مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری را در سه دوره زیر خلاصه کرد: (فرضی،1386،27)

 

الف) دوره انقلاب صنعتی: ابتکار فورد در به کارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی، یکی از مهمترین شاخص های این دوره است. هر چند تغییر شیوه تولید باعث شد محدوده انتخاب مشتریان از نظر مشخصه های محصول کاهش یابد (نسبت به تولیدات صنایع دستی)، اما محصولات تولید شده به روش جدید از قیمت تمام شده پایین تری برخوردار شدند. به عبارتی دیگر، در انتخاب روش تولید انبوه از سوی شرکت فورد، افزایش کارایی و صرفه اقتصادی، مهمترین اهداف پیش بینی شده بودند.

 

ب) دوره انقلاب کیفیت: این دوره همزمان با ابتکار شرکت ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فرایند آغاز شد. این امر به نوبه خود به تولید کم هزینه تر و با کیفیت تر محصولات منجر شد. این دوره با مطرح شدن روش های نوین مدیریت کیفیت مانند مدیریت کیفیت جامع ، به اوج خود رسید. اما با افزایش تعداد شرکت های حاضر در عرصه رقابتی و گسترش فرهنگ حفظ و بهبود کیفیت محصول (از طریق ابزارهای مختلف کیفیتی)، دیگر این مزیت رقابتی برای شرکت های پیشرو کارساز نبود و ضرورت یافتن راه های جدیدی برای حفظ مزیت رقابتی احساس می شد.

 

ج) دوره انقلاب مشتری: در این دوره با توجه به افزایش توقع مشتریان، تولید کنندگان ملزم شدند محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کنند؛ به معنای دیگر، تولید کنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه هایی برای جلب رضایت و حفظ مشتریان قبلی خود معطوف کنند.

 

با استفاده گسترده از فناوری اطلاعات، سازمان ها می توانند برای افزایش آگاهی از نیازهای مشتریان و درک بهتر آنها، از دانش فنی همراه با مهارت های لازم بهره مند شوند. در طول دهه 1990، فرایندهای تعاملی مدیریت مشتری مبتنی بر فناوری اطلاعات که در انتهای فرایند کسب و کار و در ارتباط با مشتری است، مهندسی مجدد شد که این موضوع امروزه با عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» شناخته می شود.

مدیریت ارتباط با مشتری شامل کلیه اقداماتی است که یک سازمان برای ایجاد و تثبیت ازتباطات سودمند با مشتری انجام می دهد و در قالب کار گروهی لازم برای حصول اطمینان از رضایت مشتری تعریف می شود. در بیشتر مواقع این گونه فعالیت ها تحت عنوان فروش، بازاریابی و خدمات تخصصی انجام می پذیرند. نیروی پیش برنده و حمایت کننده مدیریت ارتباط با مشتری، وجود این حقیقت است که مشتریان حفظ شده (قبلی) سودمندتر از مشتریان جدید هستند. 

 

 

 

 

 ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری مفهومی است که ریشه در فناوری اتوماسیون فروش و عملیات مرکز فراخوان دارد و از اواسط دهه 1990 وجود داشته است. در آن زمان، مدیریت ارتباط با مشتری از ادغام داده های مشتری از طریق قسمت فروش با تعاملات مرکز فراخوان بوجود آمد که منجر به تعاملات غیر رسمی بیشتری با مشتری گردید. این مفهوم، بوسیله سازمان های استفاده کننده و ادغام های سریع انتشار یافت و موجب برانگیختن فروشندگان نرم افزار شد که همگی مدعی بودند یک مجموعه منسجم از توانایی هایی دارند که به عنوان مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد.

