بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

تبلیغات تلویزیونی
اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک
میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی
آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران
تبلیغات تلویزیونی خدمات نوین بانك صادرات
بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن 

 

 

پیشگفتار

سیر تحولات و تكامل ارتباطات در بستر تاریخ همچنان زندگی انسان ها را دچار تحول و تغییرات شگرفی نموده است. در دوره ما قبل تاریخ، ارتباطات جنبه دیداری و شنیداری داشت و انسانها با صدای طبل و یا برافروختن آتش یكدیگر را خبر می كردند و ارتباطات چهره به چهره و ایمایی و اشاره ای بود. بعد از طی مدت زمانی و سپری مرحله اول، اختراع خط و كتابت و سپس اختراع ماشین چاپ در دوره دوم، تحول عظیمی در تبادل دانستی ها ایجاد كرد و تمدن شفاهی دوره قبل را به تمدن خطی یا بصری مبدل نمود. اختراع چاپ موجب بسط و رواج انقلاب در عرصه اطلاعات و فرهنگ نوشتاری و ساختار آموزشی گشت و به دنبال آن ندای استقلال و مهین پرستی طنین افكن گردید. 

 

در دوره كتابت و با اختراع صنعت چاپ توسط (گوتنبرگ) آلمانی، اندیشمندان و نخبگان قلم فرسایی نمودند و كسانی چون (جان میلتون) ، (میرابو) ، (جان لاك) ، (منتسكیو) ، (ژان ژاك روسو)  و (دانته) علیه ظلم و جور خاندان سلطنتی و نظام فئودالی به پا خاستند. همگام با این تحولات، اروپا صحنه كشمكش ها و درگیری های خونین شد، از جمله جنگهای سی ساله بین كاتولیزم سنتی اروپا و پروتستانتیزم. اروپا از سال 1618 تا 1648 صحنه خون و آزادی بود تا این كه بالاخره نهضت پروتستانتیزم به رهبری لوته بركاتولیزم كلیسایی سلطه یافت و به دنبال آن انقلاب صنعتی و انقلاب علمی به وجود آمد و علوم اثباتی (پوزیتویزم) در مباحث تجربی و آكادمیك دوره (اسكولاستیك) رواج پیدا كرد و تعلیم خشك قرون وسطایی و كلیسایی را پایان بخشید و وارد مرحله (رنسانس) یا (تجدید حیات علمی) شد.

 

با پیدایش روزنامه، فن روزنامه نگاری به اوج خود رسید، به طوری كه انقلاب انگلستان (9-1688) و انقلاب كبیر فرانسه (1789) و جنگهای استقلال طلبانه امریكا علیه سیستم قیمومت و جنگهای جمهوریخواهان اسپانیا علیه نهضت فالانژیزم و (ژنرال فرانسیسكو فرانكو) با خاندان سلطنتی ادامه یافت. مطبوعات در این دوره حافظ دموكراسی و آزادی بیان بودند و در مقاطع بحرانی همانند جنگهای اول و دوم جهانی و جنگ ویتنام نقش مؤثری در افشاگری و دفاع از حقوق بشری و مردم داشته اند.با اختراع رادیو توسط (ماركنی) ایتالیایی و (پوپوف) روسی، تحول عظیمی در رسانه های جمعی به وجود آمد و این اختراع قرن بیستم، مطبوعات را به فكر رقابت انداخت.

 

با اختراع رادیو و تلویزیون، ارتباطات شخصی به ارتباطات جمعی یا توده ای تبدیل شد.با شروع دوره چهارم، سیر تحولات و تكامل نرم افزارها و سخت افزارهای سیستم های ماهواره ای، ویدئو، ضبط صوت، كامپیوتر، صنایع مخابراتی و الكترونیكی و تكنیكهای مدرن سینمایی و فیلم سازی، ارتباطات جمعی یا توده ای را به شكل ارتباطات فردی تبدیل كرد.به عبارتی دیگر فرد، دارای تمایلاتی جدا از جمع گردید و به سوی تمایلات فرد گرایانه راه پیدا كرد. البته در این دوره، ارتباطات توده ای از بین نمی رود اما تعیین كننده تمام نیازهای افراد نیست. 

