مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع شانزدهمین  مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مروری بر تاریخچه تفکر و ایده مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

تفکر مديريت ارتباطات با مشتری ، ايده جديدی نيست. از زمان انسان‌های غارنشين، اين انتخاب در پيش روی مشتريان قرار داشته که تير و کمان‌های خود را از کدام فروشنده خريداری نمايند. اين انتخاب به تجربه مشتريان از روابط قبلی با فروشندگان مختلف بستگی دارد. به طور طبيعی، فروشنده‌ای انتخاب می‌شود که روابط بهتری با مشتريان داشته و تعاملات قبل، حين و پس از فروش را به نحو مطلوب‌تری با مشتريان به انجام برساند. از نظر تاريخي، تا قبل از انقلاب صنعتي، تجارت و بازرگاني بيشتر، رابطه محور بوده است (واینر  2001). پس از انقلاب صنعتي زماني كه توليد انبوه با روش‌هاي جديد به سرعت رشد كرد و مصرف انبوه رخ نماياند، واسطه ها در زنجيره توزيع قدرتمندتر شده، رابطه سنتي بين توليدكنندگان و مشتريان از هم گسسته شد. در نتيجه توزيع در سطح گسترده جغرافيايي پديدار شد كه خود نياز به توزيع و بازاريابي انبوه را به همراه داشت. اين روند در شرايطي كه تقاضا بيش از عرضه بود، ضامن سودآوري بسياري از شركت‌ها تلقي مي شد. 

 

 

بر اساس ديدگاه بازاريابي مبادله، صرفنظر از اينكه مشتري قديمي‌باشد يا جديد برنامه‌هاي بازاريابي به گونه اي طراحي مي شدندكه بتوانند مبادله توليدات و كالاها را تسهيل كنند. همه اين عوامل دست به دست هم دادند، تا بيشترين تمركز بر بحث مبادله اعمال شود. در نتيجه، تمام تلاش‌ها در جهت افزايش دفعات و مقدار خريد مشتري بود، كه اين امر موجب صرف بودجه بسيار اندكي براي ايجاد رابطه پايدار و با ثبات با مشتريان قديمي شده بود. در اين مقطع قيمت به عنوان يك بحث مهم جلوه گر شده، و بازاريابان سعي مي‌كردند به طور متوالي خريداران را به خريد مجدد تشويق كنند. بدون توجه به اينكه آيا هر يك از خريداران از قبل خريدي انجام داده است يا خير. در اين وضعيت، رقابت اصلي بر حفظ ارائه خدمات و توسعه محصول به مشتري و تسهيل خريد مشتري بود نه حفظ و نگهداري رابطه با مشتريان موجود. 

 

 

با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پيشي گرفتن تمركز بر روي روابط به جاي تمركز بر روي مبادله هستيم (کاتلر  1999). در وضعيت جديد بازاريابي انبوه كارايي چنداني نداشته و از سودآوري كمتري برخوردار است. در شرايطي كه ميزان عرضه زياد است و بيشتر بازارها در مرحله بلوغ به سر مي برند، مشتريان جديد به سختي يافت مي شوند. علاوه بر اين اعلام شده است كه كسب يك مشتري جديد حدود 6 الي 9 برابر حفظ مشتريان قبلي هزينه در بر خواهد داشت (پیپرز و روگرس  1993). بنابراين، نياز مبرم به نگهداري مشتريان فعلي بشدت در شركت‌ها و بنگاه‌ها احساس مي‌شود. بر اساس ديدگاه بازاريابي ارتباط با مشتري، رابطه بين طرفين مبادله، هسته اصلي پديده بازاريابي قرار مي‌گيرد. در اين ديدگاه خريدهاي مستمر و فرصت‌هاي فروش مجدد، از طريق مديريت مناسب روابط پيگيري می‌شود (ریچلد و ریگبوی  2002). 

 

 

 

 

مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

اصولاً طراحی و پیاده سازی CRM نیازمند ملاحظات متعددی است که موارد زیر برخی از مهمترین آنهاست. 

