مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند

مبانی نظری تعمیم برند
دانلود مبانی نظری تعمیم برند
پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات نظری تعمیم برند
فصل دوم پایان نامه تعمیم برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات و مبانی نظری تعمیم برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

 

 

 

 

 

 

مقدمه 

نقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده بودند.بازاریابان مدرن،چه بازاریابان سمت عرضه و چه بازاریابان سمت تقاضا، علاقه بیشتری بـه بحث برند سازی نشان داده اند . 

 

نقش و تأثیر برند سازی نیز از دهه های 40 و 50 میلادی به صورت نظـا مند تا کنون بررسی و مطالعه شده است.علاقه شدید پژوهشگران به این بحث در دهه های 60 و70 نیز ادامه یافت و باعث شد که این حوزه به یکی از داغ-ترین حوزه های پژوهشی تبدیل شود.یکی از دلایل تبدیل شدن «برند سازی» به یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث روز دهه های 80 و90، می تواند تغییر شرایط بازار باشد که در نتیجه آن برندهای ملی بازار خود را به نفع برندهای خصوصی از دست دادند و پژوهشگران حوزه های دانشگاهی مدیریت، به بررسی این پدیده و همچنین بسط برندها پرداختند.  

 

همانطور که قبلاً هم ذکر شد به دلیل هزینه های بسیار بالا و ریسک زیاد معرفی یک محصول جدید به بازار، کسب و کارها برای گسترش تجارت خود و ورود به بازار محصولات جدید اغلب به بسط همان برندهای ثبت شده ی موجودشان می پردازند. بسط برند به کارگیری یک برند ثبت شده در یک رده محصول برای استفاده از آن در رده دیگری از محصولات است (Salinas & Perez, 2009). بازاریابان باید به فرایند بسط برند، خصوصاً از دیدگاه مشتریان، اشراف کامل داشته باشند و مکانیسم تصمیم گیری مشتریان در ارزیابی بسط برند و فاکتورهای مؤثر بر این فرآیند را بشناسند.  

 

آکر و کلر (1990) به این نتیجه رسیدند که چند شرط اساسی برای پذیرفته شدن بسط یک برند از سوی مشتریان وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:  

 

1. مشتریان نظر مثبت و رویکردی طرفدارانه نسبت به برند مادر داشته باشند. 

2. این دیدگاه و رویکرد مثبت را بتوان به بسط برندهای آن برند مادر نیز تعمیم داد. 

 

3. موارد منفی برای بسط برند به وجود نیاید و از برند مادر هم به آن منتقل نشود(Aaker & Keller, 1990).با این حال سه شرط ذکر شده، برخی از ظرافت های فرایند انتخاب برند و زمینه های لازم برای آن را نادیده گرفته است.کنکاش در ادبیات برند سازی که در پی می آید،ما را به این نکته رهنمون می شود کـه فرایند ارزیابی بسط برند تحت تأثیر عوامل چندی شامل کالا، شرکت، بازار و ویژگیهای منحصر به فرد آن برند قرار دارد.این عوامل از این رو اهمیت می یابند که ممکن است شرایط ذکر شده برای بسط دادن برند نیز کاملاً برآورده شود، اما به دلیل تأثیر عوامل زمینه ای دیگر، بسط برند نتواند موفق عمل کند.با توجه به این مطلب دو سوال اساسی به ذهن متبادر می شود:  

 

1. فرایند ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش از برند مادر به برند بسط داده شده چگونه است؟ 

2. چه عواملی بر فرایند تعمیم نگرش از برند اصلی به بسط برند تأثیرگذار هستند؟ 

 

 

 

 

ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش  

برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت  فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با وجود اینکه خود شکل گیری این نگرش ها هم از اهمیت به سزایی برخوردار است، دغدغۀ اصلی در اینجا شناخت نحوه ی تعمیم نگرش از یک برند تثبیت شده به بسط آن برند در یک طبقه محصول جدید و شناسایی عوامل مؤثر بر این تعمیم نگرش است.  

 

چند فرآیند شناخته شده توسط پژوهشگران مختلف در پی می آید:  

 

تعمیم معنایی، تعمیم احساسی و تئوری های تناسب و طبقه بندی  

از میان این تئوری های تناسب و طیقه بندی، مرسوم ترین چارچوب هایی بوده اند که برای توضیح فرآیند تعمیم نگرش در ارزیابی بسط برند به کار گرفته شده اند.  