 

ایجاد شبكه های اطلاع رسانی از طریق اینترنت، تله ماتیس و انفورماتیك زمان و مكان و مرزهای جغرافیایی را حذف نمود و قدرت روزافزون این شبكه ها توسط كشورهای بلوك غرب و ابرقدرتها جهت سیطره جهانی به شبكه های سلطه گری و نفوذ در حاكمیت دیگر كشورها و نفوذ در زندگی شخصی و خصوصی افراد تبدیل گشت. به طوری كه سازمان حقوق بشر و یونسكو با برپایی كنفرانسهای متعدد در جهان، مفادی را برای پیمان حریم قانونی كشورها و مصونیت با یكدیگر به امضاء رساندند. 

 

امروز در عصر جهانی شدن، جهان به صورت دهكده ای جهانی پی در پی كوچك تر شده است.امروزه استقرار ماهواره ها در فضا و فن آوریهای نوین ارتباطی مورد بحث اندیشمندان و صاحبنظران وسایل ارتباط جمعی قرار گرفته است و نظرات ایشان راهگشای پیامدهای تحولات زندگی نوع بشر در مواجهه با ابزار وسایل ارتباط جمعی شده است. همچنین مكتبهای گوناگونی را ایجاد نموده است و پیامدهای منفی آن كه به صورت امپریالیزم فرهنگی و امپریالیزم خبری با استفاده از آژانس های غول پیكر جهانی مطرح شده، آغازگر مباحث جدی و نظریات بی شماری گشته است). (رزاقی، 1381 : 103)

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات

بازاریابی

خدمات بانكی

تبلیغات اثربخش

تبلیغات تلویزیونی

خدمات نوین بانك صادرات

 

 

مقدمه

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

 

فصل اول :كلیات تحقیق 5

مقدمه 5

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 12

5.1 فرضیه‌های تحقیق 12

1 .9. سابقه تحقیقات و مطالعات انجام شده: 12

نتایج مورد انتظار پس از انجام تحقیق: 13

محدودیت ها و موانع تحقیق: 13

1 .12 تعریف عملیاتی از رسانه اثرگذار 13

1 .13. تعریف عملیاتی از تبلیغات اثربخش 14

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 15

 

فصل دوم:ادبیات تحقیق 15

مقدمه 15

بازاریابی 16

تعاریف بازاریابی : 16

خدمات و خدمات بانكی 20

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 21

1- ناملموس بودن (intangibility): 21

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 22

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 23

4- ناپیوستگی (inconsistency): 23

5- مسئولیت امانتداری : 24

6- جریان دو طرفه اطلاعات 25

تبلیغات 35

تعاریف تبلیغات: 36

بودجه تبلیغات: 49

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 52

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 52

ارزیابی : 53

تكنیك كریسپ: 61

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 62

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 66

شركتهای تبلیغاتی: 67

مصرف كننده و عموم مردم 70

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 75

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 75

خصوصیات تلویزیون 79

اخبار و امور عمومی 83

ارزشهای اجتماعی 83

مقدمه مطالعات انتقادی 102

تلویزیون و مذهب 105

تصویر محوری در برابر كلام محوری 106

تلویزیون و خانواده در ایران 107

به سوی یك تركیب 114

نتایج 119

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 120

اثرهای تجربه مصنوعی: 127

اثرهای خشونت تلویزیونی: 128

الگوی اثرهای قدرتمند: 130

ارتباط 132

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 155

مخاطب 156

ج- دسته بندی مخاطبان: 182

مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 188

اقناع و متقاعدسازی مخاطب 200

تاریخچه بانک صادرات ایران 225

 

