پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکردهای شخصیت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکردهای شخصیت فصل دوم پایان نامه رویکردهای شخصیت مبانی نظری رویکردهای شخصیت پیشینه تحقیق رویکردهای شخصیت پیشینه داخلی رویکردهای شخصیت پیشینه خارجی رویکردهای شخصیت پیشینه پژوهش رویکردهای شخصیت پیشینه نظری رویکردهای شخصیت ادبیات نظری رویکردهای…

  • صدف های دو کپه ای پخته و خام

    صدف های دو کپه ای پخته و خام صدف های دو کپه ای پخته و خام رفتن به سایت اصلی نمونه  پایداری و ثبات صدف دو کفه ای خام دارای پوسته (Mytilus galloprovincialis)، به صورت بسته بندی در هوای معین…

  • بررسی مدل ها و نظریه های هوش سازمانی

    بررسی مدل ها و نظریه های هوش سازمانی ابعاد هوش سازمانی نظریه های هوش سازمانی  مدل های هوش سازمانی  پایان نامه هوش سازمانی دانلود پایان نامه هوش سازمانی پایان نامه درباره هوش سازمانی رفتن به سایت اصلی هوش سازمانی داشتن…

  • پاورپوینت سه جلسه نخست اپیدمیولوژی مناسب دانشجویان پرستاری

    پاورپوینت سه جلسه نخست اپیدمیولوژی مناسب دانشجویان پرستاری پاورپوینت اپیدمیولوژی رفتن به سايت اصلي پاورپوینت سه جلسه نخست اپیدمیولوژی مناسب دانشجویان پرستاری پاورپوینت جلسه اول  اپیدمیولوژی ( مبحث کلیات) به تعداد 8 اسلاید قابل ویرایش شامل مباحث زیر می باشد. تاریخچه…

  • دانلود پاورپوینت وب معنایی در تجارت الکترونیک

    دانلود پاورپوینت وب معنایی در تجارت الکترونیک پاورپوینت وب معنایی پاورپوینت تجارت الکترونیک دانلود پاورپوینت وب معنایی در تجارت الکترونیک پاورپوینت وب معنایی در تجارت الکترونیک پاورپوینت وب در تجارت الکترونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وب معنایی در…

  • پاورپوینت کتاب و درس فصل پانزدهم نتيجه گيری مقايسه ای به سوی درمان فرانظری

    پاورپوینت کتاب و درس فصل پانزدهم نتيجه گيری مقايسه ای به سوی درمان فرانظری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس فصل پانزدهم نتيجه گيری مقايسه ای به سوی درمان فرانظری جهت رشته روانشناسی در قالب 24 اسلاید…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمانها با مدل ترکیبی Neuro-DEA

    پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمانها با مدل ترکیبی Neuro-DEA ارزیابی عملکرد شهرکهای صنعتی ارزیابی عملکرد سازمانی چیست ارزیابی عملکرد سازمان چیست ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی…

  • نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت خودکارآمدی ورزشی

    نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت خودکارآمدی ورزشی کلمات کلیدی : فصل 3 خودکارآمدی ورزشی فصل سوم خودکارآمدی ورزشی نمونه فصل سوم خودکارآمدی ورزشی نمونه فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد خودکارآمدی ورزشی فصل سوم پایان…

  • پاورپوینت مبانی حسابداری

    پاورپوینت مبانی حسابداری پاورپوینت دانلود جزوه مبانی حسابداری مدیریت پاورپوینت دانلود کتاب مدیریت مالی راهبردی رهنمای رودپشتی پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت pdf رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی حسابداری جهت رشته حسابداری در قالب 76 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه فکری 87 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و سرمایه فکری 87 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی مبانی نظری رابطه سرمایه فکری با عملکرد مالی در بانک مبانی نظری مدیریت سرمایه فکری مبانی نظری…

