پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

 

 

 

 

هدف از این پژوهش پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه می باشد.
 

 

 

تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مدیریت ارتباط با مشتریان به‌طور عمده نشات گرفته از بازاریابی رابطه‌ای (RM ) می‌باشد. بازاریابی رابطه‌ای بیانگر جذب، حفظ و توسعه ارتباطات با مشتریان می‌باشد. از آنجاکه این مفهوم، موضوعی نسبتاً جدید می‌باشد لذا در خصوص تعریف آن اجماعی وجود ندارد و اندیشمندان و متخصصان هر یک از منظر خود به تبیین آن پرداخته‌اند. 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی تلفن همراه را می‌توان به صورت ذیل تعریف نمود (Camponovo et al., 2005):
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در سازمان‌ها به دنبال؛ 
•    توسعه ارتباطات و تعاملات با مشتریان، جذب و نگهداری مشتریان
•    پشتیبانی از بازاریابی، فروش یا فرآیندهای خدمات‌رسانی
•    بکارگیری شبکه‌های بی‌سیم به‌عنوان بستر ارتباطی جهت ارائه خدمات به مشتریانمی‌باشد.

 

 

سینیسالو و همکارانش (2007) بیان داشته‌اند که اگرچه این تعریف کاربردی و سودمند است؛ ولیکن از دو جنبه چالش‌پذیر می‌باشد. نخست، در این تعریف به اهمیت و ضرورت ارتباطات رودررو در شکل‌دهی و حفظ تعاملات سودمند با مشتریان به نحو قابل قبولی پرداخته نشده است. در حقیقت، بعد ارتباطات مستقیم با مشتریان به جهت تکنولوژی‌محور شدن سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان دستخوش چالش‌هایی گردیده است. از این‌رو، در مفهوم‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، تاکید و توجه غالب می‌بایست معطوف به مقوله چگونگی شکل‌دهی ارتباطات و تعاملات با مشتریان باشد. دوم، از طرفی دیگر در خصوص مفهوم تلفن همراه و سیستم‌های بی‌سیم و همچنین نحوه و چگونگی بکارگیری این قبیل سیستم‌ها، ابهاماتی وجود دارد. از این‌رو، می‌بایست در تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ابعاد تکنولوژیکی آن شامل مفاهیم سیار بودن، شبکه‌ها و تکنولوژی‌های بی‌سیم و چگونگی برقراری ارتباطات بواسطه این گونه از تکنولوژی‌ها به‌طور روشن و شفاف تشریح گردد.

 

 

درنهایت سینیسالو و همکارانش (2007) مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه را چنین تعریف می‌کنند: 
” استفاده از رسانه موبایل (تلفن همراه، تلفن هوشمند یاPDA ) برای مدیریت ارتباط و فعالیت مشتریان و به‌منظور شروع گفتگو با شرکت از طریق رسانه موبایل. آنها بیان داشته‌اند که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ارتباطات یک‌طرفه یا تعاملی دوطرفه است که در ارتباط با فروش، بازاریابی و فعالیت‌های خدمت به مشتری از طریق رسانه موبایل برقرار می‌شود و هدف آن ایجاد وحفظ ارتباط با مشتری است” (Sinisalo et al., 2007). به‌طور خلاصه می‌توان بیان داشت که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، پشتیبانی و اجرای فعالیت‌ها و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق مسیر موبایل است و مبین هر نوع فعالیت و فرآیندی است که یک طرف آن شرکت و طرف دیگر آن مشتری و وسیله ارتباطی بین آنها تلفن همراه است (شاهین و تیموری، 1389).

 

 

مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان

برخی از عمده‌ترین مزایای بکارگیری تلفن همراه در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان به شرح ذیل می‌باشد (شاهین و تیموری، 1389):
همه‌جایی یا انعطاف‌پذیری در ارتباط: یکی از ویژگی‌های تلفن همراه، دسترسی به کاربران آن تقریباً در همه‌جا و همه زمان‌هاست. شبکه تلفن همراه امکان دسترسی به افراد در همه زمان‌ها و مکان‌ها را فراهم می‌آورد. این ویژگی، رسانه تلفن همراه را نسبت به شبکه اینترنت در موقعیت بهتری قرار می‌دهد. شخصی‌شدگی: یک ویژگی شاخص تلفن همراه این است که با مشتری مورد نظر ارتباط برقرار می‌کند. پیامی که ارسال می‌شود معمولاً به شخص مورد نظر می‌رسد.

 

 

فرستادن یک پیام درست به تعداد کمتری از افراد، نسبت به زمانی که یک پیام نادرست به افراد زیادی ارسال می‌گردد، برگشت بیشتری دارد. این ویژگی می‌تواند مشتریان را وفادارتر کند و حتی امکان برقراری ارتباطات عاطفی بیشتری را با مشتری فراهم آورد.

