مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک :

 

 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:

متخصصان و نظریه پردازان هر کدام تعاریف مختلفی از مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می دهند که می توان آنها را در 4 گروه کلی (بعنوان استراتژی، فناوری، فرآیند و سیستم اطلاعات)

 

طبقه بندی کرد(تامپسون،2004)  که در ذیل به چند مورد اشاره می شود:

1- مدیریت ارتباط با مشتری واژه ای برای مجموعه متدولوژیها، فرآیندها، نرم افزار و سیستم هایی است که به موسسات و شرکتها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریان کمک می کند (برنت،2001) .

2- مدیریت ارتباط با مشتری یعنی ایجاد و حفظ ارتباط شخصی شده با مشتریان سودآور، از طریق استفاده مناسب از فناوریهای اطلاعات و ارتباطات (هایپنر و ویلد،2001) .      

                                                                
3- مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان فرآیند، متشکل از نظارت بر مشتری، مدیریت و ارزشیابی داده ها و نهایتاً ایجاد مزیت واقعی از اطلاعات استخراج شده در تعاملات با آنان است (هیمپ و اسواتمن،2002) .

4- مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است که فناوریها، فرآیندها و تمام فعالیتهای کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می سازد (فینبرگ و رومانو،2003) .

 

 

 

 

در ذیل به تعاریف مختلفی از مدیریت ارتباط با مشتری که از جانب نویسندگان مختلف ارائه شده اشاره می گردد:
استفاده استراتژیک از اطلاعات، فرآیندها، فناوری و افراد جهت مدیریت رابطه مشتریان، شرکت (بازاریابی، فروش، خدمات و پشتیبانی) در طول چرخه زمانی عمر مشتری (کین ساید،2003 ) .

 

مدیریت ارتباط با مشتری یک واژه برای روشها، فنون و قابلیت های تجارت الکترونیک می باشد که بوسیله شرکت ها مورد استفاده قرار گرفته است تا روابط خود را با مشتریان مدیریت کنند (پاین و فرو، 2005).

 

مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی کسب و کار متمرکز می باشد که بازاریابی، فروش و سرویسهای پوشش مشتریان را بصورت پویا در جهت تولید ارزش افزوده برای شرکت یکپارچه و مجتمع می کند (چالتما، 2006).

 

مدیریت ارتباط با مشتری از اجتماع تکنولوژی و فرآیندهای کسب و کار به منظور برآورد نیازهای مشتری و ایجاد رضایتمندی در طول مدت تعامل مشتری با سازمان استفاده می کند (سیبولد و همکاران، 2001).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان استفاده استراتژیک از اطلاعات، فرآیندها، فناوری و افراد برای مدیریت ارتباط با مشتری در تمام طول چرخه حیات مشتری می باشد (کین سید، 2000).

 

کو و همکاران (2004) مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان استراتژی یکپارچه شده مشتری در یک سازمان برای مدیریت اثربخش تر مشتریان بوسیله فراهم کردن کالاها و خدمات خاص و حداکثر کردن ارزش دوره حیات مشتری می دانند.

 

کومار و رامانی مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان فرآیند دستیابی و نگهداری به یک رابطه مداوم با مشتریان و از طریق رفتار مناسب و متنوع با هر یک از مشتریان بر مبنای علایق آنها، به جای اجرای برنامه های بازاریابی تعریف می کنند.  

 

                                                                                         
مدیریت ارتباط با مشتری تمام کارکردهای سازمان (بازاریابی، تولید، خدمت به مشتری و …) را که نیازمند تماس مستقیم یا غیرمستقیم با مشتریان است را در برمی گیرد (الهی و حیدری،1387).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندهایی اطلاق می شود که سازمان برای شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و خدمت به مشتری بکار می گیرد (حیدری و اخوان،1388).

 

 

 

 

 

اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:

1- شناسایی ارزشهای خاص هر بخش از بازار و مشتریان

2- ارائه ارزشهای دلخواه مشتریان به شیوه مورد درخواست آنها برای دریافت اطلاعات

3- تقسیم بخشهای مختلف بازار و بهبود فرآیند ارتباط با مشتریان هدف

4- افزایش درآمد حاصل از محل کارمزد ارائه خدمات

5- افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان

6- بهینه سازی کنالهای خدمت دهی به مشتریان

7- جذب مشتریان جدید با عنایت به تجربیات کسب شده در خصوص مشتریان قبلی

8- کسب نظرات و علاقمندی مشتریان به منظور بهینه سازی استراتژی و فرآیندهای عملیات (الهی و حیدری، 1387).

