مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری بازاریابی رابطه مند
پیشینه بازاریابی رابطه مند
دانلود مبانی نظری بازاریابی رابطه مند
پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند
ادبیات نظری بازاریابی رابطه مند
فصل دوم پایان نامه بازاریابی رابطه مند
پیشینه تحقیق در مورد بازاریابی رابطه مند
مبانی نظری در مورد بازاریابی رابطه مند
دانلود پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری بازاریابی رابطه مند :

 

مفهوم بازاریابی رابطه مند

در اوایل سال (1983) واژه بازاریابی رابطه مند برای اولین بار مطرح شد.  بازاریابی رابطه مند  هنر کسب وکار امروز است. برای حفظ مشتریان کلیدی (سود آور) موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است. تئوری بازار یابی بدوی یا کلاسیک، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت وبه حفظ مشتریان اهمیتی نمی داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از بازارها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت، شرکتها با این واقعیت روبرو شدند که امروزه دیگر مانند گذشته شرکتها با یک نظام اقتصادی روبه گسترش و بازارهای درحال رشد روبرو نیستند. امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و اینک شرکتها برای به دست آوردن سهم بیشتری از بــــازار ثابت یا روبه کاهش باید مبارزه کنند، بنابراین هزینه های جذب مشتریان جدید روبه افزایش نهاده است.(منصوری،1375،ص 26)

 

 

بازاریابی رابطه مند تمام گامهایی که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد را در بر دارد. بازاریابی رابطه مند، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود.دنیای امروز مملو از تغییرات و دگرگونی هاست. تغییر در فناوری،تغییر در اطلاعات، تغییر در خواسته های مردم، تغییر در مصرف کنندگان و تغییر در بازارهای جهانی. اما از مهمترین تغییرات ایجاد شده در صحنه کسب‌وکار، تغییر در ارزشهای قابل عرضه به خریداران بوده است که به عنوان عامل اصلی موفقیت در سازمانهای فعلی شناخته می شود و سازمانهای پیشرو در هر صنعت موفقیت خود را مدیون توانایی در عرضه و ارائه ارزش بیشتر به خریداران در مقایسه با رقبایشان می دانند.

 

 

 تنها در صورت تمرکز منابع بر فرصتها و ایجاد ارزش برای مشتریان است که می توان به مزیت رقابتی پایدار دست یافت و پشتوانه ای محکم برای ادامه حیات سازمان و کسب رهبری در آن عرصه از رقابت را پیدا کرد.بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری چنان روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از او (شرکت) خرید کنند و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضامندی فراوان در مشتری ایجاد کرد و آنچه را برای او ارزش تلقی می شود مورد توجه قرار داد تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود. مدیریت ارتباط با مشتری نیز در پی ارائه ارزشهای بیشتر برای مشتری و دست‌یابی به مزایای ملموس و غیر ملموس ناشی از این رابطه است. در دنیای کنونی توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک مزیت رقابتی به شمار می رود. مشتریان در سازمانهای امروز در تولید کالا و ارائه خدمت ،توسعه دانش و توان رقابتی، همراه و همگام اعضای سازمان هستند. بنابراین مدیریت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتری و خلق و ارائه ارزش به او از مهمترین مباحث مورد علاقه و توجه محققان و مدیران سازمانها محسوب می شود. (میر جعفری، 1388،23)

 

 

 

بازاریابی رابطه مند تلاش برای جلب مشارکت مشتریان ،تامین کنندگان و سایر ذینفعان در فعالیتهای بازاریابی و توسعه شرکت است.
بازاریابی رابطه مند به ایجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمانها و گروههای ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ ونگهداری آنهاست. در بین گروههای ذینفع، مشتــری مهمترین بوده و بازاریابی رابطه مند مشتري را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگر چه در ترازنامه شرکتها جایی ندارد اما درحقیقت از همه آن اقلام مهمتــر است. بازاريابی رابطه مند، صرفاً به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت موردتقاضای بازار هدف، دراختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجدداً در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست دهد. 