 

 

ارتباطات دوطرفه (تعاملی): شبکه تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات دو طرفه بین شرکت و مشتری را فراهم می‌آورد. مطالعات زیادی در مورد تعاملی بودن تلفن همراه به‌عنوان یکی از مهمترین خصوصیات بی‌نظیر رسانه تلفن همراه انجام شده است. تلفن همراه همه خصوصیات ضروری و مهم را برای یک گفتگوی مستقیم و اثربخش بین مشتری و شرکت فراهم می‌آورد.

 

 

 

راحتی و آشنایی: برای انجام کارهای خاصی استفاده از تلفن همراه، سادگی و راحتی بیشتری نسبت به کامپیوترهای خانگی و دستی و همچنین شبکه اینترنت دارد؛ البته عیب عمده آن این است که با استفاده از مسیر تلفن همراه نمی‌توان کارهای پیچیده‌تری انجام داد. به هر حال، کاربران بسیاری با سطح تحصیلات و سنین مختلفی می‌توانند از جنبه‌های گوناگون تلفن همراه همچون صدا، متن و دفترچه تلفن استفاده کنند.

 

 

چند رسانه‌ای بودن: تکنولوژی‌های تلفن همراه دارای وظایف چندرسانه‌ای همچون دوربین دیجیتال، ارسال و دریافت عکس، فیلم و …. می‌باشند؛ گرچه در حال حاضر در فرآیندهای CRM بیشتر از قابلیت متن آن استفاده می‌شود.

 

 

حساسیت: این مفهوم شامل شناسایی کاربران و موقعیت جغرافیایی و محیط فیزیکی آنها می‌شود.به‌طور کلی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات نزدیک‌تر با مشتریان را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد. به‌عبارتی، دسترس‌پذیری کانال‌های متعدد تلفن همراه سازمان‌ها را قادر به برقراری تعاملات کارآمدتر و اثربخش‌تر با مشتریان می‌سازد. تحرک‌پذیری و سیالیت امکان ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان در زمان و مکان مورد نظر آنها را مسیر می‌نماید. امری که در سایر رسانه‌های غیر موبایلی بسیار دشوار و ناممکن است. در مجموع، مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه اثربخشی ارتباطات سازمان با مشتریانش را بهبود و ارتقاء می‌بخشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

  • پاورپوینت کتاب و درس اصول ومباني مديريت

    پاورپوینت کتاب و درس اصول ومباني مديريت پاورپوینت مبانی مدیریت چیست پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت ورزشی پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام پاورپوینت اصول مدیریت پاورپوینت کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام پاورپوینت کتاب اصول…

  • پرسشنامه تدوین استراتژی برای سازمان با روش SWOT

    پرسشنامه تدوین استراتژی برای سازمان با روش SWOT پرسشنامه تدوین استراتژی پرسشنامه تدوین استراتژی با روش SWOT پرسشنامه تدوین استراتژی برای سازمان پرسشنامه تدوین استراتژی برای سازمان مدیریت پسماند شهر اراک با روش SWOT رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته…

  • پایان نامه در مورد رویکرد تفکر انتقادی

    پایان نامه در مورد رویکرد تفکر انتقادی پایان نامه تفکر انتقادی دانلود پایان نامه تفکر انتقادی پایان نامه در مورد تفکر انتقادی تفکر انتقادی از منظر قرآن و روانشناسی آموزش تفکر انتقادی به دانش آموزان تفکر انتقادی در تعلیم و…

  • ابعاد و نظریه های کمال گرایی و عوامل موثر بر آن

    ابعاد و نظریه های کمال گرایی و عوامل موثر بر آن تاریخچه کمال گرایی تعاریف کمال گرایی نظریه ها، دیدگاه ها و ابعاد کمال گرایی ابعاد کمال گرایی نظریه های کمال گرایی نظریه فروید نظریه کاری هورنای نظریه آدلر نظریه…

  • پروتکل درمانی فراشناختی کاهش اضطراب و افسردگی جراحی و عمل زیبایی

    پروتکل درمانی فراشناختی کاهش اضطراب و افسردگی جراحی و عمل زیبایی کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل درمانی فراشناختی پروتکل درمانی فراشناختی کاهش اضطراب پروتکل درمانی فراشناختی…

  • پاورپوینت هزینه یابی برمبنای هدف و هزینه یابی بر مبنای كایزن

    پاورپوینت هزینه یابی برمبنای هدف و هزینه یابی بر مبنای كایزن پاورپوینت هزینه یابی برمبنای هدف و هزینه یابی بر مبنای كایزن تحقیق هزینه یابی برمبنای هدف و هزینه یابی بر مبنای كایزن هزینه یابی برمبنای هدف و هزینه یابی…