 

 

پیش از این، بازاریابی رابطه مند در صدد بود که اطلاعاتی را در مورد ترجیحات و علایق مشتریان که در پایگاه های داده ای ذخیره شده بود به دست بیاورد. این موضوع به شکل بازاریابی «نفر به نفر»3 پدیدار شد که اشاره به فرآیند و تعاملات از طریق شرکت هایی که به ایجاد پیشنهادات همسوتر با خواسته مشتریان می پرداختند داشت. از این رو مدیریت ارتباط با مشتری به منظور برقراری امنیت و مدیریت روابط نفر به نفر و ایجاد یک رابطه سودمند و بلند مدت با مشتریان توسعه پیدا کرد. در مجرایی موازی، ابزارهای مبتنی بر اینترنت مانند بازرگانی الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی و ارتباطات نفر به نفر به وجود آمده  و رشد کردند. با دارا بودن این تکنولوژی های جدید، این محصولات، خارج حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به رقابت برخیزیدند و به بازرگانی الکترونیکی رسیدند.

 

 

هنگامی که مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و بازرگانی الکترونیکی با یکدیگر ادغام شدند باعث شد در مدت زمان کوتاهی، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر سر زبان ها بیفتد. به طور مشابه، سيستم مديريت تجاري يكپارچه  تشخیص دادند که در دیدگاه 360 درجه ای به مشتری (یعنی دیدگاهی جامع) مجبورند که انتقال داده ها را در نظر بگیرند، بنابراین آنها یک بسته کامل نرم افزاری با توانایی های مدیریت ارتباط با مشتری را توسعه دادند. از دیدگاه تکنولوژیکی، مدیریت ارتباط با مشتری شامل مجموعه ای از کاربردها است که خواسته ها و نیازهای نقش های مواجه با مشتری را مورد توجه قرار می دهد که منجر به تغذیه یک پایگاه داده ای همگانی و مشترک که بوسیله ابزارهای تجزیه و تحلیل تجاری مورد حمایت قرار می گیرد می شود.( اوسرانکو و بنانی   143،2007)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 2-14- تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    2
2-14-1- مقدمه    2
2-14-2- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-14-3- مفهوم مشتری    4
2-14-3-چرخه زندگی مشتری    6
2-14-4-روند های ارتباط با مشتریان    6
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    10
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    11
2-14-8- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان    11
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت    11
2-14-9- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول    12
2-14-10- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت    13
2-14-11- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز    13
2-14-12- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون    15
2-15- تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-15-1- اصول مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-15-2- عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-15-3- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-15-4- مدل چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-15-5- فرایند مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-15-2-1- بینش مشتری    21
2-15-2-2- مرحله ارزش مشتری    21
2-15-2-3- مرحله برنامه ریزی بازاریابی    22
2-15-2-4- تعامل با مشتری    22
2-15-2-5- تجزیه و تحلیل و پالایش    22
2-15-3- نیازهای مشتری    22
2-16- چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    24
2-17- مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-18- محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری    27
2-19- انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری    28
2-19-1- مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    28
2-19-2- بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    30
2-19-3- فروش و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    31
2-19-4- خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    33
2-20-مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی    35
2-20-1- مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی    37
2-21- مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-21-1- مدل واینر    38
2-21-2- مدل تسریع کننده ساپ    40
2-21-2-1- چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس نوع اطلاعات مشتریان    42
2-22-3-مدل بلوک های مدیریت ارتباط با مشتری    42
2-22-4- مدل مدیریت ارتباط با مشتری- ایریش    44
2-24- پیشینه تحقیق:    51
2-25- مدل مفهومی :    55فهرست منابع 74
 

 

 

 

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حل مسئله 54 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حل مسئله 54 صفحه فصل دوم پایان نامه حل مسئله مبانی نظری حل مسئله پیشینه تحقیق حل مسئله پیشینه داخلی حل مسئله پیشینه خارجی حل مسئله پیشینه پژوهش حل مسئله پیشینه نظری حل مسئله…