فصل سوم: روش تحقیق 227

1 .5. قلمرو تحقیق 227

1 .6. جامعه آماری 227

1 .7. نمونه آماری و روش نمونه‌گیری 227

1 .8. روش تحقیق 227

1 .8. 1. روش‌های گردآوری اطلاعات 228

1 .8. 2.روش تحلیل اطلاعات 228

1 . 8. 3. روش سنجش 228

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

تبلیغات شهری – محیطی

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

 

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با خون و لنف

    پاورپوینت آشنایی با خون و لنف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با خون و لنف جهت رشته پزشکی در قالب 14 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • پاورپوینت انگیزش در کار

    پاورپوینت انگیزش در کار دانلود رایگان پاورپوینت انگیزش در کار پاورپوینت انگیزش در کار تعریف انگیزش انگیزه دلبستگی انگیزه قدرت انگیزه پیشرفت انواع نظریه های انگیزش تئوری های محتوایی انگیزش کار مهم ترین مدلهای محتوایی سلسله مراتب نیازهای مازلو ویژگی…

  • پاورپوینت یادگیری در نتیجه تحول و بررسی استراتژی شرکت ایسر در این زمینه

    پاورپوینت یادگیری در نتیجه تحول و بررسی استراتژی شرکت ایسر در این زمینه کلمات کلیدی : پاورپوینت یادگیری درنتیجه تحول و مطالعه استراتژی شرکت ایسر در این زمینه مدل های استراتژیک شرکتهای IT پنج قانون مدیریت تحول رشد شرکت ایسر…

  • پاورپوینت کارگاه آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد

    پاورپوینت کارگاه آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی پیشگیری از سو مصرف مواد جهت رشته روانشناسی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • روشهای برخورد امام على (ع)و پیامبر(ص) با مخالفان

    روشهای برخورد امام على (ع)و پیامبر(ص) با مخالفان پیامبر(ص) امام على (ع) هدایت الهى رحمت پایه و اساس هدایت الهى دانلود روشهای برخورد امام على (ع)و پیامبر(ص) با مخالفان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده 74 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده 74 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سازمان یادگیرنده مبانی نظری سازمان یادگیرنده پیشینه تحقیق سازمان یادگیرنده پیشینه داخلی سازمان یادگیرنده پیشینه خارجی سازمان یادگیرنده پیشینه پژوهش سازمان یادگیرنده پیشینه نظری…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط میان مولفه های مدیریت دانش با نوآوری سازمان

    پرسشنامه بررسی ارتباط میان مولفه های مدیریت دانش با نوآوری سازمان پرسشنامه نوآوری سازمانی پرسشنامه رابطه ی مدیریت دانش با نوآوری سازمانی پرسشنامه مدیریت دانش دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانش مشتری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه…

  • پاورپوینت سمینار استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری

    پاورپوینت سمینار استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های كامپیوتری دانلود پاورپوینت استفاده از روشهای داده كاوی در تشخیص نفوذ به شبكه های…

  • پاورپوينت درس مبانی جغرافیای شهری

    پاورپوينت درس مبانی جغرافیای شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس مبانی جغرافیای شهری جهت رشته جغرافيا قالب  214 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش           جغرافياي شهري…

  • اشکالات و نارسایی های مقررات سابق عوامل تشدید مجازات و ارزیابی مقررات قانون جدید

    اشکالات و نارسایی های مقررات سابق عوامل تشدید مجازات و ارزیابی مقررات قانون جدید عوامل تشدید مجازات عوامل تشدید کننده مجازات تکرار جرم و تشدید مجازات عوامل عمومی تشدید مجازات پایان نامه درباره تشدید مجازات تشدید مجازات در قانون مجازات…

  • جایگاه مهارت های یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه مجازی

    جایگاه مهارت های یادگیرنده الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه مجازی پایان نامه آموزش مجازی پایان نامه آموزش الکترونیکی استانداردهاي آموزش و فراگیري الکترونیکی نظریه های مورد استفاده در فناوری آموزشی آموزش الکترونیکی مبتنی بر یادگیرنده محوری رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت پردازش موازی بر اساس ساختار حافظه برای سوپر کامپيوترها

