شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

کارکردهای رسانه
اثربخشی در رسانه
اثربخشی برنامه های فرهنگی
مدل های اثربخشی سازمانی
الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما
عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان
رابطه بین اثربخشی و رشد یک سازمان
فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما
اثر بخشی مدیریت برنامه های صدا و سیما
اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما
پایان نامه اثربخشی
پایان نامه اثربخشی سازمانی
پایان نامه ارشد اثربخشی

رفتن به سایت اصلی

با توجه به اهمیت وسایل ارتباط جمعی و تاثیر آن بر زندگی افراد، این پژوهش با هدف بررسی  تاثیر مدیریت برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی بر میزان اثربخشی برنامه ها  انجام گرفت.

 

روش تحقیق این پژوهش پیمایشی، از نوع تحلیلی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیۀ اساتید رشته علوم ارتباطات و جامعه شناسی فعال در حوزه رسانه شهر مشهد تشکیل می دهند و از آنجا که صاحب نظران این حوزه جمعیت محدود و قابل شمارشی هستند و لیست کامل آنان در دسترس می باشد، بنابراین نمونه گیری به عمل نیامد و بر اساس روش کل شمار، پرسشنامه مورد نظر در بین تمام اعضای جامعه آماری توزیع گردید.

 

 

چرا که برای جمعیت های کوچک با پوشش کامل “سرشماری” بهترین گزینه است و حجم نمونه شامل کلیه اساتید رشته علوم ارتباطات اجتماعی ،جامعه شناسی دانشگاههای سراسری، پیام نور ،آزاد اسلامی ، علمی و کاربردی مشهد می باشد که شامل 70 نفر بوده  که 65  نفر همکاری نموده، پاسخگوی پرسشنامۀ تحقیق بودند و 5 مورد حاضر به همکاری نشدند.

 

 

ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامۀ محقق ساخته بوده که در قالب طیف لیکرت طراحی گردیده و برای توصیف و تحلیل داده ها از روشهای آماری استفاده شده است. در بخش توصیف از آماره های آمار توصیفی (مانند میانگین، میانه، انحراف معیار و واریانس) متناسب باسطح سنجش داده ها استفاده شده است. در بخش تحلیل داده ها به تناسب برای آزمون فرضیه ها از آزمونهای آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه) استفاده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1- مقدمه     2
1-2- بیان مساله    2
1-3- اهمیت و ضرورت    4
1-4- چارچوب کلان نظری تحقیق    5
1-5-گزاره های تحقیق    6
1-5-1- اهداف پژوهش    6
1-5-1-1- هدف اصلی    6
1-5-1-2- اهداف فرعی     6
1-5-2- سوالات پژوهش    7
1-5-2-1- سوال اصلی     7
1-5-2-2- سوالات فرعی     7
1-5-3- فرضیه های تحقیق    8
1-5-3-1- فرضیه اصلی    8
1-5-3-2- فرضیه های فرعی     8
1-6- روش شناسی تحقیق    8
1-6-1- نوع و روش تحقیق    8
1-6-2- قلمرو تحقیق    9
1-6-2-1- قلمرو موضوعی تحقیق….9
1-6-2-2- قلمرو مکانی تحقیق9
1-6-2-3- قلمرو زمانی تحقیق    9
1-6-3- جامعه آماری. 9
1-6-4- روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه    9
1-6-5- روش و ابزار گرد آوری داده ها    9
1-6-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها    9
1-6-7- نقشه راه.10
1-7- شرح واژه ها10   

    