به علاوه فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که تأثیر آن ها بر فرآیند تعمیم نگرش بررسی و اثبات شده اسـت. 

عواملی مثل سبد برند اصلی یا تعداد و نوع کالاهایی که با یک نام برند وجود دارند،ویژگی های شخصی مشتریان، تصویر شرکت، متغیرهای آمیخته بازاریابی مثل قیمت، توزیع و جایگاه یابی بسط برندها.  

 

تعداد پژوهش هایی که از مفهوم «تعمیم معنایی» در شناخت فرایند تعمیم نگرش از یک برند به بسط آن استفاده کرده اند انگشت شمارند.مفهوم تعمیم معنایی برگرفته از پژوهش هایی در روانشناسی زبان است کـه بر اساس آن اگر دو چیز ،کالا، شیء، مفهوم و… ،نام مشترکی داشته باشند بدون توجه به تفاوت های فیزیکی شان به شکلی مشابه مورد قضاوت قرار می گیرند.بر این اساس کربی (1967) این فرضیه را پیشنهاد کرد:  

 

«اگر دو یا چند کالای غیر مشابه فقط نام مشترکی داشته باشند، معنا بین آن ها انتقال می یابد و تعمیم داده مـی شود ».(Kurby, 1967)

بر خلاف این فرضیه، پژوهش کربی (1967) نشان داد که تعمیم نگرش تنها از طریق نام های برند صورت نمی گیرد و بنابراین این فرضیه رد شد.این نتایج دور از انتظار هم نبودند زیرا فرضیه ی تعمیم معنایی، رویکردی بسیار ساده انگارانه به فرآیند تعمیم نگرش داشت و نقش دیگر مؤلفه ها مثل تأثیر شهرت برند مادر و مفهوم «تناسب» را نادیده انگاشته بود.اکثر قریب به اتفاق پژوهش های انجام شده در مقوله بسط برند،متفق القول نشان می دهندکه فرآینـد ارزیابی بسط برند فرایندی پیچیده است و افراد هنگام تصمیم گیری در مورد این ارزیابی، تحت تأثیر عوامل متعددی هستند.  

 

فرآیند دیگری که در مورد بحث تعمیم نگرش وجود دارد فرآیند تعمیم احساسی برند مادر بـه بسط برندهایش است. بر اساس این فرایند، افراد احساس کلی را که در طول زمان نسبت به یک برند پیدا کرده اند، به هر چیزی مرتبط با آن برند، بدون توجه به شباهتها و تفاوتهای ظاهری تعمیم می دهند.با این حال نتایج این پژوهش ها نشان می دهند که ممکن است مشتریان نسبت به یک برند احساس مثبت داشته باشند،اما به خاطر این که تعمیم های احساسی نیز فارغ از زمینه ی میزان آگاهی و اطلاعات افراد نیست،نتوانند این حس را به کالاهای غیر مشابه با برند مادر تعمیم دهند. بنابراین اگر تعمیم احساسی فرآیندی بود که از آن طریق نگرش افراد نسبت به برند مادر به بسط برندهای آن نیز تعمیم می یافت آنگاه می بایست همه بسط برندهای آن برند اصلی، جدای از شباهت یا تفاوت ها ی ظاهری با برند مادر به صورت کاملاً مشابه ارزیابی می شدند؛در حالی که برخی از بسط برندها مطلوب تر از برخی دیگر ارزیابی می شوند.بنابراین می توان نتیجه گرفت که فرآیند ارزیابی بسط یک برند پیچیده تر از در نظر گـرفتن تنها یک فرآیند تعمیم احساس است و باید عوامل بیشتری را در آن دخیل دانست.  

 

هر چه قدر شباهت کالای جدید به محصول تثبیت شده موجود بیشتر باشد،احساسات مثبت یا منفی نسبت به برند موجود راحت تر به کالای جدید منتقل خواهد شد.  

بوش و لاکن(1991)از پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که تعمیم احساس نسبت به یک برند به بسط آن، نه تنها تحت تأثیر قضاوت در مورد شباهت های ظاهری دو محصول است بلکه خود نیز از سطوح مختلفی از شدت برخوردار است(Boush & Loken, 1991).  و در آخر، تئوری های طبقه بندی از مرسوم ترین تئوری ها برای درك و توضیح فرایند تعمیم نگرش از یک برند بـه بسط آن برند است. 