  • پاورپوینت نقش عوامل ساختمانی در طراحی مراکز داده

    پاورپوینت نقش عوامل ساختمانی در طراحی مراکز داده پاورپوینت عوامل ساختمانی در طراحی مراکز داده پاورپوینت طراحی معماری مراکز داده پاورپوینت نقش عوامل ساختمانی در طراحی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش عوامل ساختمانی در طراحی مراکز داده جهت…

  • بررسی تطبیقی خوردنیها و آشامیدنیها حلال و حرام در دوران عباسی با دستورات اسلامی و تاثیر ملل دیگر بر آن

    بررسی تطبیقی خوردنیها و آشامیدنیها حلال و حرام در دوران عباسی با دستورات اسلامی و تاثیر ملل دیگر بر آن اطعمه و اشربه در اسلام خوردنیها و آشامیدنیهای معمول دوران عباسی اطعمه و اشربه مرسوم مردم در عصر عباسیان تاثیر…

  • بررسی فقهی رابطه انسان و اعضا بدن در معاملات اعضا بدن

    بررسی فقهی رابطه انسان و اعضا بدن در معاملات اعضا بدن معامله اعضای بدن تحقیق در مورد معامله اعضا بدن رابطه حقوقی انسان و اعضاء بدن معامله اعضاء بدن انسان در فقه اماميه رفتن به سایت اصلی برای ورود به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طرحواره های ناسازگار اولیه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق طرحواره های ناسازگار اولیه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه طرحواره های ناسازگار اولیه مبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه پیشینه تحقیق طرحواره های ناسازگار اولیه پیشینه داخلی طرحواره های ناسازگار اولیه پیشینه خارجی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق علل مطالبات معوق در نظام بانکی 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق علل مطالبات معوق در نظام بانکی 58 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری معوق در نظام بانکی پیشینه تحقیق معوق در نظام بانکی مبانی نظری و پیشینه معوق در نظام بانکی پیشینه پژوهش معوق در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی 79 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی 79 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعارضات زناشویی مبانی نظری تعارضات زناشویی پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی پیشینه داخلی تعارضات زناشویی پیشینه خارجی تعارضات زناشویی پیشینه پژوهش تعارضات زناشویی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت الگوریتم های ژنتیک

    پاورپوینت الگوریتم های ژنتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوریتم های ژنتیک جهت رشته ی پزشکی در قالب 62 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       الگوریتم  ژنتیک  روش…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه استرس والدگری

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه استرس والدگری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استرس والدگری مبانی نظری استرس والدگری پیشینه تحقیق استرس والدگری پیشینه داخلی استرس والدگری پیشینه خارجی استرس والدگری پیشینه پژوهش استرس والدگری پیشینه نظری…

  • پاورپوینت داده های حسابداری ،ورشکستگی و ریسک فصل پنجم تئوری حسابداری اثباتی واتز و زیمرمن

    پاورپوینت داده های حسابداری ،ورشکستگی و ریسک فصل پنجم تئوری حسابداری اثباتی واتز و زیمرمن پاورپوینت داده های حسابداری ،ورشکستگی و ریسک تئوری حسابداری اثباتی واتز و زیمرمن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت داده های حسابداری ،ورشکستگی و ریسک فصل…

  • پاورپوینت بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری

    پاورپوینت بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری پاورپوینت بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری تحقیق بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری بررسی رابطه بین روانشناسی و معماری رابطه بین روانشناسی و معماری روانشناسی و معماری پروژه رابطه روانشناسی و معماری…

  • پاورپوینت استرس شغلی

    پاورپوینت استرس شغلی پاورپوینت استرس شغلی ppt پاورپوینت استرس شغلی و مدیریت آن پاورپوینت استرس شغلی در پرستاران پاورپوینت استرس شغلی چیست پاورپوینت مدیریت استرس شغلی+ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استرس شغلی جهت رشته روانشناسی در قالب 22…

  • دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات

    دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات پاورپوینت درمورد بازاریابی خدمات پاورپوینت مدیریت بازاریابی درخدمات پاورپوینت فروش و بازاریابی خدمات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات جهت رشته مدیریت در 62 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • ارزیابی عملکرد شهرداری و شاخص های شهری آن برای مدیریت شهری