فصل دوم
2-1- مقدمه    14
2-2- مبانی نظری پژوهش    14
2-2-1- اثربخشی    14
2-2-1-1- مفهوم اثربخشی    15
2-2-1-2- تعاریف اثربخشی    16
2-2-1-3- اثربخشی و اهداف سازمان    18
2-2-1-3-1- هدف سازمانی    19
2-2-1-4- شایستگی مدیریت و اثربخشی    20
2-2-1-5- الگویی برای اثر بخشی    22
2-2-1-6- عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان    23
2-2-1-7- ویژگی  نظام های اثر بخش    24
2-2-1-8- مدل های اثربخشی سازمانی     25
2-2-1-9- ادغام معیارهای اثربخشی در مدیریت    28
-2-2-2- رسانه    28
2-2-2-1- تعریف رسانه    29
2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30
2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30
2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30
2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31
2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31
2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32
2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33
2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34
2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35
2-2-2-4-1- ایده برنامه    35
2-2-2-4-2- نام برنامه    36
2-2-2-4-3- آرم برنامه    37
2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37
2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38
2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38
2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41
2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42
2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43
2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45
2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47
2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49
2-2-3- مدیریت رسانه    50
2-2-3-1- مفهوم مدیریت رسانه    51
2-2-3-2- تعریف مدیریت رسانه    52
2-2-3-3- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه    53
2-2-3-4- مدیریت برنامه    54
2-2-3-4-1-  تعریف مدیریت برنامه.55
2-2-3-4-2- روش کار در مدیریت برنامه    55
2-2 -3-4-3-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه    56
2-2-3-4-4 – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما    58
2-2-3-4-5- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما    59
2-2-3-4-6- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها    60 
2-2-3-4-7- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما    60
2-2-3-4-8- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما)    61
2-2-3-4-9- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما    63

2- 4- پیشینه پژوهش     65
2- 4- 1- پیشینه داخلی     65
2-4-1-1- پایان نامه های داخلی مرتبط    65
2-4- 1-1-1- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش     65
2-4-1-1-2- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت    66
2- 4-1-1-3- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی     67 
2-4-1-1-4- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری     67
2-4-1- 1-5- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها    68
2-4-1- 1-6- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت    70
2-4-1-1-7- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان    70
2-4-1-2- مقالات داخلی مرتبط    70
2-4-1-2-1- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی     71
2-4-1-3- تحقیقات داخلی مرتبط     71
2-4-1-3-1- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی    71
2-4-1-3-2- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس     72
2-4-1-3-3- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه    72
2-4-1-3-4- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی     73
2-4-1-3-5- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی    73

2-4-2-پیشینه خارجی     74
2-4-2-1- مقالات خارجی مرتبط    74
2-4-2-1-1- سبک رهبری مدیران و اثربخشی    74
2-4-2-1-2- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    74
2-4-2-1-3- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی    74
2-4-2-1-4- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری    74
2-4-2-1-5- مدیریت اثر بخش    74
2- 4-2-1-6- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه    76
2-4-2-1-7-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه    78
2-4-2-1-8-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه    79
2-5- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی    84

 

 

فصل سوم 
3-1- مقدمه    99
3-2- روش پژوهش 88
3-3- متغیر ها ،تعریف عملیاتی .89
3-3-1- متغیر وابسته تحقیق وتعریف عملیاتی…90 
3-3-2- متغیر مستقل مدیریت برنامه.91
3-3-3- متغیر مستقل )گروه بندی وسازماندهي نیروهای تخصصي (در مدیریت برنامه.92
3-3-4- متغیر مستقل )مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان(در مدیریت برنامه 92
3-3-5- متغیر مستقل )تكنولوژی ساخت برنامه(در مدیریت برنامه.93
3-3- 6- متغیر مستقل )گرایش موضوعي برنامه ها(در مدیریت برنامه.94
3-3-7- متغیر مستقل )تنوع برنامه ها(در مدیریت برنامه94
3-3-8- متغیر مستقل )زمان ارائه برنامه ها(در مدیریت برنامه.95
3-4- جامعه آماری .95
3-5- تکنیک توصیف و تحلیل داده ها     96
3-5-1- آماره های توصیفی     96
3-5-2- آماره های استنباطی     96
3-6- ابزار ،روایی و پایانی     97
3-7-1- ابزار    97
3-7-2- روایی    97
3-7-3- پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار سنجش    97