 

 پژوهش هایی که بر این اساس انجام گرفته اند، این گونه نتیجه گیری می کنند که مشتریان، یک بسط برند را زمانی مطلوب ارزیابی می کنند که با برند مادر «تناسب» داشته باشند.در این میان تعدادی معیار نیز برای مفهوم تناسب و در نتیجه افزایش مطلوبیت ارزیابی بسط برند ذکر شده است.این معیارهای تناسب دامنه ای از تناسب ویژگی ها ی فیزیکی کالا تا سازگاری مفهوم برند را در بر می گیرد.بین علمای بازاریابی این اجماع وجود دارد که تناسب مثبت میان یک برند و برند مادر باعث ارزیابی مثبت تر بسط برند می شود.  

معیار تناسب، برای درك فرآیند تعمیم نگرش از تئوری های طبقه بندی استخراج شده و به  کار گرفته شده است . بنابراین به طور خلاصه نقاط عطف اصلی در توسعه ادبیات طبقه بندی که اساس و پایه فرآیند تعمیم نگرش را شکل می دهد در ادامه توضیح داده خواهد شد.  

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

چکیده 1

مقدمه 10

مبانی نظری پژوهش بسط برند

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

 

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

منابع

 

 

 

  • پاورپوینت زمین ناآرام ؛ زلزله

    پاورپوینت زمین ناآرام ؛ زلزله پاورپوینت زلزله پاورپوینت زمین ناآرام پاورپوینت زمین پاورپوینت درمورد زلزله پاورپوینت درمورد زمین ناآرام دانلود پاورپوینت زلزله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زمین ناآرام ؛ زلزله جهت رشته زمین شناسی در قالب 11 اسلاید…

  • پاورپوینت فعالیت جسمانی در میانسالان

    پاورپوینت فعالیت جسمانی در میانسالان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فعالیت جسمانی در میانسالان جهت رشته ی پزشکی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فعالیت…

  • عوامل موثر بر شکل گیری سبک های تفکر

    عوامل موثر بر شکل گیری سبک های تفکر نظریه های سبک های تفکر سبک های تفکر در آموزش سبک های تفکر در ارزشیابی شکل گیری سبک های تفکر نظریه خودگردانی ذهنی کارکردهای سبک های تفکر عناصر عمده در تفکر از…

  • تحقیق بررسی ابعاد حقوقی بیمه حمل و نقل دریایی كالا و مقایسه تطبیقی با انگلستان

    تحقیق بررسی ابعاد حقوقی بیمه حمل و نقل دریایی كالا و مقایسه تطبیقی با انگلستان تحقیق بررسی ابعاد حقوقی بیمه حمل و نقل دریایی كالا و مقایسه تطبیقی با انگلستان ماهیت حقوقی بیمه خصوصیات بیمه حمل و نقل دریایی میزان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجربه خشونت در دوران کودکی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجربه خشونت در دوران کودکی فصل دوم پایان نامه تجربه خشونت در دوران کودکی مبانی نظری تجربه خشونت در دوران کودکی پیشینه تحقیق تجربه خشونت در دوران کودکی پیشینه پژوهش تجربه خشونت در دوران کودکی پیشینه…

  • مبانی نظری ارائه چارچوب برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در سازمانهای ایران

    مبانی نظری ارائه چارچوب برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در سازمانهای ایران مبانی نظری رایانش ابری در سازمان برنامه ریزی منابع سازمان ابری برنامه ریزی استراتژیک با رایانش ابری مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمان ابری مبانی نظری برنامه ریزی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تغییر حسابرس

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تغییر حسابرس مبانی نظری تغییر حسابرس پیشینه تغییر حسابرس مبانی نظری و پیشینه پژوهش تغییر حسابرس پیشینه تحقیق تغییر حسابرس فصل دوم پایان نامه تغییر حسابرس دانلود مبانی نظری تغییر حسابرس دانلود پیشینه پژوهش تغییر…

  • انعطاف پذیری در سیستمهای تولید : یک رابطه و رویکرد پویا

    انعطاف پذیری در سیستمهای تولید : یک رابطه و رویکرد پویا انعطاف پذیری در سیستمهای تولید یک رابطه و رویکرد پویا رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده در این مقاله، ما فرض می کنیم که انعطاف پذیری در یک سیستم…

  • پاورپوینت اعتماد به نفس و اصول سی ‌گانه آن

    پاورپوینت اعتماد به نفس و اصول سی ‌گانه آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول سی ‌گانه اعتماد به نفس جهت رشته روانشناسی در قالب 51 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت تحقیق درباره اشعه ماورا بنفش