    یکپارچه نمودن سیستم‌های front-end با فرآیند داده کاوی back- office به منظور رسیدن به دیدگاه مشتری. 

 

    ایجاد یک انبار داده مرکزی برای داده‌های جدید و قدیم، داده کاوی و تجزیه و تحلیل آن، ایجاد مدل‌های داده متفاوت برای ارائه راه کار، استاندارد نمودن فرمت داده‌ها برای کاهش پیچیدگی و استفاده نمودن از داده‌های با کیفیت بالا

 

    اتوماسیون فرآیند تصمیم گیری، نظارت واریانس‌ها در رفتار مشتری. 

 

    استفاده از تجزیه و تحلیل خوشه ای برای کشف چشم اندازهای مشتریان جدید

 

    ساخت، آزمایش و بکارگیری مدل‌های تحلیل

 

•    تعریف روشن و قابل اندازه گیری از اهداف کسب و کار برای هر مرحله•    سنجش رضایت مشتری
•    تجزیه و تحلیل پایگاه داده مشتری
•    ترفیع وفاداری مشتری برای افزایش سودآوری و تعیین نیازها و فرصت‌های مشتری
•    پیشنهاد سطح خدمت رسانی مشابه به مشتری از طریق کانال‌ها (تامپسون 2006). 

 

اما استفاده از همه این ملاحظات در طراحی و پیاده سازی سیستم‌ها زمانی ممکن است که فعالیت طراحی در بستر یک مدل مفهومی انجام شود. در واقع این مدل‌ها شکل انتزاعی از واقعیت تعامل و ارتباط بین مؤلفه‌های مختلف استراتژی، فرآیند یا فلسفه CRM در یک سازمان می‌باشد. در این قسمت برخی از مدل‌های مفهومی مطرح را بررسی می کنیم. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-2- مدیریت ارتباط با مشتری    5
2-2-1- مروری بر تاریخچه تفکر و ایده CRM    5
2-2-2- فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری    6
2-2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری    7
2-2-4- اهداف CRM    10
جدول 2-1- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف    11
2-2-5- مزایاي ارتباط با مشتري    12
جدول 2-2- مزایاي مدیریت ارتباط با مشتري    12
2-2-6- مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان    13
2-2-7- انواع سیستم‌هاي CRM    13
2-2-8- CRM عملیاتی    14
جدول 2-3- ابعاد فن آوریهای CRM عملیاتی در بخشهای سازمانی    15
2-2-9- CRM تحلیلی    16
2-2-10- CRM تعاملی    18
شکل 2-1- مدل ارتباط انواع CRM از دیدگاه فن آوری فیلیپس و بالتزان    19
2-2-11- مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-2-11-1- مدل تعالی شرکتهای برتر (LIC)    20
شکل 2-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری LIC    21
2-2-11-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    21
شکل 2-3- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    22
2-2-11-3- مدل استراتژی CRM    22
شکل 2-4- مدل استراتژی CRM    23
2-2-11-4- مدل چرخه حیات CRM    23
جدول 2-4- مراحل CRM مطابق مدل چرخه حیات CRM    23
2-2-11-5- مدل سوئیفت    24
2-2-12- عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان    25
2-2-12-1- فرآیندها    25
2-2-12-2- عامل انسانی    26
2-2-12-3- تکنولوژی    29
2-3- کیفیت ارتباط    33
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    33
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    33
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    35
2-3-3-1- ميزان خريد    35
2-3-3-2- ارتباط مستمر    36
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     36
2-3-4- انواع مشتری    38
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    38
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    40
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    40
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    41
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    42
2-4- ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-1-  مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-2- طول عمر مشتری    43
2-4-3- مدیریت طول عمر مشتری    44
2-4-4- ارزش طول عمر مشتری    45
2-4-5- کاربردهای ارزش طول عمر مشتری    46
2-4-6- روش‌های متداول محاسبه CLV    46
2-4-7- محاسبه CLV از دید مشتری    49
2-4-8- ارتباط بین RQ و CLV    50