 

 

پيشرفت بازاریابی رابطه‌مند در بازار نوین امروز با پیمودن در جهت توسعه روابط با مشتریان صورت می‌گیرد. حفظ رابطه با مشتری یک مساله بلندمدت است و به جای نتایج و پیامدهای جاری باید به پیامدهای آتی آن توجه کرد.از سوی دیگر کیفیت رابطه با مشتری با میزان رضایت‌ مشتری سنجیده می‌شود. با توجه به فرهنگ‌های مختلف شیوه‌های حفظ رابطه با مشتریان متفاوت است در کشورهای خاورمیانه که مردمانی خون‌گرم و مهربان در آن زندگی می‌کنند، پیشینه تاریخی با قدمت بسیار دارند. برای استحکام بخشیدن به روابط خود با مشتریان به تعاملات اجتماعی و شخصی اهمیت می‌دهند. اینگونه تعاملات پیوسته و مداوم اجتماعی همچون ملاقات‌ها، دعوت‌های رسمی و غیررسمی در مجامع و مراسم‌ها‌، شرکت در مراسم‌های‌ مشتریان اهدای هدایا، جایزه خوش‌حسابی و مشاوره اقتصادی و تشریح خدمات بانکی را در دستور کار خود قرار دهند.(رجایی ،1391،ص 12)

 

 

 عمل ایجاد پیوند و وفاداری محکم با مشتریان، بازاریابی رابطه مند نامیده شده است. سه رویکرد برای توسعه پیوند قوی با مشتریان مطرح شده است. اولین رویکرد عبارت است از افزایش منافع مالی برای مشتریان. در هر حال این منافع مالی می‌تواند توسط رقبا تقلید شود و هیچ گونه تمایزی را به طور دائم برای شرکت به وجود نخواهد آورد.

 

دومین رویکرد این است که علاوه بر منافع مالی به مشتریان منافع اجتماعی اعطا کرد. رویکرد سوم عبارت است از اضافه کردن پیوند های ساختاری به منافع مالی‌ و اجتماعی . (حدادی،1388،301)بازاریابی رابطه مند از جمله استراتژی هایی است که شرکتهای کامیاب امروز برای دست‌یابی به اهداف خود از آن بهره برداری می کنند و می توان استفاده مطلوب از آنها را به عنوان یک مزیت رقابتی پایدار در دنیای تجارت امروز دانست. در حالی که تا مدتی پیش تمرکز برای جذب مشتریان جدید عمده ترین سیاست سازمانها بود، اما امروز سیاست های راهبردی و تجاری برای حفظ و بهبود وفاداری و افزایش اعتماد مشتریان نسبت به سازمان متمرکز شده است. مشتریان ماندگار عمدتاً خرید های خود را گسترش می دهند و همانطور که ذکر شد هزینه فروش به این گونه مشتریان بسیار پایین تر از مشتریان جدید یا بالقوه است و مشتریان ماندگار به صورت پیوسته، سازمان را به دیگران توصیه می کنند. چنین به نظر می رسد که در دنیای تجارت امروز توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطه‌مند و مدیریت ارتباط با مشتری می تواند سهم عمده ای در حفظ و نگهداری مشتریان کنونی و در نتیجه سودآوری شرکت داشته باشد و می تواند برای شرکت به عنوان مزیت رقابتی پایدار به شمار آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • متن کاوی و ارزیابی مهمترین متد های متن کاوی

    متن کاوی و ارزیابی مهمترین متد های متن کاوی الگوریتم خوشه بندی روش های استخراج اطلاعات متن کاوی داده کاوی یکپارچه کردن داده کاوی دسته بندی و مرتب سازی داده ها دانلود مقاله متن کاوی و ارزیابی مهمترین متد های…

  • پاورپوینت RNA & Transcription رونویسی اسید نوکلئیک

    پاورپوینت RNA & Transcription رونویسی اسید نوکلئیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت RNA & Transcription جهت رشته علوم پایه در 20 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       دی‌اِن‌اِی یا…

