کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

کیفیت ارتباط
ارزش طول عمر مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری
عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

 

 

 

 

 

 

دانلود کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

مقدمه 
در ديدگاه امروز، بازاريابي شامل رشد دادن مشتري، يعني توجه به رضايتمندي، وفاداري، ايجاد ارتباط مؤثر با وي و كيفيت از ديدگاه او است. بنابراين تلاش بر اين است كه مشتريان دائمي و وفادار باشند. از آنجا كه نيروهاي ارائه دهنده خدمات با مشتريان در تماس مستقيم هستند، بنابراين بخش بزرگي از وفاداري مشتريان و استحكام ارتباط با آنان از طريق كاركنان ارائه دهنده خدمت حاصل مي شود.از اين رو هتل‌ها نيز به عنوان ارائه دهندگان خدمات به دنبال گسترش و ارتقاء كيفيت ارتباطشان با مشتريان مي‌باشند. كه اين خود باعث تشديد رقابت در زمينه ارائه خدمات بيشتر و برتر به مشتريان و افزايش هزينه‌هاي آنان مي باشد. در اين زمان، هتل‌ها سعي مي كنند تا هزينه ها را كنترل كنند و اين كشمكش به مديران هتل‌ها انتقال مي‌يابد. يك راه مقابله با اين مشكل سعي در حفظ و نگهداري مشتري و تشويق مشتري به خريد دوباره مي باشد زيرا امروزه جذب مشتري جديد بسيار گرانتر از نگهداري مشتري موجود است (ریچارد و ساسر  1990). 

 

 

 

اگر تلاش‌هاي بازاريابي تمركز زيادي روي حفظ مشتري داشته باشد احتمال مؤثر بودن اين تلاش‌ها بيشتر است. اين امر باعث وفاداري مشتريان و حمايت آنان از سازمان مي شود. حمايت‌هاي مشتريان مجموع‌هاي از فعاليت هاي بازاريابي است كه منجر به افزايش كارايي و انجام سرمايه گذاري مؤثرتر در بازاريابي مي گردد و شامل مواردي از قبيل ارائه داوطلبانه اطلاعات مختص هر مشتري توسط خود او، انجام تحقيقات بازاريابي توسط مشتري جهت سازمان‌هاي مورد نظر وي، به كارگيري گفته هاي شفاهي (توصيه هتل به ديگران) و افزايش ميزان دریافت خدمات جاري مشتري از هتل مي‌گردد. بهره مندي از اين گونه حمايت‌هاي مشتريان تعاملات بيشتر و ارتباطات مستمرتر با آنان را طلب مي كند. در اين زمان مديريت ارتباط با مشتري و توجه به كيفيت ارتباط با مشتريان فرآيندي جامع در جهت ايجاد حداكثر سودآوري ناشي از ارتباط با مشتري مي باشد (زابلا و جانستون  2004).

 

 

البته لازم به ذکر است هر مشتري ارزش جداگانه اي براي سازمان دارد و CRM می‌تواند با بخش بندي مشتريان موجود براساس ارزشي كه براي سازمان دارند (ارزش طول عمر مشتری) به مشتریان کمک کند. با توجه به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباطات با ان و همچنین میزان ایجاد ارزش هر مشتری در طول عمر آن در این پژوهش تلاش محقق بر آن است که به بررسی ارتباطات بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کیفیت ارتباط (RQ) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) از دیدگاه مشتری در صنعت هتل‌داری بپردازد.

 

 

