مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع دهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری

در طي 50 سال گذشته، تغييرات چشمگيري در بازارهاي هدف ، تنوع خواسته‏هاي مشتريان و پيشرفت در رويكردهاي بازاريابي اتفاق افتاده است. شايد بتوان تاريخچه ظهور مباحث مرتبط با  CRM را درسه دوره زير خلاصه نمود:

بازاريابي انبوه (ارتباط يك با چندنفر): در ابتدا بازاريابي انبوه (ارتباط يك با چندنفر) وجود داشت. در عصر تولید انبوه  دیگر سفارشی سازی امکان پذیر نبود. در سال 1915 هنری فورد  تعداد 355276 خودرو مدل T فروخت و جالب اینکه تمامی مشتریان رنگ سیاه را انتخاب کردند. در واقع نداشتن تنوع برای مشتریان کاملأ پذیرفته شده بود.(حاج زمانعلی، 1383، ص9). 

 

در عصر تولید انبوه كه وفاداري مشتري بعلاوه حفظ مشتري تنها در صورتي که سهم بازاركمتر مي شد، مي توانست اتفاق بيفتد، زيرا برقراري ارتباط بطور همزمان با جمعيت بالايي از مشتريان به هيچ عنوان به صرفه نبود و اين درحالي بود كه داشتن سهم بالاتر در بازار در اولويت اهداف شركتها قرار داشت.

 

بازاريابي هدف (ارتباط يك نفر با گروه هدف): در اوايل دهه 80 رويكرد بازاريابي از راه دور از طريق ايميل مستقيم و ارتباط مستقيم با گروهي از مشتريان قابل اجرا گرديد .بازاريابي بر مبناي پايگاه‏هاي اطلاعاتي مربوط به مشتريان به هدفمند تر شدن بازاريابي و سوق دادن آن  به سمت مشتريان بالقوه گشت اما بازاريابي به شكل تصادفي نتايج متوسطي را نيز به همراه دارد.

 

 

ارتباط تك به تك (مديريت ارتباط با مشتري) :در دهه 90 مطالعات نشان داد كه حفظ يك مشتري 6 برابر ارزانتر از بدست آوردن يك مشتري جديد مي باشد .آمارهايی از این قبیل صنايع را به سمت دانايي و نزديكي با مشتريان سوق داد.از طرفي افزايش وفاداري مشتريان سودمند ،كاهش نارضايتي مشتريان ، ارائه قيمت پيشنهادها و محصولات متفاوت به مشتريان مختلف و… مواردي هستند كه مي بايست در نظر گرفته شوند. در عصر كنوني مديريت ارتباط با مشتري، جز ضروريات تمام صنايع اصلي شده است، كه اين مهم منجر به انتفال پاراديم ها و الگوها از تمركز بر كسب وكار به تمركز بر مشتري گرديده است .فورستر و گارتنر پيش بيني كرده‏‏اند كه بطور متوسط، شركتها در سالهاي آتي 11بيليون دلار به منظور راه اندازي CRM پـرداخت مي‏نمايند.

 

تعاريف بسياري از عنوان استراتژي كسب وكار كه شامل تمركز بر فرآيند كسب وكار مبتني بر دانش و ساختارهاي سازماني اطراف مشتريان و گستره چشم انداز  سازماني مي باشد، معرفي شده است.به ميزاني كه ارتباط با مشتريان بيشتر الكترونيكي مي شود، به شكل طبيعي مشتريان مايلند نوآورتر، با ذكاوت بيشتر و راحتي بيشتر خريد و فروش خود را انجام دهند .بنابراين پاراديم ديگري كه تغيير يافته ارتباطات موثر الكترونيكي با مشتريان مي باشد كه فراهم كننده قابليت مكالمه و ارتباطات يكپارچه با هريك از مشتريان است (موسوی و همکاران،1386، صص 5-6) .

 

 

 

 

 

 مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم جدید نیست، اما با توجه به پیشرفتهای صورت گرفته در فناوری اطلاعات شکل عملی یافته است.  CRM در ادبیات اغلب به عنوان بازاریابی یک به یک  شناخته شده است. در گذشته، ابزارهای اتوماسیون کادر فروش (SFA)  گسترش زیادی یافته است. نرم افزارهای SFA کارهای تکراری نظیر ثبت معاملات مشتری و پیش بینی را برعهده داشته-اند.