 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات بانک با مدل systra-sq

    پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات بانک با مدل systra-sq پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات بانک پرسشنامه کیفیت خدمات بانکی دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات سروکوال دانلود نمونه پرسشنامه سروکوال دانلود پرسشنامه استاندارد سروکوال دانلود نمونه پرسشنامه سروکوال پرسشنامه کیفیت خدمات پاراسورامان پرسشنامه رایگان…

  • پایان نامه بررسی کمال گرایی و نظریه های مربوط به آن

    پایان نامه بررسی کمال گرایی و نظریه های مربوط به آن کلمات کلیدی : ابعاد کمال گرایی انواع کمال گرایی پایان نامه کمال گرایی نظریه های کمال گرایی عوامل موثر بر کمال گرایی رویکردهای مربوط به کمال گرایی نظریه هورنای…

  • پاورپوینت توسعه پایدار بخش ساختمان با حفظ منابع انرژی

    پاورپوینت توسعه پایدار بخش ساختمان با حفظ منابع انرژی دانلود پاورپوینت توسعه پایدار بخش ساختمان با حفظ منابع انرژی پاورپوینت راههای حفظ منابع انرژی پاورپوینت راهکارهای حفظ منابع انرژی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توسعه پایدار بخش ساختمان با…

  • پاورپوینت انواع مطالعات اپیدمیولوژیک (توصیفی و تحلیلی)

    پاورپوینت انواع مطالعات اپیدمیولوژیک (توصیفی و تحلیلی) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع مطالعات اپیدمیولوژی با مثال جهت رشته آموزشی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • بررسی جرم محاربه در فقه و قانون مجازات اسلامی سال 92

    بررسی جرم محاربه در فقه و قانون مجازات اسلامی سال 92 محاربه در قانون مجازات اسلامی 1392 محاربه در قانون مجازات اسلامی جدید مجازات محاربه چیست تعریف محاربه جرم محاربه ارکان جرم محاربه جرم محاربه در قانون جدید دانلود پایان…

  • پاورپوینت تشریح مبحث ED

    پاورپوینت تشریح مبحث ED رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشریح مبحث ED جهت رشته صنایع در قالب 78 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پس از به وجود آمدن…

  • تحقیق در مورد تعریف فرار

    تحقیق در مورد تعریف فرار تعرف فرار فرار فرار کودکان فرار از خانه فراری اقسام فرار تحقیق در مورد فرار فرار از منزل دختر فراری رفتن به سايت اصلي تعريف فرار فرار به فرانسه Evasion و به انگليسي Runaway گفته…

  • دانلود پاورپوینت طرح بهداشت ایمنی و محیط زیست

    دانلود پاورپوینت طرح بهداشت ایمنی و محیط زیست پاورپوینت طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت پاورپوینت محیط زیست پاورپوینت درمورد بهداشت ایمنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح بهداشت ایمنی و محیط زیست جهت رشته بهداشت و محیط زیست…

  • پاورپوینت حرفه مندی و اخلاق حرفه ای

    پاورپوینت حرفه مندی و اخلاق حرفه ای پاورپوینت حرفه مندی پاورپوینت در مورد اخلاق حرفه ای پاورپوینت اخلاق حرفه ای پاورپوینت تاریخچه اخلاق حرفه ای پاورپوینت اهمیت اخلاق حرفه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حرفه مندی و اخلاق…

  • دانلود پاورپوینت مدل های کسب و کار الکترونیک

    دانلود پاورپوینت مدل های کسب و کار الکترونیک پاورپوینت کسب و کار الکترونیک پاورپوینت روش های کسب و کار الکترونیک پاورپوینت شیوه های کسب درآمد الکترونیک پاورپوینت در مورد شیوه های کسب درآمد الکترونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت مفاهیم یادگیری اجتماعی

    پاورپوینت مفاهیم یادگیری اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم یادگیری اجتماعی جهت رشته روانشناسی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     آلبرت بندورا در ۴ دسامبر ۱۹۲۵…