 

 

فصل چهارم
مقدمه101
4-1- توصیف گویۀ جنسیت پاسخگویان    101
4-2- توصیف گویۀ سن پاسخگویان    102
4-3- توصیف گویۀ رشتۀ تحصیلي پاسخگویان    103
4-4- توصیف گویۀ حوزۀ تخصصي پاسخگویان    104
4- 5- توصیف گویۀ میزان تحصیلات پاسخگویان    105
4-6- توصیف گویۀ سابقه خدمت پاسخگویان    106
4-7 – توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”گروه بندی و سازماندهي نیروهای تخصصي”    108
4- 8- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل “مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان”    110
4-9- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”تكنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها”    113
4-10- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” گرایش موضوعي برنامه ها”    115
4-11- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” تنوع برنامه ها ”    118
4-12- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” زمان ارائه برنامه ها”    122
4-13- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل ” مدیریت برنامه ها ”    125
4-14- توصیف گویه های مربوط به متغیر وابستۀ پژوهش”میزان اثربخشی برنامه های صدا و سیما”     127
4- 15- آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته    130
4- 16- تحلیل یافته های تحقیق)آزمون فرضیات(    131
4- 16-1- آزمون فرضیه اصلی تحقیق    131
4- 16-2- آزمون فرضیه اول    132
4- 16-3- آزمون فرضیه دوم     133
4- 16- 4- آزمون فرضیه سوم    134
4- 16- 5- آزمون فرضیه چهارم    136
4-16-6- آزمون فرضیه پنجم    137
4- 16-7- آزمون فرضیه ششم    138
4- 17- تحلیل رگرسیون چندگانه متغیر وابسته و متغیرهای مستقل    140
4-17-1- معادله رگرسیون    141

 

 

فصل پنجم 
5-1- مقدمه    144
5-2- خلاصه یافته    144
5-3-نتایج    145
5-3-1- نتایج حاصل از بررسي فرضیه های پژوهش    145
5-3-1-1- بررسي های حاصل از فرضیه اصلي پژوهش    145
5-3-1-2- بررسي های حاصل از فرضیه اول پژوهش    145
5-3-1-3- بررسي های حاصل از فرضیه دوم پژوهش    145
5-3-1-4- بررسي های حاصل از فرضیه سوم پژوهش    146
5-3-1-5- بررسي های حاصل از فرضیه چهارم پژوهش    146
5-3-1-6- بررسي های حاصل از فرضیه پنجم پژوهش    146
5-3-1-7- بررسي های حاصل از فرضیه ششم پژوهش    146
5-3-2- نتایج حاصل از بررسي متغیر وابستۀ پژوهش    146
5-4- بحث و نتیجه گیری147
5-5- پیشنهادات کاربردی     149
5-6- پیشنهادات برای پژوهش های آتی     149
5-7- محدودیت های تحقیق    149

منابع و مأخذ 
پیوست ها و ضمائم

 

 

