مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع چهاردهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

سیر تحول فناوری مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

 
در طی چند سال اخیر، ئمتعاقب رشد انفجاری و روزافزون حوزه فعالیت های سازمانی و فناوری اطلاعات، سیستم های CRM نیز روزبه روز تکامل یافته و بر اساس مقتضیات، سازمان ها مسلح به قابلیت های جدید تر و متنوع تری شده اند. این موج از آنجا آغاز گردید که در اواخر دهه 1980 میلادی به تدریج فراگیرشدن سیستم های، برخی شرکت های نرم افزاری که به ارایه محصولات کاربردی سازمان ها (سیستم های برنامه ریزی تولید، اتوماسیون اداری و…) می پرداختند، به فکر خودکارسازی فرآیندهای مربوط به ارتباط با مشتریان افتاده و در این زمینه و بخش های مربوط به آن (بازاریابی، فروش و خدمات پشتیبانی) نسبت به ارایه یک راه حل نرم افزاری اقدام کنند(ناظمی، گرجی ،1391).در نمونه ها و نسل های اولیه این نرم افزارها، به استانداردسازی و خودکارکردن بخشی از فرآیندهای کاری در خصوص فروش و خدمات و پشتیبانی پرداخته بود. از جمله معروف ترین سیستم های نرم افزاری که بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده بودند، می توان به سبیل  و کایفای  اشاره نمود.

 

 

رفته رفته نرم افزارهای مذکور در بازار کارایی خود را ثابت کردند که نتیجه آن تثبیت موقعیت این سیستم ها بود. این محصولات، اغلب سازمان ها را ملزم می کردند تا روش های عملیاتی خود را با استفاده از ابزارها و روش های تعبیه شده در آنها تغییر دهند. این سیستم های اولیه که بر پایه معماری خدمت دهنده ـ خدمت گیرنده  بودند، در شبکه های داخلی سازمان ها استقرار یافته و سازمان ها و مشتریان را ملزم می-کردند تا با توجه به استانداردها و جریان های کاری تعریف شده در سیستم، فعالیت ها و روش های کاری خود را تغییر دهند. 

 

 

 

در ادامه برخی از ویژگی های این سیستم ها آورده شده است:
• ایجاد استانداردها، دستورالعمل ها و رویه های فروش و پشتیبانی و خدمات به مشتریان
• خودکارسازی جریان کارها و فعالیت ها در بخش های فروش و پشتیبانی، البته به صورت محدود و نه  به طور کامل.
• بنیان گذاری فرهنگ برخورد با این گونه سیستم ها در سازمان ها و در بین مدیران، همچنین تعدیل کردن مقاومت آنها در برابر پذیرش این گونه سیستم ها.
• هدایت سازمان به سوی کاربرد ابزارهای ساده ارتباط با مشتریان با سازمان (نظیر تلفن، نمابر و…)، همچنین بسترسازی ارتباط و ادغام آنها با سیستم های CRM

 

 

 

در همین زمان گروه های تحقیق و توسعه شرکت های مطرح نرم-افزاری در حال مطالعه جهت گسترش و بهبود سیستم های فوق بودند و نتیجه تلاش آنها ارایه محصولات پیچیده تر و تکامل -یافته تر با استفاده از بانک های اطلاعاتی و سیستم های عامل متنوع تر بود. قابل توجه است که در همه این محصولات رفته رفته توجه خاصی به قابلیت فراهم کردن اطلاعات مؤثر در تصمیم گیری مدیران لحاظ می شد.در سال های 1980 تا اوایل1990 میلادی با وجود محدودیت های متعدد، این سیستم ها توانستند موفقیت ها و جذابیت هایی را در بازار به دست آورند و پس از این سال ها به سوی توسعه کارکردی و عملیاتی خود، همچنین بخش بزرگ تری از فعالیت های سازمانی پیش رفتند. هم اکنون حساب های مالی مشتریان، اطلاعات بازاریابی و انبار، ارتباط با بانک های اطلاعاتی گوناگون و قابلیت های متعدد، دیگر مواردی است که در این سیستم ها به-عنوان ویژگی ها و قابلیت های پایه ای و اولیه لحاظ می شود.

