرید مقاله و تحقیق رشته فیزیک دانلود مقاله رشته فیزیک با عنوان مغناطیس (Magnetic) سیستم همکاری در فروش فایل همکاری…

  • جزوه حقوق تجارت 3

    جزوه حقوق تجارت 3 کلمات کلیدی : جزوه حقوق تجارت 3 رفتن به سایت اصلی جزوه حقوق تجارت 3 اسناد تجاری - برات، سفته ، چک دکتر فخاری 83 صفحه pdf منظم و با فهرست مناسب مطالعه و آمادگی امتحان

  • مقاله آموزش کامل CBR

    مقاله آموزش کامل CBR دانلود مقاله در مورد cbr سیستم CBR سیستم حل مساله CBR CBR چیست؟ روش حل مساله سیستم استدلال مبتنی بر حالت سیستم مبتنی بر استدلال مورد دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی دانلود مقالات هوش…

  • پیشینه پژوهش و چارچوب نظری افسردگی

    پیشینه پژوهش و چارچوب نظری افسردگی مبانی نظری افسردگی چارچوب نظری افسردگی دانلود مبانی نظری افسردگی پیشینه تحقیق افسردگی پیشینه پژوهش افسردگی پیشینه نظری افسردگی پیشینه داخلی افسردگی پیشینه پژوهشی افسردگی پیشینه تحقیق افسردگی در ایران پیشینه تحقیق در مورد…

  • پرسشنامه نوع ساختار سازمانی ترک زاده و محترم (1390)

    پرسشنامه نوع ساختار سازمانی ترک زاده و محترم (1390) کلمات کلیدی : پرسشنامه نوع ساختار سازمانی دانلود پرسشنامه نوع ساختار سازمانی پرسشنامه نوع ساختار سازمانی دانشگاه پرسشنامه نوع ساختار سازمانی ترک زاده دانلود پرسشنامه نوع ساختار سازمانی دانشگاه پرسشنامه نوع…

  • مبانی نظری بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK

    مبانی نظری بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK طراحی سیستم مدیریت پروژه با PMBOK مدیریت پروژه در سازمانها با استاندارد PMBOK پیاده سازی استاندارد PMBOK در سازمانها وضعیت…

  • دانلود تحقیق در مورد سبب شناسی اختلال یادگیری  docx

    دانلود تحقیق در مورد سبب شناسی اختلال یادگیری  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سبب شناسی اختلال یادگیری با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • دانلود پاورپوینت بررسی بام سبز

    دانلود پاورپوینت بررسی بام سبز پاورپوینت بررسی بام سبز پاورپوینت تحلیل بام سبز پاورپوینت درمورد بام سبز پاورپوینت کلیات بام سبز پاورپوینت معماری بام سبز پاورپوینت درباره بام سبز پاورپوینت بام سبز و دیوار سبز رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • دانلود پاورپوینت اصول و مبانی اولیه تهیه صورت وضعیت پیمانکاران

    دانلود پاورپوینت اصول و مبانی اولیه تهیه صورت وضعیت پیمانکاران پاورپوینت اصول و مبانی تهیه صورت وضعیت پیمانکاران پاورپوینت اصول و مبانی اولیه تهیه وضعیت پیمانکاران پاورپوینت اصول اولیه تهیه صورت وضعیت پیمانکاران پاورپوینت انواع عقد قرارداد در پیمانکاری رفتن…

  • پاورپوینت روانگرایی خاک و شناسایی خاک روانگرا شده

    پاورپوینت روانگرایی خاک و شناسایی خاک روانگرا شده پاورپوینت انواع روانگرایی خاک پاورپوینت روانگرایی خاک پاورپوینت روش های مقابله با روانگرایی خاک پاورپوینت عوامل موثر بر روانگرایی خاک پاورپوینت بهسازی خاک های روانگرا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانگرایی خاک…

  • دانلود تحقیق نرون ها و شبکه عصبی مصنوعی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق نرون ها و شبکه عصبی مصنوعی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی نرون ها و شبکه عصبی مصنوعی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت رابطه بین سطوح انگیزش مازلو با تعهد سازمانی واثر بخشی

    پاورپوینت رابطه بین سطوح انگیزش مازلو با تعهد سازمانی واثر بخشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با رابطه بین سطوح انگیزش مازلو با تعهد سازمانی واثر بخشی جهت رشته مدیریت در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوينت فصل سوم رياضی هشتم ابتدايی مبحث چندضلعی ها

    پاورپوينت فصل سوم رياضی هشتم ابتدايی مبحث چندضلعی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل سوم رياضی هشتم ابتدايی مبحث چندضلعی ها در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آموزشی بخيه

    پاورپوینت آموزشی بخيه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی بخيه جهت رشته پیراپزشکی در قالب 24 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بخیه جراحی یا سوچور (به انگلیسی:…

  • پاورپوینت روشها و انواع مداخله از نظر مرمت شهری

    پاورپوینت روشها و انواع مداخله از نظر مرمت شهری پاورپوینت مرمت شهری چیست دانلود پاورپوینت روشها و انواع مداخله از نظر مرمت شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روشها و انواع مداخله از نظر مرمت شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری…

  • پاورپوینت رونق و توسعه

    پاورپوینت رونق و توسعه پاورپوینت جهانی شدن و توسعه پاورپوینت جهانی شدن و توسعه اقتصادی پاورپوینت مقاله توسعه پاورپوینت توسعه پایدار اقتصادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رونق و توسعه جهت رشته مدیریت در قالب 22 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 12

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 12 مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی پیشینه داده…