    پاورپوینت پردازش موازی بر اساس ساختار حافظه برای سوپر کامپيوترها پاورپوینت درمورد پردازش موازی پاورپوینت ساختار حافظه پاورپوینت سوپر کامپيوترها پاورپوینت ساختار حافظه سوپر کامپيوترها پاورپوینت پردازش موازی سوپر کامپيوترها پاورپوینت درباره پردازش موازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت کتاب دستور زبان و ادبیات فارسی 2 تألیف حسن انوری و حسن احمدی گیوی

    پاورپوینت کتاب دستور زبان و ادبیات فارسی 2 تألیف حسن انوری و حسن احمدی گیوی پاورپوینت کتاب دستور زبان و ادبیات فارسی 2 تألیف دکتر حسن انوری و حسن احمدی گیوی پاورپوینت کتاب دستور زبان و ادبیات فارسی 2 تألیف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای شادکامی 59 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای شادکامی 59 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری شادکامی پیشینه تحقیق شادکامی مبانی نظری رویکردهای شادکامی پیشینه تحقیق رویکردهای شادکامی پیشینه داخلی رویکردهای شادکامی پیشینه خارجی رویکردهای شادکامی پیشینه پژوهش رویکردهای شادکامی چارچوب نظری…

  • پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم

    پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم پاورپوینت آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم آشنایی و بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم بررسی مفاهیم مدارهای مرتبه اول و دوم مدار مرتبه اول چيست…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجربه خشونت در دوران کودکی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجربه خشونت در دوران کودکی فصل دوم پایان نامه تجربه خشونت در دوران کودکی مبانی نظری تجربه خشونت در دوران کودکی پیشینه تحقیق تجربه خشونت در دوران کودکی پیشینه پژوهش تجربه خشونت در دوران کودکی پیشینه…

  • پاورپوینت آموزش تدریس صدا آموز سال اول ابتدایی

    پاورپوینت آموزش تدریس صدا آموز سال اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس صدا آموز سال اول ابتدایی به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • کتاب ژنتیک استانسفیلد

    کتاب ژنتیک استانسفیلد کلمات کلیدی : کتاب ژنتیک استانسفیلد رفتن به سایت اصلی کتاب ژنتیک استانسفیلد کتاب مقدمه ای بر ژنتیک (Outline of Genetics) نوشته پرفسور استانسفیلد William D. Stansfield می باشد. 459 صفحه pdf لطفا توجه فرمایید این فایل به زبان…

  • پاورپوینت مدیریت مهندسی پیام نور

    پاورپوینت مدیریت مهندسی پیام نور دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی پیام نور پاورپوینت کتاب مدیریت مهندسی پیام نور پاورپوینت درس مدیریت مهندسی پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مديريت مهندسی جهت رشته ی صنایع در…

  • فصل چهاردهم پاورپوینت طراحی معماری

    فصل چهاردهم پاورپوینت طراحی معماری دانلود فصل چهاردهم پاورپوینت طراحی معماری دانلود پاورپوینت طراحی معماری پاورپوینت در مورد طراحی معماری رفتن به سايت اصلي دانلود فصل چهاردهم پاورپوینت طراحی معماری جهت رشته معماری در قالب 34 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت، ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن

    پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت، ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت، ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن حسابداری سنجش مسئولیت مزایای عمده حسابداری سنجش مسئولیت مفروضات حسابداری سنجش مسئولیت مراحل اجرای…

  • FsQCA

    FsQCA FsQCA رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه این مطالعه از آنالیز تطبیقی کیغی با مجموع فازی (fsQCA) با استفاده از fs/QCA 2.5 (راجین و داوی ، 2014) استفاده میکند. fsQCA با یکپارچه سازی مجموعه فازی و منطق نامعلوم (زاده…

  • پاورپوینت درباره زخم فشاری

    پاورپوینت درباره زخم فشاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زخم فشاری جهت رشته ی پزشکی در قالب 20  اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       زخم فشاری ، زخمی…