  • مفهوم و مبانی جرم انگاری پولشویی و سیر تحول تاریخی آن

    مفهوم و مبانی جرم انگاری پولشویی و سیر تحول تاریخی آن کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی مبانی جرم انگاری جرم پولشویی مبانی فقهی جرم انگاری جرم پولشویی پایان نامه پولشویی در حقوق ایران مبانی اقتصادی جرم انگاری جرم پولشویی…

  • پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع درخت خرما

    پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع درخت خرما پاورپوينت کودکان با موضوع درخت خرما دانلود پاورپوينت کودکان با موضوع درخت خرما پاورپوینت درباره کودکان با موضوع درخت خرما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع درخت…

  • پاورپوینت الگوی «گروه توسعۀ ایرانیان» برای بازآفرینی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمدو تولید انبوه مسکن محلی

    پاورپوینت الگوی «گروه توسعۀ ایرانیان» برای بازآفرینی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمدو تولید انبوه مسکن محلی پاورپوینت مقاله بافت فرسوده پاورپوینت بافت فرسوده پاورپوینت بازآفرینی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد و تولید انبوه مسکن محلی رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود تحقیق نگرش و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق نگرش و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی نگرش و نظریه های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • دانلود پاورپوینت خصوصی سازی و حاکمیت شرکتی

    دانلود پاورپوینت خصوصی سازی و حاکمیت شرکتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خصوصی سازی و حاکمیت شرکتی جهت رشته اقتصاد در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بیش…

  • پروپوزال پایان نامه پیش بینی بورس با داده کاوی

    پروپوزال پایان نامه پیش بینی بورس با داده کاوی کلمات کلیدی : پروپوزال داده کاوی پروپوزال آماده داده کاوی دانلود پروپوزال داده کاوی پروپوزال داده کاوی در سهام پروپوزال مورد داده کاوی در بورس پروپوزال کاربرد داده کاوی در پیش…

  • پاورپوینت آموزش درس 3 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث کشاورزی و دامپروری

    پاورپوینت آموزش درس 3 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث کشاورزی و دامپروری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش درس 3 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث کشاورزی و دامپروری در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • تحلیل دینامیکی غیر خطی فشار زلزله بر سکوهای ثابت فلزی دریایی

    تحلیل دینامیکی غیر خطی فشار زلزله بر سکوهای ثابت فلزی دریایی عضو مهاربندی و قاب تحلیل دینامیکی غیر خطی سکوهای ثابت فلزی دریایی المان تیرستون پس کمانشی الیافی تحلیل دینامیکی غیر خطی فشار زلزله بر سکوهای ثابت فلزی دریایی تحلیل…

  • بررسی فرآیند شکل گیری داعش و نقش جهانی شدن بر آن

    بررسی فرآیند شکل گیری داعش و نقش جهانی شدن بر آن داعش در بستر جهانی شدن ساختار تشکیلاتی داعش فرآیند شکل گیری داعش ویژگی های شکل گیری داعش بررسی زمینه های شکل گیری داعش تاثیرات جهانی شدن بر شکل گیری…

  • پاورپوینت آمادگی برای ازدواج و آموزش مهارت های پيش از آن

    پاورپوینت آمادگی برای ازدواج و آموزش مهارت های پيش از آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمادگی برای ازدواج و آموزش مهارت های پيش از آن جهت رشته روانشناسی در قالب 39 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت گروه بندی گیاهان زراعی

    پاورپوینت گروه بندی گیاهان زراعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع گروه بندی گیاهان زراعی، در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:   انواع طبقه‌بندی گیاهان زراعی طبقه بندی علمی گیاهان گروه بندی بر اساس…

  • پاورپوینت مولفه های جهانی شدن

    پاورپوینت مولفه های جهانی شدن پاورپوینت ابعاد جهانی شدن پاورپوینت تاثیرات جهانی شدن پاورپوینت مقاله در مورد جهانی شدن پاورپوینت مزایا و معایب جهانی شدن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مولفه های جهانی شدن جهت رشته علوم اجتماعی در قالب…