  • مقاله روستای لالان (لالون)

    مقاله روستای لالان (لالون) روستای لالان (لالون) منابع درآمد روستای لالون جاذبه های گردشگری روستای لالان امکانات آموزشی و فرهنگی روستای لالان دانلود مقاله روستای لالان (لالون) سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • بررسی وضعیت مدیریت دانش با توجه به استفاده از شبکه های اجتماعی در سازمان آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد

    بررسی وضعیت مدیریت دانش با توجه به استفاده از شبکه های اجتماعی در سازمان آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد مدیریت دانش فناوری اطلاعات مدیریت کسب و کار رفتن به سایت اصلی شامل مطالبی با عناوین ..... مدیریت دانش چیست…

  • پاورپوینت درباره افسردگی

    پاورپوینت درباره افسردگی پاورپوینت افسردگی در سالمندان پاورپوینت افسردگی dsm 5 پاورپوینت افسردگی کودکان پاورپوینت افسردگی در نوجوانان پاورپوینت افسردگی در کودکان پاورپوینت افسردگی پس از زایمان پاورپوینت افسردگی بعد از زایمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره افسردگی…

  • دانلود پاورپوینت همکاری در زنجیره تامین الکترونیکی

    دانلود پاورپوینت همکاری در زنجیره تامین الکترونیکی پاورپوینت زنجیره تامین الکترونیکی پاورپوینت آماده زنجیره تامین الکترونیکی دانلود پاورپوینت در مورد زنجیره تامین الکترونیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت همکاری در زنجیره تامین الکترونیکی جهت رشته مدیریت در قالب 20…

  • پاورپوینت گروه درمانی

    پاورپوینت گروه درمانی پاورپوینت گروه درمانی اعتیاد گروه درمانی ppt پاورپوینت گروه درمانی جرالد کوری پاورپوینت گروه درمانی سوگ پاورپوینت گروه درمانی چیست گروه درمانی وجودی pdf رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گروه درمانی جهت رشته ی روان شناسی…

  • دانلود تحقیق چارچوب نظری درباره سرمایه اجتماعی و محیط زیست با فرمت ورد

    دانلود تحقیق چارچوب نظری درباره سرمایه اجتماعی و محیط زیست با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی چارچوب نظری درباره سرمایه اجتماعی و محیط زیست با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی دانشجویان 99 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی دانشجویان 99 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی چارچوب نظری هویت فرهنگی فصل دوم پایان…

  • دانلود تحقیق تصمیم گیری و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تصمیم گیری و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تصمیم گیری و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • بررسی تاریخچه و انواع بیمه در ایران و جهان

    بررسی تاریخچه و انواع بیمه در ایران و جهان پیشینه تحقیق صنعت بیمه انواع بیمه در ایران و جهان مروری بر صنعت بیمه  تاریخچه بیمه در جهان  تاریخچه بیمه در ایران جایگاه بیمه بعد از انقلاب اسلامی بیمه در جهان امروز…

  • دانلود تحقیق جرایم سایبری و دیدگاه های نظری در رابطه با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق جرایم سایبری و دیدگاه های نظری در رابطه با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی جرایم سایبری و دیدگاه های نظری در رابطه با آن با فرمت docx در قالب 47…

  • پروژه تحقیقاتی مدیریت استراتژیك منابع انسانی در سازمان الف

    پروژه تحقیقاتی مدیریت استراتژیك منابع انسانی در سازمان الف مدیریت استراتژیك منابع انسانی كارایی و تاثیر گذاری مدیریت استراتژیك منابع انسانی مدیریت جهانی دانش رشد و توسعه سازمانها مدیریت استراتژیك منابع انسانی در سازمان الف رفتن به سایت اصلی پروژه…

  • پاورپوینت فصل بیستم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع حسابداري: علمي با پارادايم هاي گوناگون

    پاورپوینت فصل بیستم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع حسابداري: علمي با پارادايم هاي گوناگون پاورپوینت فصل بیستم کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با موضوع مباحث مطروحه در حسابداری بین المللی پاورپوینت فصل بیستم کتاب تئوری…

  • دنیای مجازی و تربیت

    دنیای مجازی و تربیت دنیای مجازی فناوری اطلاعات تربیت تعلیم و تربیت دنیای مجازی و تربیت آموزش مجازی مطالعات کتاب خانه ای دانلود مقاله مدیریت دانلود مقاله مدیریت آموزشی دانلود مقالات ترجمه شده رشته مدیریت آموزشی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت اختلالات جنسی و درمان

    پاورپوینت اختلالات جنسی و درمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات جنسی و درمان جهت رشته روانپزشکی  در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مقدمه: رضایت طرفین قانونی…

  • پروپوزال ارائه الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پرسنل دانشگاه

    پروپوزال ارائه الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پرسنل دانشگاه پروپوزال ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد کارکنان معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد کارکنان عوامل کلیدی موفقیت ارزیابی عملکرد کارکنان الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان پروپوزال ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • پاورپوینت درس و کتاب بهداشت روانی

    پاورپوینت درس و کتاب بهداشت روانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی درس بهداشت روانی جهت رشته  بهداشت عمومی در قالب 330 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعاریف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید 78 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید 78 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه امید مبانی نظری امید پیشینه تحقیق امید پیشینه داخلی امید پیشینه خارجی امید پیشینه پژوهش امید پیشینه نظری امید ادبیات نظری امید چارچوب نظری امید…

  • پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابی

    پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابی رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید:39 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی این فایل در زمینه " تصمیم گیری در بازاریابی " بوده که می…