    ارزیابی عملکرد شهرداری و شاخص های شهری آن برای مدیریت شهری ارزیابی عملکرد شهرداری پایان نامه ارزیابی عملکرد شهرداری شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری ها سیستم های ارزیابی عملکرد در شهرداری ها پیشینه ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فارسی هشتم - آداب نیکان

    پاورپوینت آموزش تدریس فارسی هشتم - آداب نیکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فارسی هشتم - آداب نیکان به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت نگرشی بر جریان نوظهور معنویت گرا از کتاب آفتاب و سایه ها

    پاورپوینت نگرشی بر جریان نوظهور معنویت گرا از کتاب آفتاب و سایه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نگرشی بر جریان نوظهور معنویت گرا از کتاب آفتاب و سایه ها جهت رشته دین و مذهب در قالب…

  • بررسی شاخص ها و مولفه های احساس امنیت و نظریه های روانشناسی مربوط به آن

    بررسی شاخص ها و مولفه های احساس امنیت و نظریه های روانشناسی مربوط به آن مولفه های احساس امنیت شاخص های احساس امنیت بررسی احساس امنیت در فضاهای عمومی بررسی احساس امنیت و عوامل موثر بر آن در کشور احساس…

  • دانلود تحقیق کیفیت زندگی و تاریخچه مفهوم آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کیفیت زندگی و تاریخچه مفهوم آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کیفیت زندگی و تاریخچه ی مفهوم آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 2 فارسی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 2 فارسی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 2 فارسی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت آمادگی جسمانی

    دانلود پاورپوینت آمادگی جسمانی پاورپوینت آمادگی جسمانی پاورپوینت فاکتورهای آمادگی جسمانی پاورپوینت مبانی آمادگی جسمانی پاورپوینت درباره آمادگی جسمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمادگی جسمانی رشته تربیت بدنی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • پاورپوینت اقدامات پس از حوادث ترافیکی

    پاورپوینت اقدامات پس از حوادث ترافیکی پاورپوینت حوادث ترافیکی پاورپوینت حوادث ترافیکی در جوانان پاورپوینت تعریف حوادث ترافیکی پاورپوینت حوادث بارهای ترافیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقدامات پس از حوادث ترافیکی جهت رشته آموزشی در قالب 29 اسلاید…

  • بررسی همپار در ترکیب اکسیم

    بررسی همپار در ترکیب اکسیم اكسیم ایزومری ترسیوبوتیل سیكلوهگزنیل ترسیوبوتیل سیكلوهگزانون بررسی همپار در ترکیب اکسیم بررسی ایزومری در اكسیم حاصل از 2 (4 ترسیوبوتیل 1 سیكلوهگزنیل) 4 ترسیوبوتیل سیكلوهگزانون دانلود رساله دكتری رشته داروسازی دانلود رساله دكتری داروسازی رفتن…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش داده کاوی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش داده کاوی مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی فصل دوم پایان نامه داده کاوی مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات و مبانی…

  • سبک های دلبستگی از دیدگاه های مختلف و بررسی انواع آن 

    سبک های دلبستگی از دیدگاه های مختلف و بررسی انواع آن  کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه دلبستگی پایان نامه سبک های دلبستگی نظریه هاي اصلي دلبستگي مؤلفه هاي اصلي دلبستگي معيارهاي تشخيص دلبستگي تحول دلبستگي در نوجواني تداوم دلبستگي…

  • دانلود تحقیق در مورد رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد docx

    دانلود تحقیق در مورد رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی و عملکرد با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت مکمل غذایی اسپرولینا

    دانلود پاورپوینت مکمل غذایی اسپرولینا پاورپوینت مکمل غذایی اسپرولینا پاورپوینت مکمل های غذایی دانلود پاورپوینت مکمل های غذایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مکمل غذایی اسپرولینا جهت رشته کشاورزی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…