 

 

SFA به کادر فروش امکان می‏دهد تا بیشتر بر فروش متمرکز شوند و به وظایف اداری کمتر توجه نمایند. باید توجه داشت که   CRM رویکردهای خود را در بازاریابی رابطه-ای دنبال می کند و به دنبال سودآوری بلندمدت با تغییر نگرش از بازاریابی تعاملی به حفظ مشتریان از طریق مدیریت ارتباط با مشتری می باشد .بنابراین  CRM ابزاری مدرن و توسعه یافته برای داده کاوی  از اطلاعات مشتریان است که با استفاده از نقاط ارتباطی مختلف، در سیستم، تغذیه می گردد و یک دیدگاه جامع از مشتری خلق می نماید. فناوری، ثبت و تحلیل رفتار مشتریان به بنگاه ها اجازه می دهد تا به آسانی مشتریان خوب را شناسایی نموده و تلاشهای بازاریابی را بر مشتریانی که از بنگاه خرید می نمایند، متمرکز نمایند. درک بهتر مشتری کنونی به بنگاه اجازه می دهد تا با تعامل، پاسخگویی و ارتباط موثر با آنها، نرخ حفظ مشتریان را به طور چشمگیری افزایش دهد. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقيق    12
2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    

 

 

 

فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82

 

 

 

فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

 

 

  • پاورپوینت رشد حرکتی در دوره های پیش و پس از تولد و نوزادی

    پاورپوینت رشد حرکتی در دوره های پیش و پس از تولد و نوزادی کلمات کلیدی : پاورپوینت رشد حرکتی در دوره های پیش و پس از تولد و نوزادی رشد حرکتی در دوره های پیش و پس از تولد و…

  • پاورپوینت حسابداری ارزش جاری

    پاورپوینت حسابداری ارزش جاری دانلود پاورپوینت رایگان ارائه درس تئوری حسابداری پاورپوینت حسابداری ارزش جاری حسابداری ارزش جاری چهار مکتب اندیشه در مورد محاسبه سود شرکت حسابداری بر مبنای ارزش جاری مربوط بودن مفهوم سود ویژگی های سود حسابداری نقاط…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه گردشگری روستایی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه گردشگری روستایی کلمات کلیدی : مبانی نظری توسعه گردشگری روستایی فصل دوم پایان نامه توسعه گردشگری روستایی دانلود مبانی نظری توسعه گردشگری روستایی پیشینه توسعه گردشگری روستایی پیشینه تحقیق توسعه گردشگری روستایی پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت مديريت و برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

    پاورپوینت مديريت و برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی پاورپوينت مديريت منابع انساني پاورپوینت مدیریت منابع انسانی ppt مدیریت منابع انسانی پیشرفته پاورپوینت کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته پاورپوینت در مورد مدیریت منابع انسانی فایل پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پاورپوینت ماهیت…

  • پاورپوینت بررسی وظیفه دانشجو و معلم

    پاورپوینت بررسی وظیفه دانشجو و معلم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی وظیفه دانشجو و معلم جهت رشته آموزشی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی مبانی نظری شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی دانلود مبانی نظری شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی پیشینه تحقیق شاخص های تشکیل دهنده توسعه انسانی ادبیات نظری شاخص های…

  • دانلود تحقیق درباره طلاق و ارتباط آن با دلبستگی word

    دانلود تحقیق درباره طلاق و ارتباط آن با دلبستگی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی طلاق و ارتباط آن با دلبستگی با فرمت docx در قالب 73 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت نمک طعام یددار

    پاورپوینت نمک طعام یددار پاورپوینت نمک ید دار پاورپوینت نمک ید دار یا بدون ید پاورپوینت نمک ید دار اصل پاورپوینت نمک ید دار خوب یا بد پاورپوینت نمک ید دار چه نمکی است رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • مبانی نظری بررسی و مقایسه مدارس براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه

    مبانی نظری بررسی و مقایسه مدارس براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه مدرسه یادگیرنده مدارس یادگیرنده سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده در مدارس ویژگی سازمان یادگیرنده در مدارس مدرسه به مثابه سازمان یادگیرنده…

  • پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر

    پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر جهت رشته ی روان شناسی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود پاورپوینت نصب ویندوز 10

    دانلود پاورپوینت نصب ویندوز 10 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نصب ویندوز 10 جهت رشته کامپیوتر در 16 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ویندوز ۱۰ (به انگلیسی: Windows…

  • پروپوزال ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی

    پروپوزال ارزیابی اثرات توسعه منابع انسانی در رسیدن به چابکی سازمانی کلمات کلیدی : پروپوزال چابکی سازمانی پروپوزال توسعه منابع انسانی دستیابی به چابکی سازمانی ابعاد چابكي در بخش دولتي مدل هاي توسعه منابع انساني ابزارهای سازمان برای تحقق چابکی…

  • پاورپوینت آشنايی با آسيب های فضای مجازی و اينترنت و انواع حملات سايبری

    پاورپوینت آشنايی با آسيب های فضای مجازی و اينترنت و انواع حملات سايبری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنايی با آسيب های فضای مجازی و اينترنت و انواع حملات سايبری جهت رشته روانشناسی در قالب 87 اسلاید و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش مذهبی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش مذهبی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش مذهبی مبانی نظری هوش مذهبی پیشینه تحقیق هوش مذهبی پیشینه داخلی هوش مذهبی پیشینه خارجی هوش مذهبی پیشینه پژوهش هوش مذهبی پیشینه نظری هوش مذهبی…

  • پاورپوینت آموزش مبحث ششم - بارهای وارد بر ساختمان

    پاورپوینت آموزش مبحث ششم - بارهای وارد بر ساختمان پاورپوینت تفسیر مبحث 6 مقررات ملی ساختمان پاورپوینت جزوه مقررات ملی ساختمان مبحث ششم مبحث دوم مقررات ملی ساختمان ppt پاورپوینت مبحث دوم مقررات ملی ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • دانلود تحقیق آگاهی از برند با فرمت ورد

    دانلود تحقیق آگاهی از برند با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی آگاهی از برند با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • دانلود تحقیق خصوصی سازی بیمه در ایران با فرمت ورد

    دانلود تحقیق خصوصی سازی بیمه در ایران با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی خصوصی سازی بیمه در ایران با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آشنایی با سیستان و بلوچستان

    پاورپوینت آشنایی با سیستان و بلوچستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستان و بلوچستان جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت طراحی محصولات از ایده

    پاورپوینت طراحی محصولات از ایده دانلود پاورپوینت طراحی محصولات از ایده پاورپوینت تحقیق راجب طراحی محصولات پاورپوینت طراحی محصولات از ایده تا محصول پاورپوینت چگونگی طراحی محصولات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی محصولات جهت رشته اقتصاد در قالب…

  • پاورپوینت نظم و نظارت اجتماعی

    پاورپوینت نظم و نظارت اجتماعی کلمات کلیدی : پاورپوینت نظم و نظارت اجتماعی نظم و نظارت اجتماعی تحقیق نظم و نظارت اجتماعی بررسی نظم و نظارت اجتماعی مقاله نظم و نظارت اجتماعی اساس نظم و نظارت اجتماعی نظارت از طریق…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اجرای مدیریت دانش در بانک

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اجرای مدیریت دانش در بانک مبانی نظری اجرای مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اجرای مدیریت دانش پیشینه تحقیق اجرای مدیریت دانش ادبیات نظری اجرای مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اجرای مدیریت دانش مبانی نظری…

  • دانلود تحقیق فضای سایبری و فرصت های آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق فضای سایبری و فرصت های آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی فضای سایبری و فرصت های آن فرمت docx در قالب 85 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد شایستگی مربی لئوناردو داوینچی ۲۰۰۰

    دانلود پرسشنامه استاندارد شایستگی مربی لئوناردو داوینچی ۲۰۰۰ کلمات کلیدی : پرسشنامه شایستگی مربی پرسشنامه لئوناردو داوینچی ۲۰۰۰ دانلود پرسشنامه شایستگی مربی پرسشنامه شایستگی مربی 20 سوالی پرسشنامه شایستگی مربی لئوناردو داوینچی پرسشنامه شایستگی مربی لئوناردو داوینچی ۲۰۰۰ رفتن به…