  • پاورپوینت استرس و مدیریت استرس

    پاورپوینت استرس و مدیریت استرس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استرس و مدیریت استرس جهت رشته ی روان شناسی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت کودک آزاری و کودکان شاهد خشونت خانگی

    پاورپوینت کودک آزاری و کودکان شاهد خشونت خانگی پاورپوینت کودک آزاری پاورپوینت کودکان شاهد خشونت خانگی پاورپوینت کودکان شاهد خشونت پاورپوینت انواع کودک آزاری پاورپوینت کودکان شاهد خشونت خانوادگی پاورپوینت درباره کودک آزاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کودک…

  • پاورپوینت مهندسی مبارزه با ناقلين

    پاورپوینت مهندسی مبارزه با ناقلين رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی مبارزه با ناقلين جهت رشته ی پزشکی در قالب 78 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعريف…

  • پاورپوینت ضوابط مکانیابی ایستگاه های آتش نشانی شهری

    پاورپوینت ضوابط مکانیابی ایستگاه های آتش نشانی شهری پاورپوینت معیارهای مکان یابی آتش نشانی پاورپوینت استاندارد فاصله ایستگاه آتش نشانی پاورپوینت مکان یابی ایستگاه های آتش نشانی پاورپوینت استاندارد ایستگاه آتش نشانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ضوابط مکانیابی…

  • پاورپوینت بررسی شناسایی اصول ایمنی در زمینه مدیریت ایمنی

    پاورپوینت بررسی شناسایی اصول ایمنی در زمینه مدیریت ایمنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی شناسایی اصول ایمنی در زمینه مدیریت ایمنی جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 72 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • دانلود پاورپوینت نظریه های مددکاری اجتماعی

    دانلود پاورپوینت نظریه های مددکاری اجتماعی پاورپوینت نظریه های مددکاری اجتماعی پاورپوینت نظریه های مددکاری اجتماعی در عمل پاورپوینت نظریه های نوین مددکاری اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه های مددکاری اجتماعی جهت رشته علوم تربیتی در قالب…

  • پاورپوینت بیماری اوتیسم و مشکلات ارتباطی این بیماران

    پاورپوینت بیماری اوتیسم و مشکلات ارتباطی این بیماران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری اوتیسم و مشکلات ارتباطی این بیماران جهت رشته پزشکی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت نیازهای بشر مبتنی بر گفته های آبراهام مازلو

    پاورپوینت نیازهای بشر مبتنی بر گفته های آبراهام مازلو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نیازهای بشر مبتنی بر گفته های آبراهام مازلو جهت رشته رواشناسی و علوم تربیتی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • بررسی علل شکل گیری سکونتگاه های غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران

    بررسی علل شکل گیری سکونتگاه های غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی سکونتگاه های غیررسمی…

  • جزوه مدیریت مالی 1- پیام نور + پاسخ تمرینات هر فصل

    جزوه مدیریت مالی 1- پیام نور + پاسخ تمرینات هر فصل کلمات کلیدی : جزوه مدیریت مالی 1- پیام نور + پاسخ تمرینات هر فصل رفتن به سایت اصلی جزوه مدیریت مالی 1- پیام نور + پاسخ تمرینات هر فصل…

  • پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی

    پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی طراحی غرفه طراحی غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه نمایشگاه سونی دانلود پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پروژه و پایان نامه fileina…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنش خشکی در گیاهان 87 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنش خشکی در گیاهان 87 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تنش خشکی در گیاهان مبانی نظری تنش خشکی در گیاهان پیشینه تحقیق تنش خشکی در گیاهان پیشینه داخلی تنش خشکی در گیاهان…

  • پاورپوینت آشنایی با آلیاژهای حافظه دار

    پاورپوینت آشنایی با آلیاژهای حافظه دار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با آلیاژهای حافظه دار جهت رشته مواد و متالوژی در قالب 37 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پاورپوینت بهداشت روانی خانواده

    پاورپوینت بهداشت روانی خانواده پاورپوینت بهداشت روان خانواده پاورپوینت بهداشت روان و خانواده دانلود پاورپوینت بهداشت روانی خانواده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت روانی خانواده جهت رشته ی روان شناسی و مشاوره در قالب 19 اسلاید و با…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری دانشجویان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری دانشجویان فصل دوم پایان نامه سازگاری دانشجویان مبانی نظری سازگاری دانشجویان پیشینه تحقیق سازگاری دانشجویان پیشینه داخلی سازگاری دانشجویان پیشینه خارجی سازگاری دانشجویان پیشینه پژوهش سازگاری دانشجویان پیشینه نظری سازگاری دانشجویان ادبیات نظری سازگاری…