 

 

 

علاوه بر مزیت هایی که نسل جدید سیستم های  CRM برای ارایه دهندگان و مشتریان این سیستم ها به همراه دارد، قابلیت استفاده از بانک های اطلاعاتی مشترک و وسیع-تر(نگهداری اطلاعات مشتریان و سازمان در یک بانک اطلاعات مرکزی و استفاده چند جانبه از آن) که از ورود چند باره اطلاعات و صرف هزینه های هنگفت نگهداری اطلاعات در بانک-های اطلاعاتی مختلف و جزیره ای جلوگیری می کند و یکپارچگی اطلاعات و گزارش گیری را به دنبال دارد، خود یک مزیت ایده ال محسوب می شود.عامل دیگری که در دهه1990 میلادی روند تکامل سیستم های  CRMرا تحت تأثیر قرار داد، ظهور و معرفی سیستم های برنامه-ریزی منابع انسانی(ERP)  و بانک های اطلاعاتی جدید بود.سیستم هایERP که امروزه موقعیت خود را در سازمان ها تثبیت کرده اند، ارتباط تنگاتنگی با سیستم های CRM دارند، به طوری که امروزه CRM را یکی از اجزای ضروری و جدایی ناپذیر این سیستم ها  می دانند. 

 

 

روند این حرکت به گونه ای بوده که سیستم های این سیستم ها می دانند. روند این حرکت به    گونه ای  بوده که سیستم هایERP یا دارای بخش خاصی  در درون خود بنامد  CRMهستند، یا حداقل با یکی سیستم مجزای CRM، مرتبط  بوده و تبادل اطلاعات می کنند. امروزه در یک سازمان مدرن، اطلاعات مشتریان که از قسمت های مختلف CRM حاصل می-شود (مانند اطلاعات مربوط به حساب، اعتبار، انبار، کالا و…)، به قسمت های مرتبط در سیستم ERP (قسمت مالی حساب مشتریان، اعتبارات، انبار، تولید و…) انتقال یافته و از این طریق قسمت های مختلف این دو سیستم با یکدیگر در تعامل بوده و مکمل یکدیگر می شوند.لازم به ذکر است که در حال حاضر سیستم هایERP دارای حداقل کار کردها و قابلیت های یک CRM در درون خود هستند، لیکن سازمانی که با مشتریان بسیاری ارتباط داشته یا نقش ارتباط با مشتری در  بخش های بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی برای آن مهم است، اقدام به استقرار یک سیستم CRM مجزا (در راستای کسب قابلیت های بیشتر) اما مرتبط و سازگار باERP می کند.سیستم های اولیه CRM که در دهه های 1980و1990 میلادی رایج بودند، اگر چه موجب بهبود     فرآیند های سازمان در بخش های مختلف شده بودند، اما هنوز مسایل سازمان را به خوبی کنترل و مدیریت نمی کردند و قابلیت های مورد انتظار را پوشش نمی-داد. از این رو، در همین زمان بود که ارایه دهندگان CRM اقدام به توسعه دستاوردهای خود بر پایه قابلیت های اینترنت نمودند.

 

 

 

با آن که قابلیت های مبتنی بر شبکه و اینترنت، فرصت های زیادی را برای تأمین کنندگان این سیستم ها به ارمغان آورد، اما از طرف دیگر چالش هایی همچون تطابق و تغییر معماری نرم افزارها بر پایه قابلیت شبکه وب1 و یکپارچه سازی و ادغام این سیستم ها را در این سطح به دنبال داشت.رفته رفته معماری خدمت دهنده گیرنده جای خود را به معماری تحت وب2 بخشید و در سازمان ها رواج یافت که از جمله مزایای آن می توان به فراهم نمودن بستر های ارتباطی متنوع، انتقال اطلاعات از روش های مختلف، با سرعت و امنیت بالا و از هر محل جغرافیایی اشاره نمود.با ظهور شبکه ها و آگاهی سازمان ها از مزایای نرم-افزارهای مبتنی بر وب، تحولی بنیادینی در ساختار این گونه از نرم افزارها به وجود آمد. در نتیجه آن، ناگهان قواعد استفاده از فناوری به طور اساسی تغییر کرد. به این صورت که تا آن زمان،  CRMابزاری جهت بهبود فعالیت های محیط داخلی سازمان بود، اما ناگهان با استفاده از قابلیت های مذکور، تبدیل به فضایی شد کهبه خدمت گیرندگان محیط بیرونی سازمان اجازه    می داد تا در زمینه خرید و جستجوی اقلام اطلاعاتی یا محصول در اینترنت و ایجاد ارتباط با سازمان و افراد دیگر، تسهیلات بهتری در اختیار داشته باشند. در این هنگام بود که سازمان ها دیگر نمی توانستند از مزایای CRM تحت وب چشم پوشی کنند و به سمت آن هجوم آوردند.