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-2-1- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری:    3
2-2-2- تشریح مدیریت ارتباط با مشتری:    4
2-2-3- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:    5
2-2-4- ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:    7
2-2-5- سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی:    7
2-2-6- اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:    8
2-2-7- نقاط قوت و ضعف مدیریت ارتباط با مشتری در بانک:    8
2-2-8- مزیت های بهره گیری از مدیریت ارتباط با مشتری:    9
2-2-9- اصول مدیریت ارتباط با مشتری:    10
2-2-10- اهداف مدیریت  ارتباط با مشتری:    11
2-2-11- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری:    13
2-2-12- مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری:    14
2-2-13- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریECRM)):    15
2-2-14- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM):    15
2-2-15- انواع فناوریهای مورد استفاده در مدیریت ارتباط با مشتری:    16
2-2-16- صنعت بانکداری و ارتباط آن با ACRM :    17
2-2-17- عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM :    19
2-2-18- چالشهای اجرایی CRM :    19
2-2-19- مراحل تکامل مدیریت ارتباط با مشتری:    20
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

منابع
 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اوقات فراغت معلمین 69 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اوقات فراغت معلمین 69 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اوقات فراغت معلمین دانلود مبانی نظری اوقات فراغت معلمین پیشینه تحقیق اوقات فراغت معلمین دانلود پیشینه تحقیق اوقات فراغت معلمین پیشینه داخلی اوقات فراغت معلمین…

  • پاورپوینت آموزش حس بینایی علوم پنجم ابتدایی درس 6

    پاورپوینت آموزش حس بینایی علوم پنجم ابتدایی درس 6 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم پنجم ابتدایی مبحث حس بینایی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت ساختار دوربین های دیجیتال

    پاورپوینت ساختار دوربین های دیجیتال پاورپوینت دوربین های دیجیتالی پاورپوینت دوربین های دیجیتال حرفه ای پاورپوینت دوربین های دیجیتال کنون پاورپوینت بهترین دوربین های دیجیتال 2017 پاورپوینت نمایشگاه دوربین های دیجیتال 98 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختار دوربین های…

  • پاورپوینت آموزش و مشاوره بیماران

    پاورپوینت آموزش و مشاوره بیماران آموزش و مشاوره بیماران تحقیق آموزش و مشاوره بیماران مقاله آموزش و مشاوره با بیماران نکات مهمی که در آموزش به آن پرداخته می شود اصول مشاوره یک مشاوره صحیح درمان و پیشگیری همزمان در…

  • دانلود تحقیق چشم انداز سیستمی و مزیت رقابتی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق چشم انداز سیستمی و مزیت رقابتی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی چشم انداز سیستمی و مزیت رقابتی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت مدیریت و رهبری چیست

    پاورپوینت مدیریت و رهبری چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی  مدیریت در رسانه جهت رشته مدیریت در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه مديريت يعني اداره…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های انگیزه پیشرفت 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های انگیزه پیشرفت 65 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های انگیزه پیشرفت مبانی نظری نظریه های انگیزه پیشرفت پیشینه تحقیق نظریه های انگیزه پیشرفت پیشینه داخلی نظریه های انگیزه پیشرفت…

  • پاورپوینت آشنایی با دیاگرام

    پاورپوینت آشنایی با دیاگرام پاورپوینت جزوه دیاگرام های فازی پاورپوینت پنمودار های فازی علم مواد پاورپوینت دیاگرام فازی سیستم دو جزئی پاورپوینت دیاگرام فازی سیستم سه جزئی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با دیاگرام جهت رشته شیمی در قالب 72…

  • پاورپوینت پرداخت الکترونیک

    پاورپوینت پرداخت الکترونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پرداخت الکترونیک جهت رشته کامپیوتر در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         ارائه خدمات مالي از طريق شبکه…

  • پرسشنامه شکل بدنی (نارضایتی بدنی) کوپر و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه شکل بدنی (نارضایتی بدنی) کوپر و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه شکل بدنی پرسشنامه تصویر بدنی پرسشنامه نارضایتی بدنی پرسشنامه نارضایتی بدنی (8-D) پرسشنامه شکل بدنی کوپر و همکاران، 1987 نمره گذاری پرسشنامه…