  • دانلود پاورپوینت بیوشیمی آنزیم ها

    دانلود پاورپوینت بیوشیمی آنزیم ها پاورپوینت بیوشیمی آنزیم ها پاورپوینت جزوه بیوشیمی آنزیم ها پاورپوینت گزارش کار بیوشیمی آنزیم ها پاورپوینت آنزیم های بیوشیمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیوشیمی آنزیم ها جهت رشته شیمی در قالب 13 اسلاید…

  • دانلود پاورپوینت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه

    دانلود پاورپوینت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه پاورپوینت در مورد آشنایی با نت پاورپوینت نگهداری و تعمیرات در مدیریت پاورپوینت انواع نت در مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه جهت رشته مدیریت در 30 اسلاید و…

  • پاورپوینت بررسی چیستی و چرایی و چگونگی چشم انداز

    پاورپوینت بررسی چیستی و چرایی و چگونگی چشم انداز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی چیستی و چرایی و چگونگی چشم انداز جهت رشته مدیریت در قالب 57 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت آزمایشگاه فارماکولوژی و سم شناسی

    پاورپوینت آزمایشگاه فارماکولوژی و سم شناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع آزمایشگاه فارماکولوژی و سم شناسی، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:   آنالیز مواد سمی سم شناسی اورژانس مسمومیت مزمن: صنعتی و…

  • پاورپوینت ارتباطات غيررسمي براي جبران خدمت كاركنان

    پاورپوینت ارتباطات غيررسمي براي جبران خدمت كاركنان دانلود پاورپوینت ارتباطات غيررسمي براي جبران خدمت كاركنان سطوح فعاليت ارتباطات غيررسمي ارتباطات شفاهي سودمندي ارتباطات غيررسمي كانالهاي غيررسمي چند جهتي كانالهاي فعال انتخاب كانال ارتباطي عوامل موثر بر ايجاد كانالهاي غيررسمي شايعه…

  • پاورپوینت دیدگاه فرآیند شناختی در برنامه درسی

    پاورپوینت دیدگاه فرآیند شناختی در برنامه درسی کلمات کلیدی : پاورپوینت دیدگاه فرآیند شناختی در برنامه درسی دیدگاه فرآیند شناختی در برنامه درسی تحقیق دیدگاه فرآیند شناختی در برنامه درسی مقاله دیدگاه فرآیند شناختی در برنامه درسی مدارس بدون آموزش…

  • دانلود تحقیق در مورد معانی سمبولیسم docx

    دانلود تحقیق در مورد معانی سمبولیسم docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی معانی سمبولیسم با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • پاورپوینت اندازه گیری اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت

    پاورپوینت اندازه گیری اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت پاورپوینت میزان اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت پاورپوینت بررسی اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت پاورپوینت سیستم مدیریت کیفیت پاورپوینت بررسی میزان اثربخشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اندازه گیری  اثر بخشی سیستم مدیریت…

  • پاورپوینت عملیات داشت در زراعت عمومی

    پاورپوینت عملیات داشت در زراعت عمومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع عملیات داشت در زراعت عمومی، در قالب ppt و در 53 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:   تعریف عملیات داشت آبیاری زمان آبیاری مهم‌ترین عوامل موثر بر…

  • پاورپوینت آشنایی با بیماری ویروسی ابولا

    پاورپوینت آشنایی با بیماری ویروسی ابولا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بیماری ویروسی ابولا جهت رشته پزشکی در قالب 14 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 5 فارسی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 5 فارسی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 5 فارسی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت تأثير باقيمانده سموم دفع آفات نباتی و كودهای شيميایی

    پاورپوینت تأثير باقيمانده سموم دفع آفات نباتی و كودهای شيميایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تأثير باقيمانده سموم دفع آفات نباتی وكودهای شيميايی جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • شناسایی علل پیدایش و بروز جرایم و جعل اسناد ثبتی و ثبت شرکتها و ارئه راهکارها

    شناسایی علل پیدایش و بروز جرایم و جعل اسناد ثبتی و ثبت شرکتها و ارئه راهکارها کلمات کلیدی : پایان نامه ثبت اسناد پایان نامه جعل اسناد پایان نامه در مورد جعل اسناد جعل اسناد ثبتی در حقوق ایران جعل…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های علمی اخلاق

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های علمی اخلاق مبانی نظری نظریه های علمی اخلاق دانلود مبانی نظری نظریه های علمی اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق ادبیات نظری نظریه های علمی اخلاق فصل دوم پایان نامه نظریه های…