 

 

همان طور که اشاره شد، امکان انتقال اطلاعات از راه های مختلف، یکی از ویژگی های سیستم های تحت وب است که باعث محبوبیت آنها شده است. با این رویکرد ابزارها و راه های ارتباطی، کلید هرگونه ارتباط موفقیت آمیز با مشتریان هستند که از جمله آنها می توان به: محیط گفتگو، پست الکترونیک، صفحات وب، فایل های صوتی و… اشاره کرد که به دنبال کاربرد آنها، مزایای توسعه فعالیت ها و ارتقای بهره وری سازمانی را شاهدیم. این ابزارها و راه های ارتباطی به نوبه خود باعث می شوند تا ارتباطات در سطوح و اشکال مختلفی همچون: ارتباط سازمان با سازمان (B2B )، سازمان با دولت و بالعکس (G2B/B2G )، سازمان با مشتری و بالعکس (C2B/B2C )، مشتری با مشتری (C2C ) میسر شود.
کاربرد این ابزارها و بسترهای ارتباطی، منجر به کاهش چشمگیر هزینه ها وکمک به بهبود فرآیند های سازمانی و تکامل ابعاد اطلاعات در سازمان می شود و در نهایت کلیه موارد فوق منجر به تسریع و تسهیل در چرخه بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی در سازمان خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

 

  • بررسی لزوم ساختار سرمایه و تاثیر ساختار سرمایه صنعت بر ارزش شرکت

    بررسی لزوم ساختار سرمایه و تاثیر ساختار سرمایه صنعت بر ارزش شرکت نسبت بدهی ساختار سرمایه بورس اوراق بهادار تهران تصمیمات تامین مالی شرکتها بررسی لزوم ساختار سرمایه تاثیر نسبت بدهی صنعت بر ارزش بازار شرکتها تاثیر ساختار سرمایه صنعت…

  • پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس هشتم مبحث می خواهم بسازم مناسب برای مطالعه آموزگاران

    پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس هشتم مبحث می خواهم بسازم مناسب برای مطالعه آموزگاران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس هشتم مبحث می خواهم بسازم مناسب برای مطالعه آموزگاران در قالب 11 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس اول ایمان

    پاورپوینت آموزه های الهی درس اول ایمان پاورپوینت درس اول ایمان دانلود پاورپوینت درس اول ایمان پاورپوینت درباره درس اول ایمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزه های الهی درس اول ایمان جهت رشته معارف اسلامی در قالب 12…

  • پاورپوینت تشکل‌ های کارگری در جمهوری اسلامی و مغایرت آن

    پاورپوینت تشکل‌ های کارگری در جمهوری اسلامی و مغایرت آن پاورپوينت تشکل های کارگری پاورپوينت در مورد تشکل های کارگری دانلود پاورپوينت تشکل های کارگری در جمهوری اسلامی دانلود پاورپوينت در مورد تشکل های کارگری رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • تحقیق در مورد دست برتری

    تحقیق در مورد دست برتری تحقیق دست برتری تعریف نظری دست برتری تعریف عملیاتی دست برتری نظریه های دست برتری رویکردهای دست برتری رفتن به سايت اصلي دانلود تحقیق کامل در مورد دست برتری        دست برتری به عنوان…

  • مبانی نظری مدیریت استراتژیک منابع انسانی در معاونت نیروی انسانی سازمان ناجا

    مبانی نظری مدیریت استراتژیک منابع انسانی در معاونت نیروی انسانی سازمان ناجا مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان ناجا مبانی نظری مدیریت استراتژیک منابع انسانی مبانی نظری مدیریت…

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش

    پرسشنامه ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت ‌دانش پرسشنامه استاندارد مدیریت ‌دانش پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد دانلود پرسشنامه فرهنگ سازمانی رابینز پرسشنامه فرهنگ سازمانی کامرون و کوئین پرسشنامه فرهنگ سازمانی دنیسون پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی مبانی نظری ذهن آگاهی پیشینه تحقیق ذهن آگاهی پیشینه داخلی ذهن آگاهی پیشینه خارجی ذهن آگاهی پیشینه پژوهش ذهن آگاهی پیشینه نظری…

  • بررسی ارتباط میان شرکت در فعالیتهای ورزشی و سلامت عمومی زنان شهرکهای منتخب سپاه و تفاوتهای یافته های تحقیق در هریک از مولفه های GHQ