  • دیدگاه ها و نظریه های امنیت عاطفی

    دیدگاه ها و نظریه های امنیت عاطفی دیدگاه های امنیت عاطفی نظریه های امنیت عاطفی علل موثر بر امنیت عاطفی امنیت عاطفی در زندگی زناشویی امنیت عاطفی در بین همسران تحقیق در مورد امنیت عاطفی زوجین تحقیق کامل در مورد…

  • پاورپوینت آموزش قاره های جهان مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش قاره های جهان مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث قاره های جهان در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • ماهیت خیانت جنگی و بررسی مسئولیتهای متاثر از آن

    ماهیت خیانت جنگی و بررسی مسئولیتهای متاثر از آن خیانت جنگی دانلود پایان نامه خیانت جنگی مسئولیت بین المللی ناشی از خیانت جنگی خیانت جنگی در حقوق بین الملل ماهیت خیانت جنگی و بررسی مسئولیتهای متاثر از آن بررسی مسئولیتهای…

  • شبیه سازی پویای متابولیسم آب شهری در شرایط محدودیتهای ظرفیت برد محیطی

    شبیه سازی پویای متابولیسم آب شهری در شرایط محدودیتهای ظرفیت برد محیطی شبیه سازی پویای متابولیسم آب شهری در شرایط محدودیتهای ظرفیت برد محیطی رفتن به سایت اصلی چکیدهدر این مطالعه مفهوم اصلاح شده برای متابولیسم  آب شهری (UWM)،  برای…

  • پاورپوینت بررسی هندسه در معماری اسلامی

    پاورپوینت بررسی هندسه در معماری اسلامی پاورپوینت بررسی هندسه در معماری اسلامی بررسی هندسه در معماری اسلامی هندسه در معماری اسلامی تحقیق بررسی هندسه در معماری اسلامی مقاله هندسه در معماری اسلامی نمادها در معماری اسلامی پاورپوینت کاربرد هندسه در…

  • دانلود تحقیق مفهوم و تعاریف خدمت با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مفهوم و تعاریف خدمت با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مفهوم و تعاریف خدمت با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • تاثیر آرد سویا و دماهای متفاوت بر کیفیت طبخ ماکارونی

    تاثیر آرد سویا و دماهای متفاوت بر کیفیت طبخ ماکارونی پایان نامه تولید ماکارونی پایان نامه کیفیت طبخ ماکارونی پایان نامه تکنولوژی تولید ماکارونی پایان نامه تاثیر آرد سویا بر کیفیت طبخ ماکارونی پایان نامه تاثیر دماهای متفاوت بر کیفیت…

  • نحوه رسیدگی، اثبات و تدابیر پیشگیرانه و ضمانت های اجرایی جرم پولشویی 

    نحوه رسیدگی، اثبات و تدابیر پیشگیرانه و ضمانت های اجرایی جرم پولشویی  کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی نحوه اثبات جرم پولشویی نحوه رسیدگی جرم پولشویی پایان نامه پولشویی در حقوق ایران پولشویی در حقوق کیفری ایران شرایط تحقق جرم…

  • پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

    پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط جهت افزایش در امد پاورپوینت مدیریت ارتباط پاورپوینت مدیریت ارتباط جهت رضایت مشتری پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • گسترش منابع انسانی و نقش آی تی در آن

    گسترش منابع انسانی و نقش آی تی در آن منابع انسانی دانلود مقاله توسعه منابع انسانی دانلود مقاله نقش فناوری اطلاعات در توسعه منابع انسانی دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریت دانلود مقاله گسترش منابع انسانی و نقش آی…

  • پاورپوینت حسابدری مشارکت های خاص

    پاورپوینت حسابدری مشارکت های خاص حسابداری مشارکتهای خاص استاندارد حسابداری مشارکتهای خاص پاورپوینت حسابدری مشارکت های خاص رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابدری مشارکت های خاص جهت  رشته حسابداری در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • عناصر و شاخص های زنجیره تامین چابک و ارائه مدل های آن