    پاورپوینت تحقیق درباره اشعه ماورا بنفش پاورپوینت گزارش کار اسپکتروفتومتری پاورپوینت نتیجه گیری آزمایش پاورپوینت گزارش کار اندازه گیری غلظت یک یون به روش اسپکتروفتومتری پاورپوینت تفسير طيف uv رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیق درباره اشعه ماورا بنفشجهت…

  • نانو تکنولوژی در صنایع غذایی

    نانو تکنولوژی در صنایع غذایی نانوغذا صنایع غذایی نانوتکنولوژی نانو محصولات نقش نانو تکنولوژی در صنایع غذایی رفتن به سایت اصلی نانو تکنولوژی در صنایع غذایی   چکیده مطالعه حاضر مبحثی در خصوص کاربردها، خطرات، ایمنی غذا و وضعیت قانونمندی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 4 مطالعات اجتماعی هشتم - وظایف دولت

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 4 مطالعات اجتماعی هشتم - وظایف دولت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 4 مطالعات اجتماعی هشتم - وظایف دولت به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 6 اسلاید و با فرمت…

  • روشها و الگوریتمهای خوشه بندی و خوشه بندی فازی

    روشها و الگوریتمهای خوشه بندی و خوشه بندی فازی دانلود پایان نامه خوشه بندی دانلود پایان نامه خوشه بندی فازی روشهای خوشه بندی الگوریتمهای خوشه بندی فازی کلاسترینگ کلاسترینگ فازی روشها و الگوریتمهای خوشه بندی و خوشه بندی فازی رفتن…

  • دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1

    دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 پاورپوینت درس حسابداری میانه 1 پاورپوینت جامع حسابداری میانه پاورپوینت برای درس حسابداری میانه 1 پاورپوینت کتاب حسابداری میانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 جهت رشته حسابداری 360 اسلاید…

  • دانلود تحقیق تناسب با خود پنداره ایده آل با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تناسب با خود پنداره ایده آل با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تناسب با خود پنداره ایده آل با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پروپوزال ارزیابی کارکرد و درجه بندی صندوق های سرمایه گذاری طبق شاخصهای متفاوت

    پروپوزال ارزیابی کارکرد و درجه بندی صندوق های سرمایه گذاری طبق شاخصهای متفاوت رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری پروپوزال رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران پروپوزال عملکرد صندوق های سرمایه گذاری…

  • پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

    پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی پاورپوینت فرهنگ سازمانی و ارزش های اخلاقی پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه…

  • تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری

    تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری پایان نامه محاسبات ابری doc پایان نامه ارشد رایانش ابری پایان نامه کارشناسی ارشد رایانش ابری دانلود پایان نامه رایانش ابری پایان نامه امنیت در رایانش ابری شناسایی بدافزارها در محیط محاسبات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری 59 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری 59 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه راهبردهای یادگیری مبانی نظری راهبردهای یادگیری پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری پیشینه داخلی راهبردهای یادگیری پیشینه خارجی راهبردهای یادگیری پیشینه پژوهش راهبردهای یادگیری پیشینه نظری…

  • دانلود تحقیق معماری سیستم اطلاعاتی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق معماری سیستم اطلاعاتی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی معماری سیستم اطلاعاتی با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • دانلود تحقیق بازخورد آموزشی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بازخورد آموزشی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بازخورد آموزشی با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • پاورپوینت بررسی آینده پژوهی در شهرهای اسلامی

    پاورپوینت بررسی آینده پژوهی در شهرهای اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی آینده پژوهی در شهرهای اسلامی جهت رشته گوناگون در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت مدل جنبشی گازها

    پاورپوینت مدل جنبشی گازها پاورپوینت سرعت گازها پاورپوینت گازهای آرمانی پاورپوینت چگالی گاز کامل پاورپوینتفرمول مسافت آزاد میانگین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدل جنبشی گازها جهت رشته فیزیک در قالب 30 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مقایسه مدل های المان محدود و شبکه عصبی مصنوعی در یک تیر لایه لایه تلسکوپی هوشمند

    مقایسه مدل های المان محدود و شبکه عصبی مصنوعی در یک تیر لایه لایه تلسکوپی هوشمند شبکه‌ی عصبی مصنوعی سازه‌های مرکب لایه لایه‌ی هوشمند خاصیت پیزوالكتریسیته مكانیزم به‌كار اندازنده‌ی محوری مدل المان محدود مقایسه مدل های المان محدود و شبکه…