  • پاورپوینت معماری مدرنیسم

    پاورپوینت معماری مدرنیسم دانلود پاورپوینت مدرنیسم پاورپوینت معماری مدرنیسم پاورپوینت در مورد مدرنیسم دانلود پاورپوینت سبک مدرنیسم پاورپوینت انواع سبک های معماری مدرن پاورپوینت معماران معروف سبک مدرن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مدرنیسم جهت رشته معماری در…

  • گزارش کار آموزی رشته کامپیوتر با عنوان شبکه و نگهداری از سخت افزار سیستم

    گزارش کار آموزی رشته کامپیوتر با عنوان شبکه و نگهداری از سخت افزار سیستم هدف از برپاسازی شبکه چیست ؟ برای طراحی یک شبکه باید از کجا شروع کرد؟ مدلهای شبکه توپولوژی شبکه نگهداری از سخت افزار سیستم دانلود گزارش…

  • تحقیق کامل در مورد مهارت های هیجانی

    تحقیق کامل در مورد مهارت های هیجانی ابعاد هیجان ابعاد مهارت های هیجانی نظریه های مهارت های هیجانی مدل مهارت‌های هيجاني گلمن مدل مهارت‌های هيجاني بار-آن رفتن به سايت اصلي هدف از این نوشتار تحقیق کامل در مورد مهارت های…

  • استراتژیهایی برای تجزیه و تحلیل اپی ژنوم

    استراتژیهایی برای تجزیه و تحلیل اپی ژنوم استراتژیهایی برای تجزیه و تحلیل اپی ژنوم رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمهچکیده ژنوم یوکاریوتی درون نوکلئوزوم قرار دارد، که واحد پایه کروماتین را شکل میدهد و به طور فیزیولوژیکی از  DNA درون…

  • پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش

    پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش پایان نامه erp عوامل کلیدی موفقیت erp پیاده سازی موفق erp در سازمان پایان نامه برنامه ریزی منابع سازمانی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی…

  • فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی

    فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی کلمات کلیدی : مبانی نظری طلاق عاطفی پیشینه تحقیق طلاق عاطفی پیشینه تحقیق در مورد طلاق عاطفی پیشینه داخلی طلاق عاطفی پیشینه خارجی طلاق عاطفی پیشینه پژوهش طلاق عاطفی پیشینه نظری طلاق عاطفی ادبیات…

  • پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی عمومی با عنوان افکار عمومی

    پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی عمومی با عنوان افکار عمومی متقاعدسازی نقش و کارکرد تبلیغ دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی عمومی با عنوان افکار عمومی خرید پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی عمومی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری…

  • پاورپوینت جامعه شناسی برند ورزشی؛ از خلق تا زوال

    پاورپوینت جامعه شناسی برند ورزشی؛ از خلق تا زوال کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی جامعه شناسی برند ورزشی؛ از خلق تا زوال بررسی جامعه شناسی برند ورزشی جامعه شناسی برند ورزشی برند ورزشی جامعه شناسی برند انرژی یک برند تمایز…

  • پیش بینی میزان انطباق رفتار مدیران با سبک رهبری معنوی از طریق نمره فاصله قدرت

    پیش بینی میزان انطباق رفتار مدیران با سبک رهبری معنوی از طریق نمره فاصله قدرت فاصله قدرت در سازمان فاصله قدرت هافستد شاخص فاصله قدرت سبک رهبری معنوی پیش بینی سبک رهبری معنوی رابطه فاصله قدرت و سبک رهبری معنوی…

  • دانلود پاورپوینت معماری کبوتر خانه

    دانلود پاورپوینت معماری کبوتر خانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری کبوتر خانه جهت رشته معماری در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       کبوترخانه، کفترخان، برج کبوتر، ورده…

  • پاورپوینت پیشینه حسابرسی (فصل سوم کتاب فلسفه حسابرسی حساس یگانه)