فهرست جداول
جدول 1-1- نقشه راه    10 
جدول 2-1- مدل های مختلف اثر بخشی    27
جدول 2-2- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیر گذاری رسانه    50
جدول 2-3- توضیحات چهار مهارت اصلي مدیریت.54
جدول 2-4- جمع بندی پیشینه تحقیقات داخلی     79
جدول 2-5- جمع بندی پیشینه تحقیقات خارجي    83
جدول 3-1- معرف سازی متغیر وابسته(اثر بخشی برنامه های صدا و سیما بر مخاطبان)91
جدول 3-2- معرف سازی متغییر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای متخصص).92  
جدول 3-3- معرف سازی متغییر مستقل(فنون ارتباطی کارکنان).93
جدول 3-4- معرف سازی متغیر مستقل(تکنولوژی ساخت برنامه).93
جدول 3-5- معرف سازی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه).94
جدول 3-6- معرف سازی متغیر مستقل(تنوع برنامه).94
جدول 3-7- معرف سازی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)95
جدول 3-8- نوع آزمون فرضیات96
جدول 3-9- بررسی قابلیت اعتبار و اعتماد متغیرهای تحقیق98
جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به دسته های جنسیت پاسخگویان101
جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به (سن پاسخگویان102 
جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به (رشته تحصیلی پاسخگویان)103
جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به (حوزه تخصصی پاسخگویان)104
جدول 4-5- توزیع فراوانی مربوط به (میزان تحصیلات)105
جدول 4-6- توزیع فراوانی مربوط به (سابقه خدمت پاسخگویان).106
جدول4-7-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی).108
جدول4-7-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(میزان تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی109
جدول 4-7-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)109 
جدول 4-8-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی.110
جدول 4-8-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (میزان تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان).111
جدول 4-8-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان112
جدول 4-9-1- توزیع فراوانی گویه های متغییر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)113
جدول 4-9-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)در یک نگاه
جدول 4-9-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    114
جدول 4-10-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (گرایش موضوعی برنامه ها)    116
جدول 4-10-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها )در یک نگاه    117
جدول 4-10-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه)    117
جدول 4-11-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    119
جدول 4-11-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها) در یک نگاه    120
جدول 4-11-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    120
جدول 4-12-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    122
جدول 4-12-2- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)در یک نگاه    123
جدول 4-12-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    123
جدول 4-13-1- توزیع فراوانی مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه ها)در یک نگاه    125
جدول 4-13-2- شاخص های مرکزی متغییر مستقل(مدیریت برنامه ها)    126
جدول 4-14-1- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها)    127
جدول 4-14-2- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها) در یک نگاه    
جدول 4-14-3- شاخص های مرکزی متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه)    129
جدول 4- 15- آزمون نرمال بودن متغیر های مستقل و وابسته    130
جدول 4-16-1- ضریب همستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه)    131
جدول 4-16-2- ضریب همبستگی(میزان اثربخشی شبکه استانی و گروه بندی وسازماندهی نیروهای تخصصی)    132
جدول 4-16-3- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    133
جدول 4-16-4- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان)    134
جدول 4-16-5- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    136
جدول 4-16-6- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    137
جدول 4-16-7- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    138
جدول 4-16-8- جدول ترکیبي آزمون فرضیات تحقیق    139
جدول 4-17-1- آنالیز واریانس    140
جدول 4-17-2- ضرایب تاثیر استاندارد شده و غیر استاندارد در رگرسیون    141

 

 

فهرست نمودارها
نمودار 1-1- مدل مفهومی پژوهش    .6
نمودار 2-1- انواع تاثیرات داخلي تكنولوژی    .39
نمودار 2-2- نحوه تاثیر تكنولوژی بر مدیران رسانه    .40
نمودار 2-3- چهار مهارت اصلي مدیریت را برای دستیابي به اهداف سازماني    .54
نمودار 2-4- کیفیت از نظر برنامه و عوامل تولید    .77
نمودار 2-5- سنجش کیفیت فني    .77
نمودار 2-6-کیفیت از منظر تنوع)وسعت امكان انتخاب مخاطب (    .78
نمودار 2-7- کیفیت بر اساس سنجش واکنش مخاطب    .78
نمودار 2-8- مدل مفهومی پژوهش    85 
نمودار 4-1- توزیع پاسخگویان بر اساس جنسیت    102
نمودار 4-2- مربوط به سن پاسخگویان    103
نمودار 4-3- مربوط به رشته تحصیلی پاسخگویان    104
نمودار 4-4- مربوط به حوزه تخصصی پاسخگویان    105
نمودار 4-5- مربوط به میزان تحصیلات پاسخگویان    106
نمودار 4-6- مربوط به سابقه خدمت پاسخگویان    107
نمودار 4-7- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    110
نمودار 4-8- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان)    112
نمودار 4-9- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    115
نمودار 4-10- مربوط به متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها)    118
نمودار 4-11- مربوط به متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    121
نمودار 4-12- مربوط به متغیر مستقل (زمان ارائه برنامه ها)    124
نمودار 4-13- مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه)    126
نمودار 4-14- مربوط به متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه های صدا و سیما)    129
نمودار 4-15-1- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه ها)    132
نمودار 4-15-2- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    133
نمودار 4-15-3- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    134
نمودار 4-15-4- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان )    135 
نمودار 4-15-5- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    137
نمودار 4-15-6- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    138
نمودار 4-15-7- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    139