  • پاورپوینت آشنایی با تعادل حد نهایی واكنش‌های شیميایی

    پاورپوینت آشنایی با تعادل حد نهایی واكنش‌های شیميایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تعادل حد نهایی واكنش‌های شیميایی جهت رشته شیمی در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت آشنایی با نقش فناوری در سازمان ها

    پاورپوینت آشنایی با نقش فناوری در سازمان ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نقش فناوری در سازمان ها جهت رشته مدیریت در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • تحقیق ریسک های موضوع بیمه با نگاهی بر حقوق داخلی

    تحقیق ریسک های موضوع بیمه با نگاهی بر حقوق داخلی دانلود تحقیق ریسک های موضوع بیمه با نگاهی بر حقوق داخلی ریسک موضوع بیمه مشخصات ریسک به عنوان موضوع عقد بیمه اعلام ریسک توسط بیمه گذار در هنگام انعقاد قرارداد…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی کلمات کلیدی : پرسشنامه قصد خرید مشتریان پرسشنامه قصد خرید مشتری دانلود پرسشنامه قصد خرید پرسشنامه استاندارد قصد خرید پرسشنامه قصد خرید کالاهای تقلبی پرسشنامه عوامل موثر بر قصد خرید محصولات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری سازمانی مبانی نظری یادگیری سازمانی دانلود مبانی نظری یادگیری سازمانی پیشینه تحقیق یادگیری سازمانی ادبیات نظری یادگیری سازمانی فصل دوم پایان نامه یادگیری سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری سازمانی ادبیات و مبانی…

  • رویکردهای نظری شادکامی در روانشناسی و بررسی اهمیت شادکامی

    رویکردهای نظری شادکامی در روانشناسی و بررسی اهمیت شادکامی کلمات کلیدی : تحقیق پایان نامه شادکامی تعریف نظری شادکامی تعریف عملیاتی شادکامی رویکردهای نظری شادکامی نظریه های مربوط به شادکامی نظریه های مرتبط با شادکامی متغیرهای موثر بر شادکامی راهبردهای…

  • دانلود پاورپوینت معماری ساختمان و تجهیزات کتابخانه

    دانلود پاورپوینت معماری ساختمان و تجهیزات کتابخانه پاورپوینت پاورپوینت تاریخ ساختمان کتابخانه پاورپوینت تجهیزات ساختمان کتابخانه پاورپوینت معماری داخلی کتابخانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری ساختمان و تجهیزات کتابخانه جهت رشته معماری در 166 اسلاید و با فرمت…

  • فساد اداری در سازمان و ارائه چارچوبی جهت کاهش آن

    فساد اداری در سازمان و ارائه چارچوبی جهت کاهش آن راهکارهای کاهش فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد اداری راه های کاهش فساد اداری فساد اداری در بانکها فساد اداری در نظام بانکی فساد اداری سازمانهای دولتی فساد اداری…

  • پاورپوینت کتاب فارسی نهم درس سوم مبحث مثل آیینه

    پاورپوینت کتاب فارسی نهم درس سوم مبحث مثل آیینه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش فارسی نهم متوسطه مبحث مثل آیینه در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • گزارش کار آزمایشگاه فیزیک حالت جامد

    گزارش کار آزمایشگاه فیزیک حالت جامد گزارش کار آزمایشگاه فیزیک حالت جامد سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل دانلود گزارش کار آزمایشگاه فیزیک دانلود مجموعه آزمایشات آزمایشگاه فیزیک حالت جامد فروش گزارش کار آزمایشگاه فیزیک…

  • پاورپوینت آموزشی علوم چهارم ابتدایی مبحث سنگ ها

    پاورپوینت آموزشی علوم چهارم ابتدایی مبحث سنگ ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث سنگ ها در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت ریاضی نهم عبارت های جبری و مفهوم اتحاد

    پاورپوینت ریاضی نهم عبارت های جبری و مفهوم اتحاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث عبارت های جبری و مفهوم اتحاد در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…