    پاورپوینت پیشینه حسابرسی (فصل سوم کتاب فلسفه حسابرسی حساس یگانه) پاورپوینت پیشینه حسابرسی (فصل سوم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه) پاورپوینت فصل سوم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه با عنوان پیشینه حسابرسی پاورپوینت پیشینه حسابرسی پاورپوینت فصل سوم…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری روانشناختی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری روانشناختی مبانی نظری تاب آوری روانشناختی پیشینه تاب آوری روانشناختی دانلود مبانی نظری تاب آوری روانشناختی پیشینه تحقیق تاب آوری روانشناختی ادبیات نظری تاب آوری روانشناختی فصل دوم پایان نامه تاب آوری روانشناختی…

  • نقش حسابرسی عملکرد در ارزیابی اقتصادی،کارآیی و اثر بخشی عملیات سازمانی

    نقش حسابرسی عملکرد در ارزیابی اقتصادی،کارآیی و اثر بخشی عملیات سازمانی حسابرسی عملکرد اثر بخشی عملیات سازمانی نقش حسابرسی عملکرد در ارزیابی اقتصادی نقش حسابرسی عملکرد در ارزیابی اقتصادی،کارآیی و اثر بخشی عملیات سازمانی دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان…

  • پاورپوینت چگونگی اخذ تصمیم برای حل مسأله

    پاورپوینت چگونگی اخذ تصمیم برای حل مسأله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چگونگی اخذ تصمیم برای حل مسأله جهت رشته آموزشی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوينت درس و کتاب مديريت رفتار سازمانی

    پاورپوينت درس و کتاب مديريت رفتار سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس و کتاب مديريت رفتار سازمانی جهت رشته مديريت قالب 306 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • دانلود تحقیق در مورد مبانی نظری مبحث پرخاشگری docx

    دانلود تحقیق در مورد مبانی نظری مبحث پرخاشگری docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری مبحث پرخاشگری با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • دانلود پاورپوینت دوپینگ در ورزش

    دانلود پاورپوینت دوپینگ در ورزش پاورپوینت در مورد دوپینگ پاورپوینت دوپینگ و ورزش پاورپوینت آشنایی با دوپینگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دوپینگ در ورزش جهت رشته تربیت بدنی در 24 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • پاورپوینت بررسی تئوری حسابداری از یک نمای کلی

    پاورپوینت بررسی تئوری حسابداری از یک نمای کلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی تئوری حسابداری از یک نمای کلی جهت رشته حسابداری در قالب 50 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت CPM مرتبط با درس ارائه طرح و توسعه

    پاورپوینت CPM مرتبط با درس ارائه طرح و توسعه پاورپوینت CPM مرتبط با درس ارائه طرح و توسعه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت CPM مرتبط با درس ارائه طرح و توسعه به تعداد 45 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و…

  • پرسشنامه تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی

    پرسشنامه تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی پرسشنامه اخلاق حرفه اي پرسشنامه اخلاق حرفه ای کادوزیر پرسشنامه اخلاق حرفه ای مدیران پرسشنامه اخلاق حرفه ای پرسشنامه استاندارد اخلاق حرفه ای مدیران پرسشنامه استاندارد اخلاق حرفه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری در دختران نوجوان 66 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری در دختران نوجوان 66 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری پرخاشگری پیشینه پرخاشگری دانلود مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات نظری پرخاشگری فصل دوم پایان نامه پرخاشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری…

  • دانلود پاورپوینت تاسیسات و زیرساخت های شهر

    دانلود پاورپوینت تاسیسات و زیرساخت های شهر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاسیسات و زیرساخت های شهر جهت رشته معماری در 34 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در…

  • دانلود پاورپوینت نمای خشک جهت

    دانلود پاورپوینت نمای خشک جهت دانلود پاورپوینت نمای خشک پاورپوینت درمورد نمای خشک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمای خشک جهت رشته معماری در 52 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • ارزیابی عملکرد شهرداری و شاخص های شهری آن برای مدیریت شهری

    ارزیابی عملکرد شهرداری و شاخص های شهری آن برای مدیریت شهری ارزیابی عملکرد شهرداری پایان نامه ارزیابی عملکرد شهرداری شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری ها سیستم های ارزیابی عملکرد در شهرداری ها پیشینه ارزیابی عملکرد…