    عناصر و شاخص های زنجیره تامین چابک و ارائه مدل های آن کلمات کلیدی : زنجیره تامین چابک چیست زنجیره تامین چابکی تعریف زنجیره تامین چابک مولفه های چابکی زنجیره تامین شاخص های چابکی زنجیره تامین طراحی مدل چابکی زنجیره…

  • دانلود پاورپوینت راهکارهای حفاظت از محیط زیست در طراحی و اجرای پروژه راهسازی

    دانلود پاورپوینت راهکارهای حفاظت از محیط زیست در طراحی و اجرای پروژه راهسازی پاورپوینت پروژه راهسازی پاورپوینت راهسازی پاورپوینت پروژه پاورپوینت محیط زیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت راهکارهای حفاظت از محیط زیست در طراحی و اجرای پروژه راهسازی…

  • پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی

    پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی دانلود پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی پاورپوینت مديريت بایگانی پاورپوینت مديريت اسناد پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مديريت اسناد و بايگانی جهت رشته مدیریت در قالب 34اسلاید و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت فصل ششم ریاضی هشتم با عنوان مثلث

    دانلود پاورپوینت فصل ششم ریاضی هشتم با عنوان مثلث پاورپوینت مثلث هشتم پاورپوینت فصل ششم ریاضی هشتم دانلود پاورپوینت فصل 6 ریاضی هشتم دانلود پاورپوینت ریاضی هشتم فصل 6 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل ششم ریاضی هشتم با…

  • پاورپوینت بررسی نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی( H1,H2 ,H3 ,H4 ) ، در اعمال فیزیولوژیک بدن

    پاورپوینت بررسی نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی( H1,H2 ,H3 ,H4 ) ، در اعمال فیزیولوژیک بدن کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی نقش گیرنده های مرکزی هیستامینی ( H1 H2 H3 H4 ) در اعمال فیزیولوژیک بدن نوروشیمی هیستامین ذخیره هیستامین…

  • تبیین جایگاه اذن ولی در نکاح رشیده و مطالعه تطبیقی اختیار دختر در نکاح در فقه شیعه و اهل تسنن

    تبیین جایگاه اذن ولی در نکاح رشیده و مطالعه تطبیقی اختیار دختر در نکاح در فقه شیعه و اهل تسنن کلمات کلیدی : سن رشد در نکاح اعتبار رشد در نکاح اعتبار رشد در طلاق بلوغ و رشد در قانون…

  • پاورپوینت زبان NET Visual C

    پاورپوینت زبان NET Visual C رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زبان NET Visual C جهت رشته کامپیوتر در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در این فصل…

  • پاورپوینت نوجوانی و بلوغ

    پاورپوینت نوجوانی و بلوغ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نوجوانی جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     فهرست: احادیث ائمه درباره اهمیت نوجوانی…

  • دانلود پاورپوینت استاندارد های فیزیکی مدرسه ابتدایی

    دانلود پاورپوینت استاندارد های فیزیکی مدرسه ابتدایی پاورپوینت معماری مدرسه پاورپوینت درمورد معماری مدارس ابتدایی پاورپوینت استانداردهای معماری مدرسه ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استاندارد های فیزیکی مدرسه ابتدایی جهت رشته معماری در 26 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل دوم علوم هشتم - انواع تغییرات

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل دوم علوم هشتم - انواع تغییرات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل دوم علوم هشتم - انواع تغییرات به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx…

  • معماری مسجد جامع اصفهان

    معماری مسجد جامع اصفهان نماهای مختلف مسجد جامع اصفهان نقشه معكوس پلانی متری و آلتی متری مقطع های مختلف مسجد جامع اصفهان دانلود مقاله معماری مسجد جامع اصفهان سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina…