مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع سیزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

 تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري

سازمانهاي ايراني اکنون بيش از هر زمان ديگر نيازمند تغيير و تحول استراتژيک هستند. فرصتها و تهديدهاي محيطي امروز بيش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ايران به نمايش گذاشته است. سازمانها در جريان کسب موقعيت رقابتي مناسب شديداً نيازمند تغيير ساز و کارهاي درون سازماني خود با نيازها و خواسته‌هاي مشتريان هستند. مطالعة برنامه‌هاي استراتژيک موفق دنيا، آهنگ تغيير از محصول‌مداري به مشتري‌مداري دقيقاً قابل تشخيص است. امروزه سازمانها بايد از انديشه تغيير و تحول استقبال نمايند و با پويايي به آن پاسخ گويند تا در دنياي امروز قدرت رقابتي خود را حفظ کنند در چنين محيطي با اين رقابت شديد و روزافزون جذب مشتريان جديد، و حفظ مشتريان موجود کاري بسيار دشوار است.

 

 

در عين حال حياتي براي مؤسسه‌هاي مالي است. افزون بر اين از آن جا که هزينه بدست آوردن يک مشتري جديد بين 5 تا 7 براي هزينة نگهداري يک مشتري موجود است. از اين رو سازمانها بايد ساز و کارهايي به کار گيرند تا بتوانند مشتريان فعلي خود را به خوبي حفظ کنند در اين بين استفاده از مديريت ارتباط با مشتري و تمرکز بر آن در جهت ايجاد ارتباطي مؤثر با مشتريان و تأثيرگذاري و نفوذ در آنها مي‌تواند منجر به افزايش وفاداري مشتري شده و ارزش طول عمر مشتري را براي سازمان افزايش دهد. امروزه مشتريان با يک بار کليک کردن بر روي موس مي‌توانند به راحتي از خدمات و محصولات سازمان ديگر مطلع شوند و بنابراين در انتخاب يک سازمان ديگر به علت جذابيت بيشتر محصولات و خدمات يا شرايط آن ترديد نمي‌کنند (فرج‌پور، 1390).

 

 

از طرفي در سالهاي اخير فرهنگ تجارت به پيشرفتهايي نايل گشته است. مطابق با آن روابط اقتصادي مشتريان به شيوه‌هاي بنيادي و اساسي در حال تغيير است. شركتها به منظور نظارت بر اينگـونه تغييرات نيازمند اراية راه‌حلها هستند. ظهور و پيدايش اينترنت در تغيير جهت مركز توجه بازاريابي نقش بسزايي داشته است. چنانچه اطلاعات آن‌لاين بيشتر در دسترس قرار گيرد موجب آگاهي و هوشياري بيشتر مشتريان مي‌گردد. آنها در جريان تمام آنچه ارايه و پيشنهاد مي‌شود قرار مي‌گيرند و تقاضاي بهترينها را دارند. براي از عهده برآمدن در چنين شرايطي بايد سيستمهايي كه بتواند به طور دقيق نسبت به مشتريان واكنش نشان دهد به كـــار رود. جمع‌آوري آمار مشتريان و داده‌هاي رفتاري آنها اين هدف اصلي و دقيق را ممكن مي‌سازد. اين نوع هدفگيري به يك برنامه‌ريزي عالي هنگام ايجاد يك رقابت سخت و به مشخص كردن مشتريان بالقـوه هنگام عرضه محصولات جديد كمك مي‌كند كه با استفاده از مديريت صحيح ارتباطات با مشتري ميسر مي‌گردد (شاه‌سمندي، 1384).

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. مديريت ارتباط با مشتري توسط چهار عنصر از يك چارچوب ساده تعريف شده است: دانش، هدف، فروش و خدمت. مديريت ارتباط با مشتري با در نظر گرفتن اينكه چه محصولات يا خدماتي، به چه مشترياني، در چه زماني و از طريق چه كانالي عرضه شود، بهبود را در پي خواهد داشت. اين مديريت از اجزاي مختلفي تشكيل شده است. پيش از اينكه فرايند آن آغاز شود، شركت بايد اطلاعات مشتري را در اختيار داشته باشد.

 

 

اين اطلاعات مي‌تواند از داده‌هاي داخلي مشتريان و يا از داده‌هاي منابع خارجي خريداري شده، به دست آيد. براي داده‌هاي داخلي منابع مختلفي وجود دارد مانند پــرسشنامه‌ها و بلاگ‌ها، سوابق كارت اعتباري و…. منابع داده خارجي يا بانكهاي داده خريداري شده مانند آدرسها، شماره تلفنها، پروفايلهاي بازديد از وب سايتها كليدي براي به دست آوردن دانش بيشتري از مشتري است. بيشتر شركتها، بانكهاي داده‌اي عظيمي شامل داده‌هاي بازاريابي، منابع انساني و مالي را دارا هستند. بنابراين، سرمايه‌گذاري در زمينة انبار داده، يكي از اجزاي حياتي در استراتژي مديريت ارتباط با مشتري است. پس از تهيه و تخصيص منابع داده، سيستم مديريت ارتباط با مشتري بايد با به كارگيري ابزارهايي مانند داده كاوي، داده‌ها را تجزيه و تحليل كند. اعم از اينكه شركت تكنيكهاي آماري سنتي را به كار مي‌برد يا يكي از ابزارهاي نرم‌افزاري مانند داده كاوي را، كارشناسان نياز به فهم داده‌هاي مشتري و روابط تجاري دارند. بنابراين، داشتـــن افرادي متخصص كه اين داده‌ها را با ابزارهاي مربوطه استخراج و به صورت اطلاعات درآورند، مهم است (فرج‌پور، 1390).

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري، بر مبادله ارزش بين مشتري و سازمان بنا شده و بر ارزش ايجاد شده در اين ارتباط تأكيد مي‌كند. بنابراين، تلاش سازمانها براي توسعة ارتباط بلندمدت با مشتريان، بر مبناي ايجاد ارزش براي هر دو طرف از اهداف اصلي مديريت ارتباط با مشتري است. به عبارت ديگر هدف ارتباط با مشتري ارائه مزايايي از طريق مبادله دو جانبه و عمل به وعده‌هاست. مديريت ارتباط با مشتري، يك راهبرد كسب و كار است كه با پيشرفت فناوري تقويت مي‌شود و از طريق آن، شركتها به ايجاد ارتباطات سودمند بر پايه بهينه‌سازي ارزش دريافتي و ادراكي مشتريان مي‌پردازند.

 

 

 

 

اصطلاح مديريت ارتباط با مشتري با مفاهيم زير نيز ارتباط تنگاتنگي دارد:
–    بازاريابي پايگاه داده‌اي؛
–    بازاريابي تك به تك.

 

 

مزاياي مديريت ارتباط با مشتري براي مشتريان: مبناي مديريت ارتباط با مشتري ارزشي است كه به مشتري ارائه مي‌شود و اين ارزش، چيزي است كه مشتري درك مثبتي از آن دارد. اين ارزش مي‌تواند مزايايي را به شكلهاي زير براي مشتري فراهم سازد. تضمين كيفيت، ايجاد تصور مثبت در قبال محصول، افزايش قابليت اطمينان، ضمانت مرتبط با علامت مشخصه محصول كه از طريق برنامه‌هاي بازاريابي حاصل مي‌شود. در يك مطالعه موردي كه به مزاياي حفظ ارتباط با مشتري توجه شده، 

مزاياي مشتريان از ايجاد ارتباط در سه طبقه به شرح ذيل ارائه گرديده است:
–    اطمينان: كاهش سردرگمي، اطمينان به ارائه‌دهنده خدمات و احساسي آكنده از اعتماد به او؛
–    مزاياي اجتماعي: متمايز كردن مشتريان، آشنايي مشتريان با كاركنان و توسعه روابط دوستانه با مشتريان؛
–    بهرمندي از خدمات بيشتر: خدمات اضافي، قيمتهاي ويژه و اولويت بالاتر نسبت به ديگر مشتريان 

 

 

 

البته بايد توجه داشت كه مشتريان متفاوتند. در نتيجه ارزش روابط و نوع رابطه برقرار شده با آنان نيز متفاوت است كه اين امر بايد در ايجاد ارتباط مدنظر قرار گيرد (الهي و حيدري، 1387). مزاياي مديريت ارتباط با مشتري براي سازمانها: مد نظر قرار دادن مديريت ارتباط با مشتري مي‌تواند مزاياي بي شماري براي سازمانها فراهم كند كه در ادامه به برخي از آنها اشاره مي‌شود:

1. از آنجا كه يكي از مهمترين دارايي يك سازمان مشتريان آن هستند، با استفاده از اين رويكرد، حفظ مشتريان فعلي و ترغيب آنان به خريدهاي مجدد، زمينه ساز بقاي سازمان است كه هدف اصلي هر سازماني است.

 

2. از جنبه ديگر، با ورود فناوري اطلاعات به سازمانها زير چتر مديريت ارتباط با مشتري، زمينه‌اي فراهم مي‌شود تا سازمانها به سمت سازمانهاي هوشمند و دانش محور حركت كنند و با به كارگيري نرم افزارهاي مديريت ارتباط با مشتري، هزينه‌هاي پردازش اطلاعات را كاهش دهند و ارتباطات با مشتريان در زمان كمتر و با سرعت بيشتري صورت گيرد كه نتيجه نهايي آن، افزايش قدرت رقابتي سازمان در محيط پرتلاطم امروزي است.

 

 

3. مزيت ديگر اين است كه مديريت ارتباط با مشتري، با جمع آوري اطلاعات كامل مشتريان در يك پايگاه داده، امكان طبقه‌بندي مشتريان را براساس راهبردها و معيارهاي سازمان فراهم مي سازد، كه اين امر مي‌تواند در رسيدن به هدف مديريت ارتباط با مشتري يعني «حذف، كاهش و عدم ترغيب مشتريان غير سودآور» را تسهيل كند. توضيح اينكه مؤسسات براي افزايش ارزش دارايي سهامداران و ذينفعان به وجود مي‌آيند، لذا حذف مشتريان غيرسودآور مي‌تواند به افزايش سود و كاهش هزينه در سازمانها منجر شود، مگر اينكه ملاحظاتي در اين ميان وجود داشته باشد (گلچين‌فر و بختايي، 1390).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

 

  • ارزیابی مستندات حجاب

    ارزیابی مستندات حجاب ارزیابی مستندات حجاب بررسی مستندات حجاب دانلود تحقیق مستندات حجاب تفسیر آیه حجاب حجاب در قرآن حجاب در روایات اهمیت حجاب در نظر حضرت فاطمه حجاب با رویکرد عقلایی و علمی رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق…

  • پروپوزال ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر

    پروپوزال ارائه روشهای توسعه گردشگری روستایی و جذب گردشگر کلمات کلیدی : روشهای جذب گردشگر عوامل موثر بر جذب گردشگر پروپوزال گردشگری روستایی راهکارهای جذب گردشگر راهبردهای جاذبه توریستی اثرات توسعه گردشگري روستایی پروپوزال روشهای توسعه گردشگری روستایی راهکارهای توسعه…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل شی گرایی

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل شی گرایی پاورپوینت طراحی سیستم های شی گرا چیست پاورپوینت مفاهیم و اصول تحلیل و طراحی شی گرا پاورپوینت شی گرایی چیست پاورپوینت شی گرایی به زبان ساده پاورپوینت جزوه طراحی سیستم های شی گرا کارشناسی…

  • قراردادها و شرایط عمومی انتقال حقوقی سهام

    قراردادها و شرایط عمومی انتقال حقوقی سهام انتقال حقوقی سهام شكل حقوقی انتقال سهام شرایط عمومی انتقال سهام انتقال سهام در شرکتهای تعاونی ماهیت حقوقی انتقال سهام رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته حقوق قراردادها و شرایط عمومی انتقال…

  • دانلود تحقیق درباره اتیسم و عوامل بروز آن  word

    دانلود تحقیق درباره اتیسم و عوامل بروز آن  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اتیسم و عوامل بروز آن با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • بررسی جایگاه توسل در بین زنان

    بررسی جایگاه توسل در بین زنان کلیدواژهتوسل، قرآن، زنان، شهر بم رفتن به سایت اصلی چکیده توسل به عزیزان درگاه الهی از جمله مسائلی است که میان مسلمانان جهان رواج کامل دارد، و از روزی که شریعت اسلام به وسیله…

  • پاورپوینت بررسی موقعیت محل در فاز تصادفی

    پاورپوینت بررسی موقعیت محل در فاز تصادفی پاورپوینت بررسی موقعیت محل در فاز تصادفی مقاله بررسی موقعیت محل در فاز تصادفی تحلیل بررسی موقعیت محل در فاز تصادفی بررسی موقعیت محل در فاز تصادفی موقعیت محل در فاز تصادفی شرح…

  • پاورپوینت اصول پذیرفته شده حسابداری و بررسی استانداردهای آن

    پاورپوینت اصول پذیرفته شده حسابداری و بررسی استانداردهای آن پاورپوینت مفروضات حسابداری پاورپوینت اصول اساسی حسابداری پاورپوینت تعریف اصول حسابداری پاورپوینت اصول و مفروضات حسابداری پاورپوینت اصل بهای تمام شده تاریخی به زبان ساده پاورپوینت تفاوت مفروضات و اصول حسابداری…

  • پاورپوينت حسابداری مالیاتی

    پاورپوينت حسابداری مالیاتی پاورپوينت حسابداری پاورپوينت حسابداری مالیاتی دانلود پاورپوینت حسابداری مالیاتی پاورپوینت در مورد حسابداری پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی دانلود حسابداری مالیاتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت حسابداری مالیاتی رشته حسابداری در قالب 180 اسلايد و با…

  • پاورپوینت نشانه شناسی اختلالات روانی

    پاورپوینت نشانه شناسی اختلالات روانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نشانه شناسی اختلالات روانی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 137 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار عصبی 69 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار عصبی 69 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فشار عصبی مبانی نظری فشار عصبی پیشینه تحقیق فشار عصبی پیشینه داخلی فشار عصبی پیشینه خارجی فشار عصبی پیشینه پژوهش فشار عصبی پیشینه نظری فشار…

  • پاورپوینت نمونه‌ی MS-DOS توسط شرکت IBM

    پاورپوینت نمونه‌ی MS-DOS توسط شرکت IBM رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمونه‌ی MS-DOS توسط شرکت IBM جهت رشته کامپیوتر در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       MS-DOS Microsoft…

  • پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان تاریخچه عقد رهن

    پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان تاریخچه عقد رهن عقد رهن حقوق مدنی بیع عین مرهونه تنظیم سند رسمی آثار فروش مال غیر منقول دانلود پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان تاریخچه عقد رهن خرید پایان نامه کارشناسی…

  • توابع، عقود احسانی و عقود احتمالی در رفع ابهام در مورد معامله

    توابع، عقود احسانی و عقود احتمالی در رفع ابهام در مورد معامله ابهام در مورد معامله لزوم رفع ابهام در مورد معامله توابع در رفع ابهام در مورد معامله عقود احسانی در رفع ابهام در مورد معامله عقود احتمالی در…

  • بررسی تطبیقی قاچاق انسان در قانون مجازات اسلامی و حقوق بین الملل

    بررسی تطبیقی قاچاق انسان در قانون مجازات اسلامی و حقوق بین الملل قاچاق انسان در حقوق ایران قاچاق انسان در حقوق بین الملل قاچاق انسان در قانون مجازات اسلامی قاچاق انسان در پروتكل الحاقی به كنوانسیون پالرمو پایان نامه قاچاق…

  • پاورپوینت فصل سوم کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری

    پاورپوینت فصل سوم کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل سوم کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری با موضوع مبانی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 علوم هشتم - مخلوط و جداسازی مواد

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 علوم هشتم - مخلوط و جداسازی مواد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 علوم هشتم - مخلوط و جداسازی مواد به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 22 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش در سازمانهای دولتی 103 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش در سازمانهای دولتی 103 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه خارجی مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش پیشینه تحقیق در…

  • پاورپوینت بهداشت حرفه ای

    پاورپوینت بهداشت حرفه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت حرفه ای جهت رشته ی پزشکی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        تامين و ارتقاء…

  • پاورپوینت علوم چهارم ابتدایی مبحث بی مهره ها

    پاورپوینت علوم چهارم ابتدایی مبحث بی مهره ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث بی مهره ها در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت بررسی امنیت اطلاعات و هکر ها

    پاورپوینت بررسی امنیت اطلاعات و هکر ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی امنیت اطلاعات و هکر ها جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 81 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار توانبخشی