  • پرسشنامه بررسی تاثیرات عوامل شناختی و عاطفی بر رضایت مشتریان در جبران خطاها، قصد خرید مجدد خدمات و تبلیغات شفاهی

    پرسشنامه بررسی تاثیرات عوامل شناختی و عاطفی بر رضایت مشتریان در جبران خطاها، قصد خرید مجدد خدمات و تبلیغات شفاهی پرسشنامه قصد خرید مجدد پرسشنامه رضایت مشتریان پرسشنامه تاثیرات عوامل عاطفی بر رضایت مشتریان پرسشنامه تاثیرات عوامل شناختی بر رضایت…

  • پایان نامه در مورد طلاق با عنوان مبانی اختیار طلاق

    پایان نامه در مورد طلاق با عنوان مبانی اختیار طلاق "تعریف لغوی و اصطلاحی طلاق" اختیار طلاق اختیار طلاق به زن اختیار طلاق در دست مردان اختیار طلاق زن اختیار طلاق در حقوق ایران چرا اختیار طلاق با مرد است…

  • پاورپوینت ترکیبات شیمیایی و روشهای ساخت سیمان

    پاورپوینت ترکیبات شیمیایی و روشهای ساخت سیمان پاورپوینت سیمان پاورپوینت انواع سیمان دانلود پاورپوینت سیمان پاورپوینت تولید سیمان پاورپوینت درباره سیمان پاورپوینت آماده سیمان دانلود پاورپوینت انواع سیمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت اطلاعاتی درباره ی سیمان جهت رشته…

  • پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور BJT

    پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور BJT دانلود پاورپوینت ترانزیستور دانلود پاورپوینت ترانزیستور BJT دانلود پاورپوینت ترانزیستور دوقطبی دانلود پاورپوینت ترانزیستور پیوندی دوقطبی دانلود پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور BJT رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت و ارائه کامل ترانزیستور BJT…

  • پاورپوینت ابزارهاي مالي مشتقه در بازار سرمايه

    پاورپوینت ابزارهاي مالي مشتقه در بازار سرمايه کلمات کلیدی : پاورپوینت ابزارهاي مالي مشتقه در بازار سرمايه ابزارهاي مالي مشتقه در بازار سرمايه مشتقه مهمترين گونه مشتقه ها قراردادهاي سلف قراردادهاي آينده قراردادهاي معاوضه اي قراردادهاي اختيار خريد و فروش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش 72 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سازمانی مدیریت دانش 72 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه خارجی مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش پیشینه تحقیق در مورد مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات در سازمان 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات در سازمان 62 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشینه تحقیق در مورد فناوری اطلاعات مبانی نظری فناوری اطلاعات و ارتباطات مبانی نظری توسعه فناوری اطلاعات مبانی نظری فناوری اطلاعات…

  • دانلود پاورپوینت کنترل در یک نگاه

    دانلود پاورپوینت کنترل در یک نگاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کنترل در یک نگاه جهت رشته صنایع در 13 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       کنترل(Control):  فرآیند مقایسه…

  • پاورپوينت وب در تجارت الکترونيک

    پاورپوينت وب در تجارت الکترونيک پاورپوينت در مورد وب در تجارت الکترونيک پاورپوینت وب در تجارت وب در تجارت الکترونیک به چه معناست ؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت وب در تجارت الکترونيک در قالب 34 سلايد جهت رشته…

  • پرسشنامه اثرگذاری انگیزش بر عملکرد رفتار افراد در سازمان

    پرسشنامه اثرگذاری انگیزش بر عملکرد رفتار افراد در سازمان پرسشنامه انگیزش پرسشنامه عملکرد رفتار پرسشنامه عملکرد رفتار فرد پرسشنامه عملکرد رفتار فرد در سازمان ها رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر انگیزش بر عملکرد رفتار فرد در…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه دکتر پارساییان و دکتر اعرابی

    پاورپوینت خلاصه کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه دکتر پارساییان و دکتر اعرابی پاورپوینت خلاصه کتاب تئوري و طراحي سازمان تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی پاورپوینت خلاصه جلد دوم کتاب تئوري…

  • پاورپوینت شهید بابایی

    پاورپوینت شهید بابایی پاورپوینت، شهید بابایی، زندگینامه رفتن به سایت اصلی بابایی در سال ۱۳۴۹، برای گذراندن دوره خلبانی به آمریکا رفت و پس از بازگشت با ورود هواپیماهای پیشرفته اف - ۱۴ به نیروی هوایی، وی که جزء خلبان‌های…