    

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با زباله های الکترونیکی

    پاورپوینت آشنایی با زباله های الکترونیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با زباله های الکترونیکی جهت رشته مهندسی نرم افزار و آی تی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن

    بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز پایان نامه ارزش ویژه برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز تاثیر…

  • پاورپوینت آشنایی با بیماری تب خونريزی دهنده کریمه کونگو

    پاورپوینت آشنایی با بیماری تب خونريزی دهنده کریمه کونگو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بیماری تب خونريزی دهنده کریمه کونگو جهت رشته پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • پرسشنامه بررسی و اولویت بندی عوامل مهم اجرای مدیریت تولید بهنگام (JIT) در بخش خدمات

    پرسشنامه بررسی و اولویت بندی عوامل مهم اجرای مدیریت تولید بهنگام (JIT) در بخش خدمات پرسشنامه مدیریت تولید بهنگام پرسشنامه اجرای مدیریت تولید بهنگام پرسشنامه اجرای مدیریت تولید به هنگام پرسشنامه اجرای مدیریت تولید بهنگام در بخش خدمات پرسشنامه عوامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر سازنده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر سازنده کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تفکر سازنده مبانی نظری تفکر سازنده پیشینه تحقیق تفکر سازنده پیشینه داخلی تفکر سازنده پیشینه خارجی تفکر سازنده پیشینه پژوهش تفکر سازنده پیشینه نظری تفکر سازنده…

  • پرسشنامه بلوغ حرفه ای شغلی کارکنان کریتز و همکاران

    پرسشنامه بلوغ حرفه ای شغلی کارکنان کریتز و همکاران کلمات کلیدی : پرسشنامه بلوغ حرفه ای پرسشنامه بلوغ حرفه ای شغلی پرسشنامه بلوغ حرفه ای شغلی کارکنان پرسشنامه بلوغ حرفه ای کریتز و همکاران دانلود پرسشنامه بلوغ حرفه ای کریتز…

  • جزوه مدیریت منابع انسانی پیشرفته بر اساس کتاب دکتر عباسپور

    جزوه مدیریت منابع انسانی پیشرفته بر اساس کتاب دکتر عباسپور جزوه مدیریت منابع انسانی پیشرفته دکتر عباسپور رفتن به سایت اصلی جزوه مدیریت منابع انسانی پیشرفته بر اساس کتاب دکتر عباسپور مخصوص دانشجویان ارشد مطالعه و جمع بندی برای امتحانات…

  • پاورپوینت اصول و معیار های انتخاب همسر 77 اسلاید

    پاورپوینت اصول و معیار های انتخاب همسر 77 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول و معیار های انتخاب همسر جهت رشته روانشناسی در قالب 77 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت برنامه ریزی

    دانلود پاورپوینت برنامه ریزی پاورپوینت برنامه ریزی درسی پاورپوینت برنامه ریزی کنکور پاورپوینت برنامه ریزی آرمانی پاورپوینت در مورد برنامه ریزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه ریزی جهت رشته درسی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx …

  • پاورپوینت ریاضی مهندسی فصل دوم معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی

    پاورپوینت ریاضی مهندسی فصل دوم معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ریاضی مهندسی فصل دوم معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی جهت رشته ریاضی در قالب 48 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • جزوه ژئومورفولوژی کاربردی