  • پاورپوینت شرکت های تعاونی 76 اسلاید

    پاورپوینت شرکت های تعاونی 76 اسلاید پاورپوینت شرکت های تعاونی دانلود پاورپوینت شرکت های تعاونی پاورپوینت درباره شرکت های تعاونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با شرکت های تعاونی جهت رشته کسب و کار و پول در قالب…

  • پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی - لوله های PVC و UPVC

    پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی - لوله های PVC و UPVC رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی - لوله های PVC و UPVC در 36 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر…

  • دانلود تحقیق اعتماد در بین جوامع و نظرات جامعه شناسان با فرمت ورد

    دانلود تحقیق اعتماد در بین جوامع و نظرات جامعه شناسان با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اعتماد در بین جوامع و نظرات جامعه شناسان با فرمت docx در قالب 72 صفحه ورد بصورت کامل…

  • چالش ها و راهکارهای تولید و صادرات پسته در ایران

    چالش ها و راهکارهای تولید و صادرات پسته در ایران پسته راهکارهای تولید پسته در ایران راهکارهای صادرات پسته در ایران جایگاه ایران در بازار جهانی پسته دانلود پایان نامه رشته اقتصاد بازار جهانی پسته عملکرد پسته در ایران دانلود…

  • پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - تراک میکسر

    پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - تراک میکسر رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - تراک میکسر در 71 اسلاید کاربردی به طور کامل  وجامع همراه با تصاویر و جداول مربوطه طبق موارد زیر بیان شده…

  • پاورپوينت فصل دوم رياضی هفتم ابتدايی مبحث اعداد صحيح

    پاورپوينت فصل دوم رياضی هفتم ابتدايی مبحث اعداد صحيح رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل دوم رياضی هفتم ابتدايی مبحث اعداد صحيح در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مدارهای كنترل سیستم های کششی جریان مستقیم

    مدارهای كنترل سیستم های کششی جریان مستقیم درایوهای تراکشن سیستم های کششی سیستم های کششی جریان مستقیم مدارهای كنترل سیستم های کششی جریان مستقیم دانلود مقالات مهندسی الکترونیک دانلود مقالات الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته الکترونیک مدارهای كنترل…

  • دانلود پاورپوینت بررسی الگوریتم A5-1

    دانلود پاورپوینت بررسی الگوریتم A5-1 پاورپوینت بررسی الگوریتم های داده کاوی پاورپوینت بررسی الگوریتم های امضای دیجیتال پاورپوینت بررسی الگوریتم A5-1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی الگوریتم A5-1  جهت رشته IT در قالب 37 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود پروژه طراحی ساعت عددی

    دانلود پروژه طراحی ساعت عددی دانلود پروژه طراحی ساعت عددی دانلود پروژه طراحی ساعت دیجیتال دانلود پروژه طراحی تابلوی نمایشگر دیجیتالی دانلود پروژه رشته الکترونیک دانلود پروژه الکترونیک طراحی ساعت عددی طراحی ساعت دیجیتال رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه…

  • پاورپوینت فیزیولوژی دستگاه دفع ادرار

    پاورپوینت فیزیولوژی دستگاه دفع ادرار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فیزیولوژی دستگاه دفع ادرار جهت رشته ی پزشکی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       RBF…

  • بررسی تطبیقی ادله اثبات كیفری در قانون جزای ایران و مصر

    بررسی تطبیقی ادله اثبات كیفری در قانون جزای ایران و مصر ادله اثبات دعوی ادله اثبات دعوی در قوانین ایران ادله اثبات دعوی در قوانین مصر ادله اثبات دعوی پایان نامه ادله اثبات كیفری ادله اثبات كیفری در قانون جزای…

  • دانلود پاورپوینت کانی

    دانلود پاورپوینت کانی پاورپوینت کانی ها پاورپوینت کانی شناسی پاورپوینت کانی های ملی پاورپوینت درباره کانی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کانی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش  …