    بررسی ارتباط میان شرکت در فعالیتهای ورزشی و سلامت عمومی زنان شهرکهای منتخب سپاه و تفاوتهای یافته های تحقیق در هریک از مولفه های GHQ فعالیت ورزشی منظم سلامت عمومی روانی شهر‌کهای منتخب سپاه تاثیر ورزش بر زنان تاثیر فعالیت…

  • پاورپوینت يادگيری تسلط ياب و مراحل آن

    پاورپوینت يادگيری تسلط ياب و مراحل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت يادگيری تسلط ياب و مراحل آن جهت رشته روانشناسی در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با سی تی اسکن

    دانلود پاورپوینت آشنایی با سی تی اسکن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سی تی اسکن جهت رشته پزشکی در 31 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقطع‌نگاری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری سازگاری دانلود مبانی نظری سازگاری پیشینه تحقیق سازگاری ادبیات نظری سازگاری فصل دوم پایان نامه سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری ادبیات و مبانی نظری سازگاری رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • تبیین رقابت های منطقه ای در تحولات اخیر سوریه با نظریه توازن قدرت در تحولات سوریه

    تبیین رقابت های منطقه ای در تحولات اخیر سوریه با نظریه توازن قدرت در تحولات سوریه کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه پایان نامه در مورد تحولات سوریه نقش…

  • استرداد مجرمین

    استرداد مجرمین استرداد مجرمین حقوق مجرمین دانلود مقاله استرداد مجرمین مراحل جستجوی گمشدگان بین‌المللی شرایط استرداد مجرمین رفتن به سایت اصلی استرداد مجرمین   استرداد مجرمین: مفهوم لغوی استرداد عبارت است از: بازگرداندن، تسلیم شدن و باز فرستادن، پس فرستادگی…

  • اثرات رنگ بر حافظه بچه های دبستانی

    اثرات رنگ بر حافظه بچه های دبستانی رنگ شناسی کودکان تاثیر رنگ بر حافظه كودكان ارزیابی اثرات رنگ بر حافظه دانش آموزان دبستانی اثرات رنگ بر حافظه بچه های دبستانی اثرات رنگ بر حافظه بچه های دبستانی دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری دکتر کرامت الله زیاری

    پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری دکتر کرامت الله زیاری دانلود پاورپوینت کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری زیاری پاورپوینت برنامه ریزی کاربری اراضی شهری دانلود پاورپوینت کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان فلسفه مدیریت و تاثیر برنامه ریزی و ارتباطات با کارکنان در آن

    پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان فلسفه مدیریت و تاثیر برنامه ریزی و ارتباطات با کارکنان در آن مدیریت زمان فلسفه مدیریت ارتباط با کارکنان برنامه ریزی در سازمان مدیریت تنش دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان…

  • شرط ضمان در عقود اذنی

    شرط ضمان در عقود اذنی ماهیت عقود اذنی شرط ضمان در عقود اذنی انعقاد شرط ضمان در عقود اذنی حكم شرط ضمان در عقود اذنی دانلود پایان نامه شرط ضمان دانلود پایان نامه عقود اذنی شرط ضمان مضارب از نگاه…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری سبک های دلبستگی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری سبک های دلبستگی کلمات کلیدی : مبانی نظری سبک دلبستگی مبانی نظری سبک های دلبستگی مقاله مبانی نظری سبک دلبستگی دانلود مبانی نظری سبک دلبستگی پیشینه سبک های دلبستگی پیشینه داخلی سبک های دلبستگی…

  • دانلود تحقیق ویژگی های شخصیت افراد و وابستگی به مواد مخدر با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ویژگی های شخصیت افراد و وابستگی به مواد مخدر با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ویژگی های شخصیت افراد و وابستگی به مواد مخدر با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد…

  • پرسشنامه تاثیر انگیزش بر توانمندسازی کارکنان

    پرسشنامه تاثیر انگیزش بر توانمندسازی کارکنان کلمات کلیدی : پرسشنامه انگیزش پرسشنامه انگيزش شغلي پرسشنامه سنجش انگیزش کارکنان پرسشنامه انگيزش کاري کارکنان پرسشنامه توانمندسازی کارکنان پرسشنامه توانمندسازی کارکنان اسپریتزر پرسشنامه استاندارد توانمندسازی کارکنان دانلود پرسشنامه توانمندسازی کارکنان رفتن به سایت…