    جزوه ژئومورفولوژی کاربردی کلمات کلیدی : جزوه ژئومورفولوژی کاربردی رفتن به سایت اصلی جزوه ژئومورفولوژی کاربردی به تعداد 8 جلسه مباحث کلاس که پاورپوینت تبدیل به pdf شده مناسب اساتید و دانشجویان جغرافیا و علوم زمین   What is geomorphology لندفرم…

  • پاورپوینت درس مدیریت مالی 1 قسمت 2

    پاورپوینت درس مدیریت مالی 1 قسمت 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس مدیریت مالی 1 قسمت 2 جهت رشته حسابداری در قالب 82 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی استقرار برنامه ریزی منابع سازمانی در برق منطقه ای آذربایجان

    بررسی استقرار برنامه ریزی منابع سازمانی در برق منطقه ای آذربایجان پایان‌نامه erp پایان‌نامه برنامه ریزی منابع سازمانی پایان‌نامه پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی ERP در صنعت تولید برق روش پیاده سازی ERP در…

  • پاورپوینت بررسی مدیریت تعارض و فنون مذاکره

    پاورپوینت بررسی مدیریت تعارض و فنون مذاکره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی مدیریت تعارض و فنون مذاکره جهت رشته مدیریت در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پرسشنامه تعیین عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی

    پرسشنامه تعیین عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانش در بانک پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک پرسشنامه عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش پرسشنامه عوامل مؤثر بر…

  • پاورپوینت شاخص گذاری چارچوب توصیف منابع

    پاورپوینت شاخص گذاری چارچوب توصیف منابع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شاخص گذاری چارچوب توصیف منابع جهت رشته مهندسی نرم افزار در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     آردی‌اف یا…

  • بررسی و مقایسه مدارس براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه

    بررسی و مقایسه مدارس براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده مدرسه یادگیرنده مدارس یادگیرنده سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده در مدارس ویژگی سازمان یادگیرنده در مدارس مدرسه به مثابه سازمان یادگیرنده…

  • پاورپوینت تشریح مرمت و ترمیم بناها

    پاورپوینت تشریح مرمت و ترمیم بناها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشریح مرمت و ترمیم بناها جهت رشته معماری در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ویرایش      …

  • پاورپوینت مدیریت مواد زائد

    پاورپوینت مدیریت مواد زائد پاورپوینت مدیریت مواد زائد تحقیق مدیریت مواد زائد بررسی مدیریت مواد زائد مدیریت مواد زائد مواد زائد جامد مواد زائد جامد شهري مدیریت پسماند مدیریت جامع مواد زائد راههای کنترل تولید مواد زاید جامد عوامل مؤثر…

  • دانلود تحقیق تعهد و انواع آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تعهد و انواع آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تعهد و انواع آن با فرمت docx در قالب 48 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

    پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت تعداد…

  • بررسی مبانی خیارات در فقه و حقوق

    بررسی مبانی خیارات در فقه و حقوق کلمات کلیدی : زوال مبنای خیارات مقاله در مورد خیارات مبنای خیارات در فقه مبنای خیارات در حقوق حق اعمال خیار فسخ تاثیر زوال مبنای خیارات در اسقاط آنها رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت مفاهیم سود در گزارشگری مالی

    پاورپوینت مفاهیم سود در گزارشگری مالی دانلود رایگان پاورپوینت مفاهیم سود در گزارشگری مالی پاورپوینت مفاهیم سود در گزارشگری مالی مفهوم سود تعریف سود روش مبتنی بر رویدادهای مالی برای محاسبه سود مفهوم سود از دیدگاه تفسیری سود به عنوان…

  • كشف قوانین پیشگویانه وقابل درك با استفاده از الگوریتم ژنتیك چند منظوره

    كشف قوانین پیشگویانه وقابل درك با استفاده از الگوریتم ژنتیك چند منظوره دانلود مقاله كشف قوانین پیشگویانه وقابل درك با استفاده از الگوریتم دانلود مقالات ژنتیك دانلود مقالات ترجمه شده الگوریتم ژنتیک پارتو الگوریتم ژنتیک ساده راه حل های بهینه…