لذا در اين بخش در ابتدا مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و انواع و مدل‌های استقرار آن توصيف گرديده و سپس مفاهیم کیفیت ارتباط و نتایج حاصل از آن مورد ارایه قرار گرفته است، در گام بعدی مفهوم ارزش طول عمر مشتری مورد بسط قرار گرفته و در نهایت به برخی از مطالعات مشابه ای که درگذشته در خصوص موضوع این تحقیق انجام شده پرداخته شده است. 
 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    32-2- مدیریت ارتباط با مشتری    5
2-2-1- مروری بر تاریخچه تفکر و ایده CRM    5
2-2-2- فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری    6
2-2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری    7
2-2-4- اهداف CRM    10
جدول 2-1- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف    11
2-2-5- مزایاي ارتباط با مشتري    12
جدول 2-2- مزایاي مدیریت ارتباط با مشتري    12
2-2-6- مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان    13
2-2-7- انواع سیستم‌هاي CRM    13
2-2-8- CRM عملیاتی    14
جدول 2-3- ابعاد فن آوریهای CRM عملیاتی در بخشهای سازمانی    15
2-2-9- CRM تحلیلی    16
2-2-10- CRM تعاملی    18
شکل 2-1- مدل ارتباط انواع CRM از دیدگاه فن آوری فیلیپس و بالتزان    19
2-2-11- مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-2-11-1- مدل تعالی شرکتهای برتر (LIC)    20
شکل 2-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری LIC    21
2-2-11-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    21
شکل 2-3- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    22
2-2-11-3- مدل استراتژی CRM    22
شکل 2-4- مدل استراتژی CRM    23
2-2-11-4- مدل چرخه حیات CRM    23
جدول 2-4- مراحل CRM مطابق مدل چرخه حیات CRM    23
2-2-11-5- مدل سوئیفت    24
2-2-12- عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان    25
2-2-12-1- فرآیندها    25
2-2-12-2- عامل انسانی    26
2-2-12-3- تکنولوژی    29
2-3- کیفیت ارتباط    33
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    33
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    33
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    35
2-3-3-1- ميزان خريد    35
2-3-3-2- ارتباط مستمر    36
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     36
2-3-4- انواع مشتری    38
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    38
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    40
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    40
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    41
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    42
2-4- ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-1-  مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-2- طول عمر مشتری    43
2-4-3- مدیریت طول عمر مشتری    44
2-4-4- ارزش طول عمر مشتری    45
2-4-5- کاربردهای ارزش طول عمر مشتری    46
2-4-6- روش‌های متداول محاسبه CLV    46
2-4-7- محاسبه CLV از دید مشتری    49
2-4-8- ارتباط بین RQ و CLV    50

 

منابع
 

 

  • پاورپوینت شناسایی کشف خطا در شبکه

    پاورپوینت شناسایی کشف خطا در شبکه پاورپوینت روش های کشف و تصحیح خطا در شبکه پاورپوینت روش های کشف خطا در شبکه پاورپوینت روش های کشف و اصلاح خطا در شبکه پاورپوینت شناسایی باگ در شبکه رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود تحقیق تاب آوری و مدل های آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تاب آوری و مدل های آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تاب آوری و مدل های آن با فرمت docx در قالب 12 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها با رایانش ابری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها با رایانش ابری مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها با رایانش ابری دانلود مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها با رایانش ابری پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک سازمان…

  • طراحی سیستم ترمز و اصول سیستم ترمزها در بررسی انواع آن

    طراحی سیستم ترمز و اصول سیستم ترمزها در بررسی انواع آن سیستم ترمز انواع سیستم ترمز طراحی سیستم ترمز مقایسه بین سیستم های ترمز طراحی سیستم ترمز و اصول سیستم ترمزها در بررسی انواع آن دانلود پایان نامه سیستم ترمز…

  • پایان نامه استرس شغلی پرستاران

    پایان نامه استرس شغلی پرستاران کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه استرس شغلی پایان نامه های استرس شغلی پایان نامه تاثیر استرس شغلی پایان نامه با موضوع استرس شغلی دانلود پایان نامه بررسی استرس شغلی پایان نامه بررسی میزان استرس…

  • ارزیابی ملاکهای حسابرسان مستقل در استمرار عمل بنگاه های اقتصادی

    ارزیابی ملاکهای حسابرسان مستقل در استمرار عمل بنگاه های اقتصادی حسابرسان مستقل بنگاههای اقتصادی در ایران تداوم فعالیت بنگاه های اقتصادی ارزیابی ملاکهای حسابرسان مستقل در استمرار عمل بنگاه های اقتصادی بررسی معیارهای مورد استفاده حسابرسان مستقل درارزیابی تداوم فعالیت…

  • پاورپوینت بررسی رابطه بين هوش هیجانی و استرس شغلی كاركنان

    پاورپوینت بررسی رابطه بين هوش هیجانی و استرس شغلی كاركنان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی رابطه بين هوش هیجانی و استرس شغلی كاركنان جهت رشته ی روان شناسی و مدیریت در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx…

  • دانلود تحقیق مدیریت عملکرد و منابع انسانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مدیریت عملکرد و منابع انسانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مدیریت عملکرد و منابع انسانی با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تنظیم هیجان

    دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تنظیم هیجان فصل دوم پایان نامه تنظیم هیجان مبانی نظری تنظیم هیجان پیشینه تحقیق تنظیم هیجان پیشینه داخلی تنظیم هیجان پیشینه خارجی تنظیم هیجان پیشینه پژوهش تنظیم هیجان پیشینه نظری تنظیم هیجان ادبیات نظری…

  • بررسی فرمان آتش به اختیار رهبری و تحلیل اهداف برای این فرمان

    بررسی فرمان آتش به اختیار رهبری و تحلیل اهداف برای این فرمان فرمان آتش به اختیار فرمان آتش به اختیار رهبری اهداف فرمان آتش به اختیار تحلیل اهداف فرمان آتش به اختیار بررسی فرمان آتش به اختیار رهبری وظایف افسران…

  • پاورپوینت توزیع فیزیکی کالا برای مشتریان

    پاورپوینت توزیع فیزیکی کالا برای مشتریان پاورپوینت توزیع کالا و خدمات چیست پاورپوینت معنی توزیع پاورپوینت توزیع و پخش پاورپوینت روش های نوین توزیع کالا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توزیع فیزیکی کالا برای مشتریان جهت رشته مدیریت در…

  • نظریه های جامعه شناسی در مورد سازگاری اجتماعی

    نظریه های جامعه شناسی در مورد سازگاری اجتماعی نظریه های سازگاری اجتماعی pdf نظریه های مربوط به سازگاری نظریه های روانشناسی سازگاری نظریه های جامعه شناسی سازگاری اجتماعی نظریه های مددکاری اجتماعی سازگاری دیدگاه های مختلف سازگاری رفتن به سايت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری عملکرد زنجیره

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری عملکرد زنجیره مبانی نظری در مورد اندازه گیری عملکرد زنجیره دانلود مبانی نظری اندازه گیری عملکرد زنجیره دانلود پیشینه تحقیق اندازه گیری عملکرد زنجیره پیشینه تحقیق اندازه گیری عملکرد زنجیره ادبیات نظری اندازه…

  • پاورپوینت تحلیل دانشگاه آزاد هنرهای اسلامی تبریز

    پاورپوینت تحلیل دانشگاه آزاد هنرهای اسلامی تبریز پاورپوینت تحلیل دانشگاه هنر تبریز پاورپوینت تحلیل دانشگاه ایرانی پاورپوینت تحلیل دانشکده هنر پاورپوینت تحلیل پلان دانشگاه معماری آزاد تبریز دانلود پاورپوینت تحلیل دانشگاه آزاد هنرهای اسلامی تبریز رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت اقیانوس شناسی ماهواره ای

    پاورپوینت اقیانوس شناسی ماهواره ای پاورپوینت اقیانوس شناسی ماهواره ای رفتن به سايت اصلي پاورپوینت اقیانوس شناسی ماهواره ای به تعداد 50 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   شامل مباحث زیر می باشد. 1- مفهوم سنجش از…

  • پاورپوینت اصول حسابداری

    پاورپوینت اصول حسابداری مفاهیم حسابداری پاورپوینت pdf پاورپوینت مفاهیم حسابداری مالی پاورپوینت مفاهیم حسابداری مدیریت پاورپوینت تعاریف مهم حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول حسابداریجهت رشته حسابداری در قالب 27 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد

    دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد پاورپوینت ارزیابی عملکرد پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان پاورپوینت ارزیابی عملکرد منابع انسانی پاورپوینت ارزیابی عملکرد سازمان دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد جهت رشته مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی 75 صفحه آپدیت شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی 75 صفحه آپدیت شده کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعهد سازمانی مبانی نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی پیشینه داخلی تعهد سازمانی پیشینه خارجی تعهد سازمانی پیشینه پژوهش تعهد سازمانی…

  • پاورپوینت آشنایی با مفاهیم آمایش سرزمین

    پاورپوینت آشنایی با مفاهیم آمایش سرزمین پاورپوینت آشنایی با مفاهیم آمایش سرزمین آشنایی با مفاهیم آمایش سرزمین آمایش سرزمین تحقیق آمایش سرزمین مقاله آمایش سرزمین سزمین یا منطقه برنامه ریزی توسعه انساني و آمايش سرزمين زيستبوم و روابط انساني بررسی…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مقدمات زبان شناسی

    دانلود پاورپوینت کتاب مقدمات زبان شناسی پاورپوینت کتاب مقدمات زبان شناسی پاورپوینت کتاب مقدمات زبانشناسی دکتر مهری باقری پاورپوینت درس مقدمات زبان شناسی پاورپوینت جزوه مقدمات زبان شناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مقدمات زبان شناسی جهت رشته…