  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در کتابخانه

    فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش در کتابخانه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش در کتابخانه پیشینه تحقیق مدیریت دانش در کتابخانه پیشینه داخلی مدیریت دانش در کتابخانه پیشینه خارجی مدیریت دانش در…

  • ماهیت هوش معنوی و بررسی جایگاه آن در سازمان

    ماهیت هوش معنوی و بررسی جایگاه آن در سازمان کلمات کلیدی : ابعاد هوش معنوی مدل های هوش معنوی مولفه های هوش معنوی هوش معنوی از دیدگاه اسلام نظریه های هوش معنوی الگوهای رایج هوش معنوی تحقیق درباره ی هوش…

  • بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی از دیدگاه کارکنان وزارت صنایع

    بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی از دیدگاه کارکنان وزارت صنایع سنجش مدیریت دانش ابعاد مدیریت دانش مدیریت دانش کارآفرینی سازمانی ایجاد کارآفرینی سازمانی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی ایجاد کارآفرینی سازمانی با مدیریت دانش رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری کارایی 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری کارایی 50 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری کارایی پیشینه تحقیق کارایی فصل دوم پایان نامه اندازه گیری کارایی مبانی نظری اندازه گیری کارایی پیشینه تحقیق اندازه گیری کارایی پیشینه داخلی اندازه گیری…

  • دانلود پاورپوینت نقشه راه پروژه های هوش تجاری-فاز 2

    دانلود پاورپوینت نقشه راه پروژه های هوش تجاری-فاز 2 پاورپوینت درمورد پروژه های هوش تجاری پاورپوینت نقشه راه هوش تجاری پاورپوینت درمورد هوش تجاری و پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقشه راه پروژه های هوش تجاری-فاز 2 جهت…

  • پاورپوینت موازنه بین ویژگی های کیفی اطلاعات : پارادوکس چهارچوب نظری گزارشگری مالی

    پاورپوینت موازنه بین ویژگی های کیفی اطلاعات : پارادوکس چهارچوب نظری گزارشگری مالی پاورپوینت موازنه بین ویژگی های کیفی اطلاعات پارادوکس چهارچوب نظری گزارشگری مالی موازنه بین ویژگی های کیفی اطلاعات ویژگیهای مرتبط بامحتوای اطلاعات ویژگیهای مرتبط با ارائه اطلاعات…

  • پاورپوینت فعالیت های کشاورزی

    پاورپوینت فعالیت های کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فعالیت های کشاورزی جهت رشته ی حسابداری در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       كمیته‌ تدوین‌ استانداردهای‌…

  • امنیت در محیط ابر با سیستم تشخیص نفوذ

    امنیت در محیط ابر با سیستم تشخیص نفوذ پایان نامه محاسبات ابری doc پایان نامه ارشد رایانش ابری پایان نامه کارشناسی ارشد رایانش ابری دانلود پایان نامه رایانش ابری پایان نامه امنیت در رایانش ابری سیستم های تشخیص نفوذ در…

  • پروپوزال بررسی تطبیقی نگاه ایمانوئل کانت و علامه جعفری به وجدان اخلاقی

    پروپوزال بررسی تطبیقی نگاه ایمانوئل کانت و علامه جعفری به وجدان اخلاقی وجدان اخلاقی پروپوزال وجدان اخلاقی پروپوزال وجدان اخلاقی از نگاه ایمانوئل کانت پروپوزال وجدان اخلاقی از نگاه علامه محمّد تقی جعفری پروپوزال بررسی تطبیقی نگاه ایمانوئل کانت و…

  • پاورپوینت آشنایی با نظام مهندسی نرم افزار

    پاورپوینت آشنایی با نظام مهندسی نرم افزار دانلود رایگان پاورپوینت آشنایی با نظام مهندسی نرم افزار پاورپوینت آشنایی با نظام مهندسی نرم افزار آشنایی با نظام مهندسی نرم افزار ذينفعان نظام مهندسي نرمافزار اجزاي نظام مهندسي نرمافزار تاريخچه اقدامات مرتبط…

  • پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

    پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی دسته: مدیریت فرمت: پاورپوینت تعداد اسلاید: 24 اسلاید این فایل در زمینه آموزش و توسعه نیروی انسانی بوده و شامل بخشهای زیر است:…

  • پاورپوینت آشنایی با سیمای امر به معروف و نهی از منکر

    پاورپوینت آشنایی با سیمای امر به معروف و نهی از منکر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیمای امر به معروف و نهی از منکر در اسلام جهت رشته معارف اسلامی در قالب 28 اسلايد و با فرمت…

  • ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت کوه پیمایان شمال شهر تهران

    ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت کوه پیمایان شمال شهر تهران ارزیابی عملکرد پایان نامه ارزیابی عملکرد پلیس ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت شاخص های احساس امنیت اجتماعی شاخص های امنیت اجتماعی مولفه های امنیت اجتماعی عوامل…

  • پاورپوینت بررسی گستره ی روانشناسی صنعتی و سازمانی فرصته چالشها و تهدیدها

    پاورپوینت بررسی گستره ی روانشناسی صنعتی و سازمانی فرصته چالشها و تهدیدها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی گستره ی روانشناسی صنعتی و سازمانی فرصته چالشها و تهدیدها جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 52 اسلاید و…

  • بررسی رابطه بین كیفیت زندگی كاری با عملکرد سازمانی کارکنان

    بررسی رابطه بین كیفیت زندگی كاری با عملکرد سازمانی کارکنان عملكرد سازمانی کیفیت زندگی كاری كاركنان دانشگاه پیام نور دانلود مقالات رشته مدیریت دولتی بررسی رابطه بین كیفیت زندگی كاری با عملکرد سازمانی کارکنان دانلود مقالات مدیریت دولتی دانلود مقالات…

  • پاورپوينت حافظه و انواع آن در کامپیوتر

    پاورپوينت حافظه و انواع آن در کامپیوتر پاورپوينت حافظه پاورپوينت حافظه و انواع آن در کامپیوتر پاورپوينت حافظه کامپیوتر پاورپوينت حافظه در کامپیوتر دانلود پاورپوينت حافظه و انواع آن در کامپیوتر پاورپوينت در مورد حافظه پاورپوينت در مورد حافظه و…

  • مبانی نظری مدیریت مشاركتی

    مبانی نظری مدیریت مشاركتی مبانی نظری مدیریت مشاركتی دانلود مبانی نظری مدیریت مشاركتی مدیریت مشاركتی در ایران مزایای مدیریت مشاركتی اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر کارمندان اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر سازمان سیر تكوین مدیریت مشاركتی مهارت های لازم برای…

  • جامعه شناسی سازمان ها

    جامعه شناسی سازمان ها پاورپوینت کامل کتاب جامعه شناسی سازمان ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کامل کتاب جامعه شناسی سازمان ها  وپژه کارشناسی پیام نور در 273 اسلاید قابل ویرایش مناسب برای اساتید و  ارائه در کلاس دانشجو

  • دانلود تحقیق مفهوم بازنمایی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مفهوم بازنمایی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مفهوم بازنمایی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت محاسبه حقوق و دستمزد

    پاورپوینت محاسبه حقوق و دستمزد پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد شرکت تولیدی پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد چیست پاورپوینت حقوق و دستمزد کارگران در سال 99 پاورپوینت تعیین حقوق و دستمزد PPT رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت محاسبه حقوق…

  • پاورپوینت شیمی و فیزیک 2

    پاورپوینت شیمی و فیزیک 2 دانلود پاورپوینت شیمی و فیزیک 2 پاورپوینت تحقیق راجب فیزیک و شیمی 2 پاورپوینت آموزش شیمی و فیزیک 2 شیمی و فیزیک 2 رشته شیمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شیمی و فیزیک 2…

  • دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعتی

    دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعتی جهت رشته مدیریت در 117 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بازاریابی صنعتی (به انگلیسی: Industrial marketing or…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با پروتکل FTP

    دانلود پاورپوینت آشنایی با پروتکل FTP پاورپوینت پروتکل انتقال فایل ftp پاورپوینت تعریف پروتکل ftp پاورپوینت وظیفه پروتکل ftp پاورپوینت پیاده سازی پروتکل ftp پاورپوینت آشنایی با پروتکل ftp رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با پروتکل FTP جهت…

  • پاورپوینت قصه عشق و عناصر قصه

    پاورپوینت قصه عشق و عناصر قصه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قصه عشق و عناصر قصه جهت رشته روانشناسی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       چرا…

  • پاورپوینت سيستم بسته بندی ضد عفونی شده

    پاورپوینت سيستم بسته بندی ضد عفونی شده پاورپوینت سيستم بسته بندی پاورپوینت سيستم بسته بندی ضد عفونی شده دانلود پاورپوینت سيستم بسته بندی ضد عفونی شده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سيستم بسته بندی ضد عفونی شده جهت رشته…

  • پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL

    پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL جهت رشته فناوری اطلاعات در قالب 140 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • عناصر کلیدی رهبری تحول گرا و دستاوردهای آن

    عناصر کلیدی رهبری تحول گرا و دستاوردهای آن کلمات کلیدی : عناصر کلیدی رهبری تحول گرا پایان نامه رهبری تحول گرا نقش رهبری تحول آفرین در سازمان سبک های رهبری تحول گرا مولفه های رهبری تحول گرا مدل های رهبری…

  • دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری و رفاهی ستاره پارس

    دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری و رفاهی ستاره پارس پاورپوینت معماری مدرن پاورپوینت معماری ایران دانلود پاورپوینت در مورد معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری و رفاهی ستاره پارس جهت رشته معماری در قالب 16 اسلاید و با…

  • نقش امنیت اطلاعات در سازمان ها

    نقش امنیت اطلاعات در سازمان ها محیط ایمن در سازمان نقش امنیت اطلاعات در سازمان ها تعریف امنیت اطلاعات اهمیت امنیت اطلاعات برای یك سازمان امنیت اطلاعات در سازمان ها طی سالیان اخیر مزایای سرمایه گذاری در امنیت اطلاعات تاثیر…

  • خلاصه جلد اول کتاب مدیریت مالی نوین استفان راس ترجمه دکتر علی جهان خانی و مجتبی شوری

    خلاصه جلد اول کتاب مدیریت مالی نوین استفان راس ترجمه دکتر علی جهان خانی و مجتبی شوری رفتن به سايت اصلي خلاصه جلد اول کتاب مدیریت مالی نوین استفان راس ترجمه دکتر علی جهان خانی و مجتبی شوری به تعداد…

  • تعارض قوانین در مورد قراردادها و قانون حاكم بر قرارداد در حقوق ایران

    تعارض قوانین در مورد قراردادها و قانون حاكم بر قرارداد در حقوق ایران دانلود مقاله قانون منظور طرفین دانلود مقاله قانون حاكم بر قرارداد دانلود مقاله تعارض قانون در قرارداد دانلود مقالات رشته حقوق قانون حاكم بر قرارداد در حقوق…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی کیفیت سود

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی کیفیت سود کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه کیفیت سود مبانی نظری کیفیت سود پیشینه تحقیق کیفیت سود پیشینه داخلی کیفیت سود پیشینه خارجی کیفیت سود پیشینه پژوهش کیفیت سود پیشینه نظری کیفیت سود…

  • مبانی نظری ارزیابی رابطه بین معیار عدم تقارن زمانی سود با معیار MTB

    مبانی نظری ارزیابی رابطه بین معیار عدم تقارن زمانی سود با معیار MTB معیار سود و زیانی معیار ترازنامه ای محافظه كاری محافظه كاری سود و زیانی محافظه كاری ترازنامه ای ارتباط معیار سود و زیانی و معیار ترازنامه ای…