  • آموزش نرم افزار Hspice - مناسب سمینار

    آموزش نرم افزار Hspice - مناسب سمینار کلمات کلیدی : آموزش نرم افزار Hspice - مناسب سمینار رفتن به سایت اصلی آموزش نرم افزار Hspice - مناسب سمینار 54 صفحه pdf در قالب پاورپوینت + دو فایل کوتاه طریقه نسب…

  • پاورپوینت شباهت ها و تفاوت ها ی معماری با طراحی لباس

    پاورپوینت شباهت ها و تفاوت ها ی معماری با طراحی لباس پاورپوینت درباره ی معماری دانلود پاورپوینت شباهت ها و تفاوت ها ی معماری با طراحی لباس پاورپوینت درباره ی طراحی لباس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شباهت ها…

  • نتایج نظرسنجی ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP

    نتایج نظرسنجی ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP مراحل پیاده سازی erp نتایج نظرسنجی پیاده سازی erp نتایج نظرسنجی پیاده سازی erp در سازمان نتایج نظرسنجی عوامل کلیدی موفقیت erp نتایج نظرسنجی عوامل موفقیت پیاده سازی ERP نتایج نظرسنجی…

  • پاورپوینت بررسی بام سبز

    پاورپوینت بررسی بام سبز پاورپوینت بام سبز پاورپوینت در مورد بام سبز پاورپوینت معماری دانلود پاورپوینت بام سبز دانلود پاورپوینت در مورد بام سبز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی بام سبز جهت رشته معماری در قالب 26 اسلاید و…

  • بررسی کالبدی باغ ایرانی

    بررسی کالبدی باغ ایرانی باغهای ایرانی عناصر باغ ایرانی معماری باغ ایرانی بررسی کالبدی باغ ایرانی دانلود پایان نامه هنر دانلود پایان نامه رشته هنر رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته هنر بررسی کالبدی باغ ایرانی *قابل استفاده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی کاری 76 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی کاری 76 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه کیفیت زندگی کاری مبانی نظری کیفیت زندگی کاری پیشینه تحقیق کیفیت زندگی کاری پیشینه داخلی کیفیت زندگی کاری پیشینه خارجی کیفیت زندگی کاری…

  • پاورپوینت بخش 12 دستگاه گردش خون علوم چهارم ابتدایی

    پاورپوینت بخش 12 دستگاه گردش خون علوم چهارم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث بخش 12 دستگاه گردش خون در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • ابزارهای کارآمد زن در تحکیم شخصیت و ازدیاد محبوبیت در نظام خانواده

    ابزارهای کارآمد زن در تحکیم شخصیت و ازدیاد محبوبیت در نظام خانواده تفاوت ساختار جسمی و روانی زن و مرد ابزارهای زن در تحکیم شخصیت خانواده ابزارهای زن در محبوبیت نظام خانواده ازدیاد محبوبیت در نظام خانواده تحکیم شخصیت در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره جسمانی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره جسمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره جسمانی مبانی نظری خودپنداره جسمانی پیشینه تحقیق خودپنداره جسمانی پیشینه داخلی خودپنداره جسمانی پیشینه خارجی خودپنداره جسمانی پیشینه پژوهش خودپنداره جسمانی پیشینه نظری خودپنداره جسمانی…

  • بررسی برخورداری زنان از تخفیف در مجازات در حقوق کیفری

    بررسی برخورداری زنان از تخفیف در مجازات در حقوق کیفری مجازات زنان حقوق کیفری تخفیف مجازات زن بررسی برخورداری زنان از تخفیف در مجازات در حقوق کیفری موارد تخفیف مجازات زن دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه رشته حقوق…

  • دانلود پاورپوینت معماری موزه

    دانلود پاورپوینت معماری موزه پاورپوینت معماری موزه ها پاورپوینت درمورد معماری داخلی موزه پاورپوینت طرح معماری موزه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری موزه جهت رشته معماری در 49 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…