  • دانلود پاورپوینت طرح برگزیده مسابقه هتل در مشهد

    دانلود پاورپوینت طرح برگزیده مسابقه هتل در مشهد پاورپوینت طرح برگزیده مسابقه هتل در مشهد پاورپوینت بهترین طرح های مسابقه ی هتل مشهد پاورپوینت بهترین طرح های هتل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح برگزیده مسابقه هتل در مشهد…

  • بررسی غرر و مفاهیم مشابه آن با بیان آرا فقها امامیه و شافعی

    بررسی غرر و مفاهیم مشابه آن با بیان آرا فقها امامیه و شافعی غرر در فقه غرر در فقه امامیه غرر در فقه شافعی مفاهیم مشابه غرر غرر در عرف جاهليّت غرر در عرف زمان حاضر مهم ترين تفاوت‏هاي غرر…

  • نظریه خودگردانی ذهنی در سبک های تفکر

    نظریه خودگردانی ذهنی در سبک های تفکر نظریه های سبک های تفکر سبک های تفکر در آموزش سبک های تفکر در ارزشیابی شکل گیری سبک های تفکر نظریه خودگردانی ذهنی کارکردهای سبک های تفکر عناصر عمده در تفکر از نظر…

  • پاورپوینت درس کلیله و دمنه 1

    پاورپوینت درس کلیله و دمنه 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با درس کلیله و دمنه 1 جهت رشته ادبیات در قالب 166 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • ارائه مدلی برای سنتز ترکیبات نوینی پیریمیدو پیرانو پیران

    ارائه مدلی برای سنتز ترکیبات نوینی پیریمیدو پیرانو پیران تهیه مشتقات نوینی پیران و پیریمیدین سنتز مشتقات پیران و پیریمیدین تهیه مشتقات نوینی از پیران و پیریمیدین سنتز تركیبات پیرانو پیران و پیرانو پیریمیدین پایان نامه سنتز تركیبات پیرانو پیران…

  • پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور BJT

    پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور BJT دانلود پاورپوینت ترانزیستور دانلود پاورپوینت ترانزیستور BJT دانلود پاورپوینت ترانزیستور دوقطبی دانلود پاورپوینت ترانزیستور پیوندی دوقطبی دانلود پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور BJT رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور BJT…

  • شناخت ویژگی های محله ی افغان آباد جهت بهسازی و توانمندسازی محله با تکیه بر توانایی ها و امکانات ساکنین آن

    شناخت ویژگی های محله ی افغان آباد جهت بهسازی و توانمندسازی محله با تکیه بر توانایی ها و امکانات ساکنین آن کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی توانمندسازی سکونتگاه های…

  • پرسشنامه ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار

    پرسشنامه ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار پرسشنامه تدوین استراتژی پرسشنامه تدوین استراتژی swot پرسشنامه تدوین استراتژی به روش swot پرسشنامه نمونه استراتژی تدوین شده پرسشنامه تدوین استراتژی سازمان و…

  • پاورپوینت اصول مدیریت استراتژیک سازمان های ورزشی با استنباط از تجزیه و تحلیلSWOT

    پاورپوینت اصول مدیریت استراتژیک سازمان های ورزشی با استنباط از تجزیه و تحلیلSWOT کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت اصول مدیریت استراتژیک سازمان های ورزشی با استنباط از تجزیه و تحلیل swot اصول مدیریت استراتژیک سازمان های ورزشی با استنباط از…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی احساس پیوستگی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی احساس پیوستگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه احساس پیوستگی مبانی نظری احساس پیوستگی پیشینه تحقیق احساس پیوستگی پیشینه داخلی احساس پیوستگی پیشینه خارجی احساس پیوستگی پیشینه پژوهش احساس پیوستگی پیشینه نظری احساس پیوستگی ادبیات…

  • بررسی و مقایسه طرح ساختاری-راهبردی در ایران با نمونه های کشورهای دیگر

    بررسی و مقایسه طرح ساختاری-راهبردی در ایران با نمونه های کشورهای دیگر مقایسه طرح ساختاریراهبردی در ایران و جهان طرح های ساختاری راهبردی الگو و طراحی برنامه ریزی شهری در جهان ارزیابی فرآیند تهیه طرح های ساختاری راهبردی بررسی سیر…