پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • الگوی اخلاقی در دیوان ابوالحسن التهامی

    الگوی اخلاقی در دیوان ابوالحسن التهامی الگو ابو الحسن التِّهامی قرآن بذل و بخشش فضایل اخلاق الگوی اخلاق عفو و بخشش دانلود مقاله ادبیات دانلود مقاله رشته ادبیات دانلود مقاله ترجمه شده ادبیات دانلود مقاله ترجمه شده رشته ادبیات دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رضایت مشتری مبانی نظری رضایت مشتری پیشینه تحقیق رضایت مشتری پیشینه داخلی رضایت مشتری پیشینه خارجی رضایت مشتری پیشینه پژوهش رضایت مشتری پیشینه نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 58 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه…

  • دانلود پاورپوینت تئوری واحد همسایگی

    دانلود پاورپوینت تئوری واحد همسایگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تئوری واحد همسایگی جهت رشته عمران در 24 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در دوران پس از انقلاب…

  • مبانی نظری تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

    مبانی نظری تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز اعتبار برند کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز تاثیر اعتبار…

  • سلسله مراتب نیازهای انسان و بررسی خود شکوفایی در آن

    سلسله مراتب نیازهای انسان و بررسی خود شکوفایی در آن کلمات کلیدی : خودشکوفایی مزلو الگوی خودشکوفایی تعریف مفهومی خودشکوفایی تعریف عملیاتی خودشکوفایی خودشکوفایی سلسله مراتب پایان نامه خودشکوفایی تعریف خودشکوفایی در روانشناسی مولفه های خودشکوفایی شامل چیست؟ رفتن به…

  • پاورپوینت آموزشی درس حسابداری ميانه 2

    پاورپوینت آموزشی درس حسابداری ميانه 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس حسابداری ميانه 2 جهت رشته حسابداری در قالب 392 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود پاورپوینت نوشتن و دفاع یک پایان نامه

    دانلود پاورپوینت نوشتن و دفاع یک پایان نامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نوشتن و دفاع یک پایان نامه جهت رشته علوم پایه در 14 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوینت رشته عمران با عنوان ریز شمع

    دانلود پاورپوینت رشته عمران با عنوان ریز شمع بهسازی خاک خاكهای مسئله دار روش اجرای میكروپایل روشهای بهسازی خاك دانلود پاورپوینت ریز شمع دانلود پاورپوینت میکرو شمع دانلود پاورپوینت میکروپایل دانلود پاورپوینت عمران دانلود پاورپوینت مهندسی عمران رفتن به سایت…

  • دانلود تحقیق مشارکت سیاسی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مشارکت سیاسی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مشارکت سیاسی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 66 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع کتاب خوب زندگی

    پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع کتاب خوب زندگی پاورپوینت کودکان با موضوع کتاب خوب زندگی دانلود پاورپوینت کودکان با موضوع کتاب خوب زندگی پاورپوینت درباره کودکان با موضوع کتاب خوب زندگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص…

  • پاورپوينت درس اصول و مبانی مدیریت

    پاورپوينت درس اصول و مبانی مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس اصول و مبانی مدیریت جهت رشته مديريت قالب 45 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       ميزان موفقيت…

  • پاورپوینت درمان فردمدار كارل راجرز

    پاورپوینت درمان فردمدار كارل راجرز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمان فرد مدار كارل راجرز جهت رشته ی روان شناسی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی

    پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی کلمات کلیدی : پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی تحقیق بازاریابی عصبی و حسی بازاریابی عصبی و حسی تعریف بازاریابی عصبی تاریخچه نورومارکتینگ چرا بازاریابی عصبی تبلیغات بازاریابی ترفندهای بازاریابی عصبی راهکارهای بازاریابی عصبی برای فروش…

  • پاورپوینت نیازسنجی سلامت و دغدغه های آن

    پاورپوینت نیازسنجی سلامت و دغدغه های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نیازسنجی سلامت و دغدغه های آن جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه

    پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه های دانلود پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی…

  • تشریح ماهیت عزت نفس و بررسی سطوح و ابعاد عزت نفس

    تشریح ماهیت عزت نفس و بررسی سطوح و ابعاد عزت نفس کلمات کلیدی : ابعاد عزت نفس کوپر اسمیت ابعاد عزت نفس سازمانی بررسی ابعاد عزت نفس سطوح و ابعاد عزت نفس شكل گيري و رشد عزت نفس دیدگاه های…

  • پاسخنامه تشریحی و مستند از روی منابع اصلی سوالات آزمون ورودی دکتری (P.H.D) رشته برنامه ریزی درسی و فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد

    پاسخنامه تشریحی و مستند از روی منابع اصلی سوالات آزمون ورودی دکتری (P.H.D) رشته برنامه ریزی درسی و فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد سوالات آزمون ورودی دوره دکتری برنامه ریزی درسی و فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی پاسخنامه…

  • پاورپوینت تعمیرات سخت افزار

    پاورپوینت تعمیرات سخت افزار پاورپوینت درمورد تعمیرات سخت افزار دانلود پاورپوینت درخصوص تعمیرات سخت افزار پاورپوینت تعمیر سخت افزار پاورپوینت تعمیر سخت افزار ها پاورپوینت درباره تعمیرات سخت افزار دانلود پاورپوینت تعمیرات سخت افزار در رشته فنی دانلود پاورپوینت چگونگی…

  • پاورپوینت درباره آلزایمر

    پاورپوینت درباره آلزایمر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره آلزایمر جهت رشته ی پزشکی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در این بیماری پروتئینهایی در…

  • نظریه های روانشناسی و جامعه شناسی مرتبط با تنظیم خانواده

    نظریه های روانشناسی و جامعه شناسی مرتبط با تنظیم خانواده کلمات کلیدی : نظریه های تئوری اقتصادی نظریه های تنظیم خانواده نظریه کنش اجتماعی تالکوت پارسونز تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده نظریه های روانشناسی مرتبط با تنظیم خانواده…

  • پاورپوینت فصل چهارم علوم نهم مبحث حرکت

    پاورپوینت فصل چهارم علوم نهم مبحث حرکت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم نهم متوسطه مبحث حرکت در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه: حرکت…

  • پاورپوینت تشریح اصول طراحی پرسشنامه جهت رشته بهداشت عمومی

    پاورپوینت تشریح اصول طراحی پرسشنامه جهت رشته بهداشت عمومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشریح اصول طراحی پرسشنامه جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 67 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آموزش تدریس فارسی هشتم - سفر شکفتن

    پاورپوینت آموزش تدریس فارسی هشتم - سفر شکفتن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فارسی هشتم - سفر شکفتن به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • معرفی شهر دماوند

    معرفی شهر دماوند معرفی شهر دماوند جغرافیای سیاسی شهر دماوند جاذبه های تاریخی و طبیعی شهر دماوند مفاخر دماوند در تاریخ تنوع گونه های گیاهی و جانوری منطقه دماوند دانلود پایان نامه گردشگری دانلود پایان نامه رشته گردشگری رفتن به…

  • ماهیت و خصوصیات دیوان کیفری بین المللی و بررسی مسئولیتهای دادستان در آن

    ماهیت و خصوصیات دیوان کیفری بین المللی و بررسی مسئولیتهای دادستان در آن دیوان کیفری بین المللی نقش دادستان در دیوان کیفری بین المللی ماهیت دیوان کیفری بین المللی خصوصیات دیوان کیفری بین المللی بررسی مسئولیتهای دادستان در دیوان کیفری…

  • پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت اول

    پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت اول پاورپوينت احکام مسجد قسمت اول دانلود پاورپوينت احکام مسجد قسمت اول پاورپوینت درباره احکام مسجد قسمت اول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت اول جهت رشته فقه و…

  • دانلود پاورپوینت میانه 1

    دانلود پاورپوینت میانه 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 جهت رشته حسابداری 360 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       درس حسابداری میانه ۱، از دروس…

  • پاورپوینت آشنایی با ترازنامه و صورت جریان وجوه نقد

    پاورپوینت آشنایی با ترازنامه و صورت جریان وجوه نقد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ترازنامه و صورت جریان وجوه نقد جهت رشته اقتصاد در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت بیل مکانیکی

    دانلود پاورپوینت بیل مکانیکی دانلود پاورپوینت آماده بیل مکانیکی پاورپونت در مورد بیل مکانیکی پاورپوینت درباره بیل مکانیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیل مکانیکی جهت رشته عمران در قالب 106 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • پاورپوینت چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

    پاورپوینت چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید:16 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی این فایل در زمینه " چگونگی ایجاد خلاقیت در…

  • دانلود تحقیق سازمان تامین اجتماعی و جایگاه آن در ارتقا سلامت کشور  با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سازمان تامین اجتماعی و جایگاه آن در ارتقا سلامت کشور  با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سازمان تامین اجتماعی و جایگاه آن در ارتقا سلامت کشور  با فرمت docx در قالب 26…

  • پاورپوینت مروری بر کتاب سیری در سیره ی ائمه اطهار(ع) از استاد شهید مطهری

    پاورپوینت مروری بر کتاب سیری در سیره ی ائمه اطهار(ع) از استاد شهید مطهری پاورپوینت کتاب سیری در سیره ی ائمه اطهار(ع) پاورپوینت کتاب شهید مطهری پاورپوینت درباره ی سیره ی ائمه اطهار دانلود پاورپوینت مروری بر کتاب سیری در…

  • پاورپوینت مدیریت عمومی

    پاورپوینت مدیریت عمومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت عمومی جهت رشته ی مدیریت در قالب 219 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مديريت عبارت است ازهنرانجام كارازطريق…

  • پاورپوینت آشنایی با مفهوم تفکر ناب و مفهوم مودا

    پاورپوینت آشنایی با مفهوم تفکر ناب و مفهوم مودا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم تفکر ناب و مفهوم مودا جهت رشته آموزشی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…