  • پاورپوینت کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی از دکتر سیف

    پاورپوینت کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی از دکتر سیف پاورپوینت کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی دکتر سیف پاورپوینت آموزش و پرورش کودکان استثنایی در ایران پاورپوینت کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی پیام نور رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت شناخت درمانی افسردگی

    پاورپوینت شناخت درمانی افسردگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شناخت درمانی افسردگی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       میزان اثر…

  • دانلود تحقیق معرفی سازمان تامین اجتماعی و جایگاه آن در ارتقاء سلامت کشور با فرمت ورد

    دانلود تحقیق معرفی سازمان تامین اجتماعی و جایگاه آن در ارتقاء سلامت کشور با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی معرفی سازمان تامین اجتماعی و جایگاه آن در ارتقاء سلامت کشور با فرمت docx در…

  • رهبری، شخصیت و اثر بخشی

    رهبری، شخصیت و اثر بخشی اثر بخشی سازمانی رهبری و اثر بخشی شخصیت و اثر بخشی رهبری، شخصیت و اثر بخشی دانلود مقاله رهبری، شخصیت و اثر بخشی دانلود مقالات مدیریت دانلود مقالات رشته مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی erp

    پاورپوینت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی erp رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی erp جهت رشته مدیریت در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • بررسی ساختار شیمیایی زئولیت های طبیعی و مزایای استفاده از آنها به عنوان اصلاح کننده خاک های کشاورزی

    بررسی ساختار شیمیایی زئولیت های طبیعی و مزایای استفاده از آنها به عنوان اصلاح کننده خاک های کشاورزی فرمول عمومی زئولیت زئولیت طبیعی کلینوپتیلولیت مزایای استفاده از زئولیت استفاده از زئولیت در کشاورزی ساختار شیمیایی زئولیت های طبیعی مقایسه ظرفیت…

  • پاورپوینت اهمیت فضای سبز در شهرسازی

    پاورپوینت اهمیت فضای سبز در شهرسازی پاورپوینت اهمیت فضای سبز شهری پاورپوینت مشکلات فضای سبز شهری پاورپوینت مقاله فضای سبز پاورپوینت فضای سبز چیست پاورپوینت تاثیرات فضای سبز پاورپوینت تعریف فضای سبز و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مبانی ساختار سازمانی و تاثیر آی تی بر شکل گیری سازمان های الکترونیک

    مبانی ساختار سازمانی و تاثیر آی تی بر شکل گیری سازمان های الکترونیک دولت الکترونیک مبانی ساختار سازمانی دانلود پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان دانلود پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات شکل گیری سازمان های الکترونیک دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصور بدنی 70 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصور بدنی 70 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تصور بدنی ادبیات نظری تصور بدنی چارچوب نظری تصور بدنی فصل دوم پایان نامه تصور بدنی دانلود مبانی نظری تصور بدنی پیشینه تصور بدنی پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت آموزش تدریس ریاضی هشتم - معرفی عدد گویا

    پاورپوینت آموزش تدریس ریاضی هشتم - معرفی عدد گویا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس ریاضی هشتم - معرفی عدد گویا به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت آشنایی با لایه فیزیکی

    پاورپوینت آشنایی با لایه فیزیکی پاورپوینت آشنایی با لایه فیزیکی تعريف لایه فیزیکی چگونگی انتقال داده رسانه های انتقال رسانه های هدايت شده استانداردهای شبکه های اترنت بر اساس انواع کابلهای مسی فيبر نوری(FIBER OPTIC) مقايسه LED و ليزر در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی پیشینه هوش سازمانی مبانی نظری هوش سازمانی ادبیات نظری هوش سازمانی چارچوب نظری هوش سازمانی پیشینه تحقیق هوش سازمانی پیشینه پژوهش هوش سازمانی پیشینه داخلی هوش سازمانی پیشینه خارجی هوش سازمانی فصل دوم…

  • ماهیت معرفت شناسی و بررسی رایج ترین مدل های آن

    ماهیت معرفت شناسی و بررسی رایج ترین مدل های آن کلمات کلیدی : پایان نامه معرفت شناسی سیر معرفت شناسی در اسلام مبانی آن از نظر شهید مطهری رویکردهای معرفت شناسی رویکردهای باورهای معرفت شناختی رایج ترین مدل های باورهای…