    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار توانبخشی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی آموزگار توانبخشی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیری ورزش نمونه سوالات آزمون استخدامی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی 41 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی 41 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری جهت گیری مذهبی ادبیات نظری جهت گیری مذهبی چارچوب نظری جهت گیری مذهبی فصل دوم پایان نامه جهت گیری مذهبی دانلود مبانی نظری جهت گیری…

  • پاورپوینت آموزشی اصول برقراری ارتباطات موثر در سازمان

    پاورپوینت آموزشی اصول برقراری ارتباطات موثر در سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی اصول برقراری ارتباطات مؤثر در سازمان جهت رشته مدیریت در قالب 108 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود تحقیق مبانی نظری در مورد کودک آزاری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مبانی نظری در مورد کودک آزاری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری درمورد کودک آزاری با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقص بینایی 30 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقص بینایی 30 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقص بینایی مبانی نظری نقص بینایی پیشینه تحقیق نقص بینایی پیشینه داخلی نقص بینایی پیشینه خارجی نقص بینایی پیشینه پژوهش نقص بینایی پیشینه نظری…

  • فصل دوم پایان نامه پیش بینی بورس با داده کاوی

    فصل دوم پایان نامه پیش بینی بورس با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی موضوع پایان نامه داده کاوی در سهام فصل دوم پایان نامه پیش بینی…

  • پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع

    پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع pdf پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع+ppt پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع چیست پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع tqm پاورپوینت مديريت كيفيت جامع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع جهت رشته مدیریت در قالب…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر برنامه های تشویقی صادراتی بر عملکرد صادراتی بنگاههای صادراتی

    پرسشنامه بررسی تاثیر برنامه های تشویقی صادراتی بر عملکرد صادراتی بنگاههای صادراتی پرسشنامه برنامه های تشویقی صادراتی پرسشنامه عملکرد صادراتی پرسشنامه عملکرد صادراتی بنگاه های صادراتی پرسشنامه برنامه های تشویقی صادراتی پرسشنامه عملکرد صادراتی دانلود پرسشنامه عملکرد صادراتی بنگاه های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های شغلی 70 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های شغلی 70 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های شغلی مبانی نظری نظریه های شغلی پیشینه تحقیق نظریه های شغلی پیشینه داخلی نظریه های شغلی پیشینه خارجی نظریه های شغلی…

  • پاورپوینت تاریخ روان شناسی از رنسانس تا امروز

    پاورپوینت تاریخ روان شناسی از رنسانس تا امروز پاورپوینت تاریخ روانشناسی پاورپوینت تاریخچه روانشناسی پاورپوینت تاریخچه روانشناسی از رنسانس تا امروز پاورپوینت تاریخ روانشناسی از گذشته تا امروز پاورپوینت تاریخ روانشناسی تا به امروز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی 39 صفحه فصل دوم پایان نامه یادگیری خودتنظیمی مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی پیشینه داخلی یادگیری خودتنظیمی پیشینه خارجی یادگیری خودتنظیمی پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی پیشینه نظری یادگیری خودتنظیمی ادبیات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی غرور

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی غرور فصل دوم پایان نامه غرور مبانی نظری غرور پیشینه تحقیق غرور پیشینه داخلی غرور پیشینه خارجی غرور پیشینه پژوهش غرور پیشینه نظری غرور ادبیات نظری غرور چارچوب نظری غرور رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان

    پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان پاورپوینت گرما و بهینه سازی مصرف انرژی پاورپوینت گرما و بهینه سازی مصرف انرژی علوم هفتم پاورپوینت درس گرما و بهینه سازی مصرف انرژی پاورپوینت در مورد گرما و بهینه سازی مصرف انرژی…

  • خلاصه کتاب تدوین پایان نامه ، رساله ، طرح پژوهشی و مقاله دکتر طبیبی - نشر فردوس

    خلاصه کتاب تدوین پایان نامه ، رساله ، طرح پژوهشی و مقاله دکتر طبیبی - نشر فردوس خلاصه کتاب تدوین پایان نامه ، رساله طرح پژوهشی و مقاله دکتر سید جمال الدین طبیبی محمد رضا ملکی بهرام دلگشایی نشر فردوس…