  • دانلود تحقیق در مورد ویژگی های جمعیت شناختی  docx

    دانلود تحقیق در مورد ویژگی های جمعیت شناختی  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ویژگی های جمعیت شناختی با فرمت docx در قالب 9 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت آموزش تدریس مطالعات اجتماعی هشتم - خصوصيات دوران نوجوانی

    پاورپوینت آموزش تدریس مطالعات اجتماعی هشتم - خصوصيات دوران نوجوانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس مطالعات اجتماعی هشتم - خصوصيات دوران نوجوانی به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx…

  • جزوه باکتری شناسی دکتر آریان

    جزوه باکتری شناسی دکتر آریان جزوه باکتری شناسی دکتر آریان رفتن به سایت اصلی جزوه باکتری شناسی دکتر آریان به تعداد 164 صفحه pdf دست نویس و بعدا تایپ شده 14 جلسه کلاس طول ترم   شامل سر فصل های…

  • دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل در زمستان

    دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل در زمستان پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل در زمستان پاورپوینت ترافیک در زمستان پاورپوینت تحلیل ترافیک و حمل و نقل در زمستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل و…

  • پاورپوینت مبانی تاریخی مدیریت

    پاورپوینت مبانی تاریخی مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی تاریخی مدیریت جهت رشته مدیریت در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مقدمه - از تفكر مديريت كلاسيك…

  • بیولوژی طرحواره های ناسازگار اولیه و بررسی ریشه تحولی طرحواره

    بیولوژی طرحواره های ناسازگار اولیه و بررسی ریشه تحولی طرحواره کلمات کلیدی : ریشه تحولی طرحواره طرحواره های ناسازگار اولیه بیولوژی طرحواره های ناسازگار اولیه حوزه های طرحواره های ناسازگار اولیه انواع طرحواره های ناسازگار اولیه پایان نامه طرحواره های…

  • تحقیق در مورد سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر

    تحقیق در مورد سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر نظریه های سازگاری اجتماعی سازگاری اجتماعی در روانشناسی ملاک و معیارهای سازگاری اجتماعی تحقیق کامل در مورد سازگاری اجتماعی عوامل موثر در سازگاری اجتماعی عوامل موثر در ناسازگاری اجتماعی رفتن…

  • پاورپوینت روشهای تحلیل تقریبی سازه های نامعین

    پاورپوینت روشهای تحلیل تقریبی سازه های نامعین پاورپوینت آموزش تحلیل سازه های نامعین پاورپوینت تحلیل تیرهای نامعین استاتیکی پاورپوینت تشخیص سازه معین و نامعین پاورپوینت روش نرمی در تحلیل سازه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روشهای تحلیل تقریبی سازه…

  • پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث زنگ علوم

    پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث زنگ علوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث زنگ علوم در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)

    پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM) دانلود پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSP M) تعریف ماتریس برنامه ربزی استراتژیک کمی ماتریس برنامه ریزی استراتژیك كمی (QSPM) مراحل پیاده سازی ماتریس برنامه ریزی استراتژیك كمی) (QSPM محدودیتهای QSPM رفتن…

  • پاورپوینت مراقبتهای پرستاری در گزيدگی‌ها

    پاورپوینت مراقبتهای پرستاری در گزيدگی‌ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراقبتهای پرستاری در گزيدگی‌ها جهت رشته ی پزشکی در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعريف…

  • پاورپوينت خانه عمران جوان پرتال تخصصی مهندسی عمران ایران

    پاورپوينت خانه عمران جوان پرتال تخصصی مهندسی عمران ایران پاورپوينت خانه عمران جوان پاورپوينت در مورد خانه عمران جوان دانلود پاورپوينت خانه عمران جوان پاورپوينت عمران دانلود پاورپوينت در مورد خانه عمران جوان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت خانه…

  • بررسی تحولات سوریه و عوامل موثر در آن

    بررسی تحولات سوریه و عوامل موثر در آن کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه نقش رسانه ها در تحولات سوريه پایان نامه در مورد تحولات سوریه نقش شبكه الجزيره…

  • ارزیابی مشخصه های زیرکن و راهکارهای ساخت کامپوزیتهای تقویت شده با سرامیک

    ارزیابی مشخصه های زیرکن و راهکارهای ساخت کامپوزیتهای تقویت شده با سرامیک مشخصات و خواص زیرکن انواع کامپوزیتها روشهای ساخت کامپوزیتها کامپوزیتهای AlZercon کامپوزیتهای تقویت شده با سرامیک پایان نامه زیرکن دانلود پایان نامه زیرکن رفتن به سایت اصلی دانلود…