  • مفهوم و ماهیت فقر در اسلام و بررسی انواع آن

    مفهوم و ماهیت فقر در اسلام و بررسی انواع آن کلمات کلیدی : جایگاه فقر در اسلام تعریف فقر در اسلام تحقیق درباره فقر تحقیق درمورد فقر فقر از ديدگاه احاديث فقر از ديدگاه سرمايه داری مقاله کامل در مورد…

  • دانلود تحقیق برند و عوامل تعیین کننده ی ارزش آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق برند و عوامل تعیین کننده ی ارزش آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی برند و عوامل تعیین کننده ی ارزش آن با فرمت docx در قالب 74 صفحه ورد بصورت کامل…

  • پاورپوینت بررسی بیماری ‌های چشم و گوش و حلق و بینی

    پاورپوینت بررسی بیماری ‌های چشم و گوش و حلق و بینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی بیماری ‌های چشم و گوش و حلق و بینی جهت رشته پزشکی در قالب 88 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری رفتار شهروندی مشتری 39 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری رفتار شهروندی مشتری 39 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار شهروندی مشتری مبانی نظری رفتار شهروندی مشتری پیشینه تحقیق رفتار شهروندی مشتری پیشینه داخلی رفتار شهروندی مشتری پیشینه خارجی رفتار شهروندی مشتری…

  • دانلود تحقیق الگوهای ارتباطی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق الگوهای ارتباطی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی الگوهای ارتباطی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش

    ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش پایان نامه فرهنگ سازمانی پایان نامه مدیریت ‌دانش پیاده سازی مدیریت دانش در ارتش رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت ‌دانش پیاده سازی مدیریت دانش در نیروهای مسلح رابطه فرهنگ سازمانی و پیاده…

  • دانلود پاورپوینت تاریخچه و ایدئولوژی داعش

    دانلود پاورپوینت تاریخچه و ایدئولوژی داعش پاورپوینت درباره داعش پاورپوینت تاریخچه داعش پاورپوینت معرفی رهبران داعش پاورپوینت هدف داعش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخچه و ایدئولوژی داعش جهت رشته اجتماعی در 21 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • پاورپوینت طرح توسعه و عمران جامع و تفصیلی زاهدان

    پاورپوینت طرح توسعه و عمران جامع و تفصیلی زاهدان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح توسعه و عمران جامع و تفصیلی زاهدان جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب 62 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • دانلود پاورپوینت مبحث 21 مقررات ملی ساختمان پدافند غیرعامل

    دانلود پاورپوینت مبحث 21 مقررات ملی ساختمان پدافند غیرعامل پاورپوینت ملاحظات طراحی پناهگاه پاورپوینت انواع تهدیدات در پناهگاه پاورپوینت دفاع غیرعامل و عمران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبحث 21 مقررات ملی ساختمان پدافند غیرعامل جهت رشته عمران در…

  • پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در روابط عمومی الکترونیک

    پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در روابط عمومی الکترونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیک های داده کاوی در روابط عمومی الکترونیک جهت رشته مدیریت در قالب 14 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • دانلود تحقیق روابط اجتماعی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق روابط اجتماعی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی روابط اجتماعی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 53 صفحه ورد بصورت کامل…

  • پاورپوینت معرفی مدل AIDA

    پاورپوینت معرفی مدل AIDA رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی مدل AIDA جهت رشته مدیریت در قالب 28 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تکنیک آیدا یکی از تکنیک…

  • مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی

    مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی اقتصاد اسلامی نظام‌ اقتصادی صاحبان‌ مکاتب‌ مختلف‌ اقتصادی دانلود مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت شغلی 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت شغلی 65 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت اجتماعی پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی مبانی نظری حمایت شغلی دانلود مبانی نظری حمایت شغلی پیشینه تحقیق حمایت شغلی دانلود پیشینه تحقیق حمایت شغلی پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت اصول قانونی در ریسک و بیمه

    پاورپوینت اصول قانونی در ریسک و بیمه دانلود پاورپوینت اصول قانونی در ریسک و بیمه اصل جبران غرامت یک بیمه نامه به ارزش توافق شده بیمه عمر اصل نفع بیمه ای شرایط یک قرارداد بیمه ویژگی های قانونی متمایز در…